December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hello dames,

Nog spannend dingen gebeurd?

Proficiat Kreeftje!

Nog andere dames bevallen?

Ik ben op controle geweest bij de gyn: heb nu al 3 centimeter opening en alles is echt wel klaar...
    De enige vraag is nog: wanneer?

Heb een nieuwe afspraak gekregen voor 13 december (uitgerekende datum), maar gyn betwijfeld of we die ook halen.

Ikzelf heb het gevoel dat dit kindje nooit uit mijn buik zal komen! :)

2. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    arka..spannend zeg...hoop dat het snel doorzet :)

3. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    @arka spannend
    ik zou zelf ook weleens willen weten of t gerommel hier wat heeft gedaan..

ik ben volgens mij de enigste late hier ..wij zitten nog ff K1 te kijken spannenddd!

4. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Zo mijn water is gebroken om 11.45, heb nu weeen, nog niet zo heel erg maar wel bijna om de 5 minuten. Esther is mijn buddy maar wilde haar nu nie wakker smsen.
    Ik houd jullie op de hoogte, via computer en later via es in de morgen.

Wish me luck!

Ps. dat water kwam er dus echt met bakken uit!

5. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    zet m op meid ! nog even en je hebt je kleintje :D

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    arka en elise heel veel succes ! hopelijk hebben jullie snel jullie kleintjes

7. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Heeee de ontsluitingen en het water vliegt me om de oren! :)
    En ik ben net wakker....
    Meiden, heel veel sterkte en hou ons op de hoogte! Spannend hoor!

Claartje:
    Heb je even een pb gestuurd... Sven is wel een mooierd hoor!

Hier een rotnacht gehad. Ons bed staat op klossen en ik kon mijn draai niet vinden. 3x Plassen was ook niet echt bevordelijk.. En omdat mijn gezicht vol vocht zit en mijn slijmvliezen opgezet zijn, haal ik moeilijk adem en snurk ontzettend... :oops:
    Gelukkig is het nu weer ochtend en kan ik tenminste weer dingen doen in plaats van zo rusteloos liggen...

Gisteravond hebben we bij mijn ouders gegeten. Ik ben verder niet ziek geworden van de worst en voel de kleine volop, dus neem aan dat het goed is gegaan. Mijn ouders hadden de film klaar van Disneyland en mijn man kreeg zuurkool (brrrrrrrr [-( vreselijk) en mijn broer en vriendin waren er ook. Was dus wel gezellig. We hebben ook nog een mooie kerstbal gekregen.

Vandaag hoop ik dan eindelijk de kerstboom op te kunnen zetten. Ik zie hem al veel staan en ik vind het zo kaal!

Eh iemand vroeg of er nog mensen last hadden van maagzuur.... Ik bij tijd en wijle heel erg.... Ook al is de kleine ingedaald...
    En wat is iedereen netjes tot weinig aangekomen! :confused: Ik zit nu op de 21 kilo waarvan 4 a 5 kilo vocht.
    Mijn voeten en enkels zijn helemaal glanzend van het opzetten...
    Ik kijk zooooo uit naar het moment dat ik alles uit kan plassen en alles weer een beetje normaal wordt!

Ga even een bakkie thee zetten. Mijn man is onderhand ook wakker...

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    WOW, Lieve Buddy van me! Ben je maar alvast begonnen? :D :D :D
    O, misschien heb je je kleintje nu al? *zwijmel*

Haha, gisteravond kreeg ik nog sms'je van Elise of er bij mij al wat rommelde, bij haar nog helemaal NIETS, stuurde ze...paar uur later breken d'r vliezen...GAAF!

Miep, welkom thuis wijffie!

Claartje, erg fijn om je weer even te horen, jammer dat het met jezelf even niet zo lekker gaat :( Ik hoop dat je snel weer helemaal goed in je velletje zit! :D

Xx

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Whahahaha! :) lekker wijf ben je toch ook!

Waterlelie, hier ook 21 of 22 kilo aangekomen hoor en heb d'r totaal geen moeite voor hoeven doen 8)
    Ik hoop dat er bij mij ook wat litertjes vocht bij zitten ;)
    Rottig dat slapen he?! Bereid je er maar op voor dat wanneer je net als ik overtijd ga lopen, waarschijnlijk ook ELK UUR :confused: naar het toilet mag...hmzzz...

Ben benieuwd of er nog baby'tjes geboren zijn vannacht, ik denk het nml wel!

XX

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Waarom telt mijn babyticker niet verder? Moet ik iets instellen ofzo?

Hier trouwens nog steeds hetzelfde, niets dat wijst op n aankomende bevalling...

11. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    He Essebes.....

Bij jou nog geen tekenen? Vind je het niet vervelend worden dat het bij andere meiden wel gaat beginnen en die kleine het van jou nog wel best vindt en je zo moet wachten?

