Zo, heb even m'n buikfoto geplaatst Loessie, ah wat vervelend zeg fijn dat je zus wel kan helpen ik vond het ook wle lief van mn moeder want ze heeft hier ook een groot huis om te poetsen En mn oma is al 70, maar zou je absoluut niet zeggen, die racet nog sneller door het huis dan mn moeder haha en werkt ook nog 2 dagen in de week
Thanks ja m'n oma werkt 2 dagen in de week, per dag gaat ze op 2 plaatsen poetsen doet ze echt al jaren! dus zeg maar zo'n 8-urige werkweek ongeveer soms ietsje langer maar ze ziet er ook absoluut niet uit als 70 en lichamelijk ook niet eigenlijk, ze heeft wel een keer 6jaar terug kanker gehad maar is daar gelukkig van hersteld! die is niet kapot te krijgen hihi, gelukkig maar
ik zie weer mooie buiken voorbij komen! Hier net eff geslapen....de kerstversiering staat....ga nu even stofzuigen....en dan klarie!
Dreams..wat een super oma! En weer hele mooie buiken gezien. Hier de hele dag op pad. Nieuw fototoestel gekocht. Mannetje ook weer blij. French..mijn hond vind het ook heerlijk onder de douche. Het enige nadeel is dat ik meestal ook zeiknat ben. (grote hond) Dus dan maar samen onder de douche. Wat is iedereen toch met kerst bezig. Wij hebben besloten om dit jaar geen boom neer te zetten. Ook niet zo heel veel plek voor. Dus dan van de week maar kerststukjes kopen. (best makkelijk) En het gevoel van een waggelende bejaarde heel herkenbaar. Maar het is voor een goed doel en duurt nog maar even. Zo ik ga even bankhangen en dan lekker koken. (lees opwarmen) Had eergister ketjapkip gemaakt, maar smaakt altijd veel lekkerder de dag erna. Is het allemaal goed ingetrokken. Beetje rijst erbij en klaar is kees.
ooooow, wat een goed idee om weer eens te eten. Wij doen het alleen niet met kip maar met stoofvlees. Dat ga ik van de week weer eens maken denk ik. vanavond worden het patatjes voor ons. Das ook weer heel lang geleden. Lekker afhalen. Hebben we dr ook geen afwas van.
hier gister een stoofpannetje gemaakt (waar ze nu reclame voor maken..."hollands stoofpannetje") dat gaan we vandaag opwarmen (er was een beetje veel over) en het is heerlijk
dat hollands pannetje met die boontjes....? die lijkt me heerlijk! kan ik hier nergens vinden! grrrr wij eten echt burgerlijk aardappelen, bietjes en speklapje! zo'n trek in! en eten ? ja dat kan ik als de beste op het moment! slaapkamer schiet nu aardig op! gelukkig! de kast kan komen donderdag!
lekker dat je ff hebt geslapen johana! En dat stoofpannetje heb je toch in 3 verschillende smaken? Wij hebben de jachtschotel ervan een keer gehad. Errug lekker. Hier alle kaarsjes aan en verder nog niet zoveel. Echt zo'n schemeruurtje. dat vind ik echt het leuke van deze tijd van het jaar. Helaas vindt mn mannetje het wat minder "want dan ziet ie niks". Hahaha. Hij zal vast niet het enige mannetje zijn die er zo over denkt. Ik vind het echt heerlijk dat het huis zo 'schoon' is dat we vandaag ook echt es niet aan het huishouden hoefden te doen. (behalve de vaatwasser dan, maar ja) Hoe zou het met Gerda zijn? En met Vlindertje? En waren er nou nog meer rommelende dames? Ben zo benieuwd. En moest Arka vanmorgen niet naar de gyn? ook nog niks van gehoord.
ooooooooow, maar das ook lekker bipat, haha, ik geloof dat ik op dit moment zin heb in alles. Laat er alsjeblieft niemand over stoofpeertjes beginnen, want daar heb ik ook megaveel zin in.
hahahahaha stoofperen die tik heb ik de hele zwangerschap al! afgelopen woensdag had mijn moeder ze nog meegenomen voor me....zelf gemaakt! mmmmmmm
Krijg honger van al die lekkere maaltijden ! Mooie buik dreams ! en alvast een goede nacht in je nieuwe huissie
Kreeftje en man gefeliciteerd met Kyara en Thirza jullie 2 dochters. Ben reuze benieuwd naar jullie 2 pracht meiden. Hoop dat mams snel opknapt.
dag meiden, bedankt voor degene die me met lieve woorden toe hebben gesproken, dat doet me heel erg goed! Jullie zijn schatten! Vandaag aardig wat gelopen in de stad en moest op een gegeven moment gewoon afhaken, kreeg zo´n last van m´n rug doordat ie zo hol is nu. M´n vriendje moest me oppikken met de auto, kon gewoon niet verder. Toen even lekker gelegen thuis en nu weer redelijk mezelf. Veel meiden zijn lekker met kerst bezig, gezellig is dat he? Hier ook hoor,een en al kerstlichtjes en kaarsjes. Dreams, ben blij voor je dat het dan eindelijk zover is dat je in je eigen huisje kan. Heel veel plezier meid. Ga nu even een visje koken voor mijn lieve katje. Misschien tot later, xxx
haha volgensmij zijn dat allemaal hollandse gerechten want ik ken ze niet echt stoofpeertjes vind het maar eng klinken haha! En thans meiden ben ook echt blij maar moet nog op mn mannetje wachten tot hij komt kan hier nu niet even gaan dutten want al onze dekens en kussens zijn in ons eigen huis haha lekker handig, dan nog maar effetjes geduld Xx
Lieve meiden Ben net weer gestript. Donderdag had ik nog geen ontsluiting en nu ruim 2 cm...moet ergens een begin zijn he. Ook was alles verweekt en dikke vieze slijm wat ik verlies is idd mijn slijmprop. Kindje moet alleen met haar hoofdje nog een heel klein stukje verder indalen...maar dit was geen probleem. Het rommelen is dus allemaal niet voor niks geweest,dat vind ik al een fijne gedachte. Hielp trouwens het drinken van warm water met verse citroen en honing tegen verkoudheid en keelpijn? Mijn vriend en ik zijn snotverkouden sinds gisteren. Heb al een citroen gekocht ...ga zo proberen.