December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Heb ik ook gehad! En ik zweet nu ook meer valt me de laatste dagen op. Zal wel door het extra vocht komen.

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Waterlelie, de kleine krijgt er echt niks van hoor. Jij op z'n hoogst flinke diaree. (niet dat dat lekker is, maar toch)
    En als je het nu pas merkt, valt het misschien wel mee met hoe bedorven het is!

3. Lisette

Lisette Niet meer actief

Zo, even relaxen achter de comp. Met veel moeite en pijn al waggelend net weer terug uit de stad. Heb wel mooi alle kerstcadeautjes binnen !
    Wat kunnen mensen je stom aanstaren zeg, omdat je moeilijk loopt en dan zie je de blik van o, ze is zwanger.... :(

Maar dit was echt, echt de laatst keer totdat de kleine komt, hou het niet meer vol dat sjouwen. :rolleyes:
    Maar ja, tot het nieuwe jaar heb ik niks meer op het program staan om weg te willen...

Denk er over om toch even langs huisarts te gaan maandag, pijn in heup is onhoudbaar. Lijkt wel een ontsteking of zo. Even voor de zekerheid.

Eens even bijlezen... ;)

4. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Jeetje, kijk altijd alles na voordat ik het eet en nu vergis ik me gewoon gigantisch in een datum... De worst rook nog wel goed en smaakte ook nog gewoon... Daarom heb ik ook geen vraagtekens gezet...

Ben net de frisse buitenlucht in geweest, want ik voelde me helemaal naar worden. Stom zeg....

Lisette:
    Hier ook net terug uit het dorp en mensen staren je inderdaad na. Trek ik me niets van aan hoor... Mijn man loopt nog steeds trots naast me...

5. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    zo lisette...alle kerstcadeau's al binnen....
    ik moet de kerstcadeau's allemaal nog.... :rolleyes:

waterlelie...soms kan frisse lucht je inderdaad goed doen he... 8)

mannetje is hier bezig met een gat in de muur boren.....allemaal stenen uit de muur geboord....
    nu dus een gat van binnen naar buiten....ppff.... :evil:

snappen jullie het nog?! :rolleyes:

6. Lisette

Lisette Niet meer actief

Kreeftje en Domi; Van harte met jullie dochters !
    Mooie namen, Kyara en Thirza. Hopelijk hersteld kreeftje snel en mogen jullie met zijn vieren thuis genieten !

Gerda; da's goed nieuws dat het lichaam zelf is begonnen..ik hoop dat het doorzet van 't weekend. En anders dinsdag...

Waterlelie; mijn mannetje loopt ook nog even trots naast me hoor."Even pronken " zegt die dan. :D

7. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hier ook lekker aan de poets :D
    de hond gaat dalijk zelfs de douche in...hoezo last van poetsdrang :)

@waterlelie: is niet zo erg hoor dat het over de datum is...de kleine heeft er geen last van maar geen gewoonte van maken he ;)

8. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    nieuwe buikfoto in mijn album!

jeetje wat een verschil met 3 weken geleden zeg....ppff...

ik vind het echt afschuwelijk...

9. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    french...last van poetsdrang?! zelfs de hond....hihi ;)

10. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Nee, het zal nooit meer voorkomen hoop ik...

Ik moet hier eerst altijd uitrusten voordat ik weer iets anders kan doen. Was helemaal buiten adem van een trap... Als de thee op is eens kijken of we al wat kunnen schuiven voor de boom... Dan kunnen we die morgen opzetten...

Loesie:
    Ik vind je buik wel mooi hoor....! Het is inderdaad een verschil, maar ook een goed teken toch? ;)

11. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    waterlelie....hier ook na alle kleine dingen uitrusten hoor....

voel me soms echt een bejaarde...ppff...

morgen kerstboom opzetten...leuk!

12. Lisette

Lisette Niet meer actief

Loessie; mooie buik hoor !