Ik zou me persoonlijk toch wat opgelaten voelen en steeds ongeduldiger worden.... Dat ben ik nu al en ik mag nog een paar weekjes! :rolleyes:

Elk uur eruit... Ik vind het nu al een nachtmerrie.... :oops:

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

wat een nacht....rond half 5 kreeg ik wat wee achtige krampen...voelde me echt niet okay..werdt steeds erger maar had niet het idee dat het echt doorzetten...om half 7 werdt ikwakker en ik was me toch ziek....overgeven niet normaal (ik heb in geen 28jr overgegeven dus het was best traumatish) als het voortekenen zijn dan teken ik ervoor maar damn wat voel(de) ik me beroerd zeg. Manlief heeft nergens last van........

dandelion succes!

hier tijdens de zwangerschap (tot nu toe) 16 kilo aangekomen...nu houdt ik wel veel vocht vast en de laatste twee weken komen er geen kilo's meer bij.

13. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Waterlelie, ik ben SUPER ongeduldig! En als eerste natuurlijk ontzettend blij als er baby'tjes bij mijn mede Decembermama's worden geboren, maar bespeur bij mezelf ook wel wat jaloezie hoor :oops:

En ik ben vreselijk ongeduldig, en ben het REUZE zat allemaal, soms zou ik wel heel de werled bij elkaar willen zeuren, alles doet zeer en is vervelend GRRRRRR...

....Maar ik mag niet klagen hoor, al die klachten horen er bij (ik noem ze maar niet eens meer..)

En ik mag niet vergeten dat ik sowieso al heel erg gezegent ben, binnen 2 maanden na het stoppen vd pil was ik al zwanger!

Het is gewoon ook dat ik dat kleine wondertje wat in m'n buik zit heel graag wil ontmoeten, en ik vind het erg eng om over tijd te lopen (ookal is het officieel nog niet eens overtijd...)
    Is alweer iets van 7jr geleden maar, n vriendinvan m'n mams was zwanger is toen ook overtijd gaan lopen en in die periode is haar baby overleden in haar buik, niet genoeg voeding enzo...
    Ik weet dat dit n extreem voorbeeld is, maar het heeft zo'n indruk op me gemaakt (kan daar nog verdrietig van worden). Denk daar de laatste tijd vaak aan (stom he?) je voelt ook zo weinig bewegingen nu het allemaal wat krapper wordt voor die kleine.

Nou in ieder geval dinsdag weer naar de VK, ik hoop dat ze n beetje gaat "helpen", ze heeft het niet over strippen gehad hoor...

XX

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    He Getsie Johanna, overgeven is idd erg vervelend! Ik hoop dat het voortekenen zijn van n aankomende bevalling (en niet van n aankomend griepje :( )

Hoe voel je je nu dan?

Xx

15. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Essebes:
    Kan me voorstellen dat je na zo'n ervaring wel wat angsten hebt om overtijd te lopen... Ik hoop dat de vk toch maatregelen voor je gaat nemen.

Ik kan jouw 'jaloezie' ondanks dat je het heel leuk vindt voor de anderen begrijpen... Ik denk dat ik hetzelfde zou hebben...
    Maar 2 maanden na het stoppen al in blijde verwachting... Dat was dan echt een cadeautje! :D

Johana:
    Wat ontzettend vervelend joh.. Hoop niet dat je tegen een griepje aanzit. Dat kun je nou net niet gebruiken.....

16. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    goede morgen,

Spannend hoor, ontsluiting, vliezen die breken. Hier ook nog geen tekenen van een aankomende bevalling.

Johanna, zow wat een rot nacht heb jij dan gehad. Gaat het alweer een beetje. Hoop dat het geen griep is. Je hoort het nu zoveel.

Es.. zit hier voor je te duimen dat die kleine maar snel mag komen. Helemaal eng als je iemand kent die de kleine verloren is. Dus baby van es komen! Doe maar vandaag, dan heeft papa morgen en overmorgen ook nog lekker vrij.

17. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Zo nu snel aankleden. Mijn ventje leek het wel gezellig om naar de film te gaan vanmorgen en aangezien we toch wakker zijn...dus ben weer weg.

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    BUDDY NIEUWS!

dames het is begonnen bij Lentefee! ik kreeg om half 8 een smsje dat ze met al 4 cm ontsluiting naar het ziekenhuis is! wat is het spannend he!

zijn hier gisteren na de dochters van kreeftje nog babies geboren?

liefs, loopy

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Buddy Nieuws**Buddy Nieuws**Buddy Nieuws

Krijg helemaal net n sms van Elise;

Ik lig in het ziekenhuis, heb net een ruggeprik gehad, het schiet niet op! Ik houd je op de hoogte. X

Einde Buddynieuws

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik ga even ontbijten met m'n ventje...

Xx

Deel Deze Pagina