proficiat aan alle mama's! Super mooie foto's van de meisjes van kreeftje! Ik heb gisterenavond weer weeën gehad, maar alweer niks doorgezet... Ons kleintje wil er maar niet uit!
Wat een schatjes Domi ! Olga heel veel succes vandaag ! Ga lekker wandelen en douchen dat wil de zaak wel eens helpen. Ik wil ook bevallen Maar de kleine denkt daar geloof ik anders over. Ik ben het zo zat. En nog niet eens overtijd zoals sommige meiden hier. Vandaag speciale dag voor mij en mijn mannetje. We zijn vandaag 14 jaar samen.
Domi, fijn dat je heel december lekker thuis bent. Kunnen jullie met zijn viertjes wennen en een ritme krijgen. Al enig idee wanneer moeder en meisjes naar huis mogen?
Amber, alweer 14 jaar samen, gefeliciteerd! Jij loopt twee dagen voor op mij en bent al steeds aan het rommelen en ik kom ineens uit het niets met gebroken vliezen. Het kan toch raar lopen.... Wel gek gevoel trouwens om steeds golven warm water in zo'n enorm kraamverband te verliezen.
Alle mama's die bevallen zijn GEFELICICTEERD. Olga wat spannend! Ik mag zo ook nog even langs de VK. Ik verlies vocht en ik denk dat het gewoon afscheiding is, maar moet het even laten chekken. Of ik pies gewoon telkens in mijn broek (moest daar erg om lachen met mn mannetje).
Ik ga maar eens een beschuitje eten, want begin een beetje misselijk en licht in mijn hoofd te worden. Verder ben ik al de hele ochtend allerlei zooitjes aan het opruimen en heb al was gevouwen en een wasje erin. Kan maar beter door blijven gaan denk ik. Misschien straks nog even een snel sopje door de babykamer! Het is hier nog rustig vanmorgen. Zouden er al baby's zijn bij Elise, Essebes, Vlindertje, Gerda, Sam, Bowie of Boontje? Of misschien wel heel iemand anders.....
Amber gefeliciteerd, 14 jaar wow! Ik ben donderdag 4 jaar samen met mijn mannetje, vond dat al een hele prestatie hihi
Augustus, verlies je steeds veel tegelijk? Bij mij ruikt het nergens naar en is het helder, met af en toe wat witte vlokjes. Het komt echt in golfjes eruit.
Ja idd Olga het kan zomaar ineens gebeuren. Raar gevoel he gebroken vliezen en verder niets. Had ik bij mijn oudste ook. Gelukkig na een paar uur begonnen de weeen. Heel veel succes vandaag en dat je maar een prachtkind op de wereld mag zetten. Augustus wel even laten controleren. Kijk naar Miep ! Die dacht ook afscheiding. Het hoeven niet altijd hele golven te zijn. Wat zal ik nou vandaag weer eens gaan doen ?
Als er niets op gang komt, ga iik vanmiddag misschien voor het eerst ook eens wat proberen te slapen. Heb nu al twee nachten weinig uurtjes gemaakt en een beetje energie op doen is misschien juist nu wel handig.
Ik verlies alleen druppeltjes als ik bijvoorbeeld opsta. Ik kan niet echt zien of het helder is omdat het zo weinig is. Het kan net zo goed urine zijn, ze is zo diep ingedaald voor mijn gevoeld dat ik het niet meer uit elkaar kan houden wat ik waar nu verlies (ik lijk wel een bejaarde haha)...
Whaaaaa ik word wakker en zie dat mijn buddy ook al aan het rommelen is? Ben benieuwd meid... Domi: Wat een prachtige meiden zeg.. Je zal wel een trotse vader zijn! En inderdaad, laten we de mannen niet vergeten.. Jullie zijn natuurlijk ook moe en onder de indruk van alles wat gebeurd is... Frederike: In je eentje weeen opvangen.. Pfffff ik heb er bewondering voor... Ik mag van mijn man niet apart slapen.. Hij is veel te bang dat er wat gebeurt. Nou ik word stiekem toch ook een beetje heel erg nieuwsgierig hoor... Ik droom zowat elke nacht over mijn bevalling en hoop heel stiekem dat het vroeger gaat komen...