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Nee joh! Harstikke mooi. En je buik kon niet verder omhoog, dus moest ie wel naar voren!

French, is je hond al weer schoon?

Bij ons staat de box inmiddels in de woonkamer. De katten willen er erg graag inspringen, maar het aluminiumfolie schrikt lekker af :)

Al wilden we een boom, er is echt nergens plek voor, maar we doen er ook geen eentje. Katten he... Als we er een neerzetten, liggen de ballen binnen de kortste keren op de grond.

En dat bejaardengevoel ken ik hoor! Heerlijk he, het feest van herkenning hierzo!

Pareltje, wat lief van je schoonouders!

14. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Wij hebben hier ook katten en die gaan 's nachts op de gang... Dat gaat al 5 jaar goed, dus ik hoop dit jaar ook.. Eigenlijk hebben wij ook niet echt ruimte, maar ik kan echt niet zonder boom hoor... :oops:
    De buitenverlichting hangt al en dat is heel gezellig..
    Hoop er morgen toch echt aan toe te komen.

15. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    sanneke....goed idee van je om aluminiumfolie op de box te leggen, voor de katten....hihi ;)

en toch maar geen kerstboom?

lissette....ben benieuwd naar je buikfoto! :)

16. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    mannetje heeft hier net de buitenverlichting opgehangen.....

17. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    zo de hond is weer schoon...ze vind het heerlijk in de douche...ze is er niet uit te slaan :D

@kerstboom: nee dit jaar niet...het opzetten is geen probleem maar het opruimen...dat doe ik het liefst zelf en aangezien ik 28 dec ben uitgeteld weet ik niet hoe het gaat lopen.

18. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    zo ik ben nog even bij mn ouders thuis en wat is het hier maar rustig zeg de laatste dagen !
    nou ik voel mn rug niet meer en heb steken in mn buik de hele tijd
    was ook al van vanmorgen half 9 tot half 4 bezig pf denk dat ik zo maar even ga liggen, met maar 3 uurtjes slaap vannacht
    ben ik nu wel echt totaaaal uitgeput! het gaat echt niet meer zo gemakkelijk allemaal :(

mn moeder en oma hebben me in de woonkamer de hele houten vloer nog geschrobt, alle ramen gewassen
    (en dat zijn er best veel en groot) en de keuken helemaal gepoetst
    ikzelf heb alle andere dingen gedaan ingepakt en erna daar ingeruimd
    de hele klerenkast ingeruimd en het een en ander voor het ziekenhuiskoffer klaargelegd
    ben nu NOG niet helemaal klaar maar ik ga even een uurtje liggen

Olga,
    ja hij gaat koken inderdaad en ik neem me heerlijk een bad vanavond en dan gezellig met zn tweetjes
    Heeerlijk! :D

Boontje,
    Ook een dikke knuffel voor jou lijkt me nu ook niet meer leuk, morgen alweer 41 weken, STERKTE
    het beebje zal er nu toch binnen een week zijn..

19. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Mooie buik Loessie !

Kerstboom staat hier al twe dagen. Zo gezellig :D

Vandaag heel de dag al onrustige buik. Menstruatiekrampen en af en toe harde buiken. Maar dat heb ik al vaker gehad. Hopelijk gaat mijn warme kruikje zo helpen.

Verder doen we lekker niets dit weekend. De boodschappen zijn al binnen dus we kunnen met zijn 4tjes lekker relaxen. De kids vragen wel steeds meer naar de baby, het duurt ze te lang.
    De verkoudheid wordt al iets beter.

Einde ego bericht

20. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    fijn dat je verkoudheid beter wordt amber...
    en het weekend lekker relaxen...heerlijk.... :)

dreams....fijn dat je mams en oma schoongemaakt hebben....
    hier kan mams me niet helpen i.v.m. een vervelende ziekte. :cry: ...vindt ze zelf ook vervelend hoor...

maar mijn zussie kan me wel helpen... :)

french...hond weer lekker schoon?! ;)

Deel Deze Pagina