December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ha ha, wie weet begin jij morgen opeens hoor Salapio. Hier ook geen enkel voorteken gehad...

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga even een sopdoekje door de babykamer halen!

Straks komt mijn vent eventjes thuis eten. Hij wil wel even zien of het echt goed gaat. De lieverd!

3. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Domi goed om te horen dat al je meiden het goed doen. En de foto's doen het hier ook niet. Nu doen ze het wel. Wat een schatjes!

Frederike wat een verhaal zeg, dat zou je zelf toch niet verzinnen. En nog een geluk dat je moeder eerst naar jullie huis reed.

Es ik blijf hier maar duimen draaien voor je in de hoop dat het gaat beginnen, maar nog niet zoveel resultaat helaas.

Mamabeer..dat beloofd niet veel goeds voor de toekomst. Nu al zo eigenwijs. Ik denk af en toe het zelfde. Beslis iets, maar dan niet half half. :D

Olga dat kan je vriend dan best heel goed. Zijn mooie foto's. Te veel foto's van je kleintje kan je toch niet hebben ;)
    Spannend! Hopelijk kan je snel je knul in je armen hebben.

Amber..ik snap je gevoel. Dat heb ik hier ook wel een beetje. Als ik dan al die leuke/lieve babyfoto's zie. Maar die van mij vindt het ook wel best daarbinnen. Dus we moeten nog even volhouden. En gefeliciteerd met jullie speciale dag. 14 jaar is al een hele tijd.

Malaika...sterkte meid!

Linny..wat een nacht. Ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen. Je zal wel moe zijn.

waterlelie..spannend voor je broer. Hopelijk valt het allemaal mee.

claartje goed om te horen dat het iets beter met je gaat.

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

ik ben ''en dagje/nachtje weg en er gebeurd ineens vanalles...heb alles gelezen maar reageer even niet overal op.
    Iedereen die aan het rommelen is of echt bezig is...ik denk aan jullie.

Ik zag mooie foto's voorbij komen van de beebs van kreeftje..wat een scheetjes zeg!

tja ik dus net weer ontslagen uit het ziekenhuis...had een enorme buikgriep (hij schijnt te heersen) opgelopen en deed niets anders dan overgeven...gevolg uitgedroging....gelukkig doet de beeb het prima en heb ik gezellig een nachtje tussen de zwangere metgezellen doorgebracht...ik voel me vandaag ook weer een stuk beter.
    Iedereen bedankt voor de lieve woorden!
    En tigger je bent de goeiste ;)

5. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Johana..gelukkig voel je je weer iets beter. Was wel even schrikken.

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    olga, spannend zeg!
    Zou je niet een beetje gaan rusten! 't Zou wel eens een zeer lange dag kunnen worden, niet?

Een bezorgde Arka ;)

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, fijn dat je er weer bent! Gelukkig op tijd erbij met uitdroging. En je hebt inderdaad een hele lieve buddy hoor!
    Oh, en voor het geval je het niet gelezen hebt...Ik denk dat ik de 1e zal zijn van ons drietjes!

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ja olga, vind ik ook. maar goed, dat moet je natuurlijk zelf weten. k kan me ook voorstellen dat je gewoon vanmiddag even plat gaat.

ik meld me even af voor een paar uurtjes; even wat anders ana mn hoofd. ;)

groetjes

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Arka, ik ga vanmiddag even lekker liggen!

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wat zijn jullie toch lief en bezorgd!

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik heb het gelezen olga...helemaal fantastish..ik ben een beetje jaloers op je! :D Zet 'm op!

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ach dat is flink van je.
    Ja maar, we moeten toch een beetje zorgen hé voor je!

Succes!

13. augustus

augustus Niet meer actief

Zoo ben weer terug van de VK. Ze denkt inderdaad dat het vruchtwater is dus ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis. Daar zullen zij kijken of het inderdaad vruchtwater is.
    Ik ga ff bijlezen.

14. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    spannend augustus! succes!

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes Augustus ...

Lief van je vriend/man (ben je nou getrouwd of ni) Olga, kan het me goed voorstellen dat hij erg bezorgd en benieuwd is ... zal zich vast niet helemaal kunnen concentreren op zn werk!

Hoe gaat het nu met jou Arka ...

Ik ga zo in autootje stappen ... nou ja .. stappen :) ... gaat meer van hang-schuif-doink-eugh-plof ... eerst man ophalen van station en dan door naar de verlos.

Tot zo meiden!

16. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    spannend augustus!

17. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Lola en lentefee gefeliciteerd meiden. wat heerlijk om je kindje te hebben.

hier nog steeds wel aan het rommelen maar nog steeds obsoluut geen regelmaat.
    van mij mag het nu ook lekker komen. heb zo gevoel van kom maar op ik bn er klaar voor. hebben jullie dat ook?

verderheb ik net alles bij gelezen maar het was te veel om te reageren.
    ben benieuwd hoe het met kelly is. maar een ding is zeker er gaan nu heel snel veel babytjes geboren worden.
    ik moet nog 7 daagjes toto mijn uitgerekende datum dus het mag nog even (uhm liever niet)

ik kan ook zo niet echt van me verlof genieten.
    je zit maar thuis iedereen is werken ofzo. en jij maar wachten tot er wat echt begint.

nou lieve meiden ik blijf meelezen hoor en reageer natuurlijk ook af en toe nog wel.

xxxx

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Johanna, fijn dat je weer thuis bent, wat gaat dat snel zeg dat je uit kan drogen...nu veel watertjes drinken en niet meer spugen he?! ;)

Augustus, oei spannend zeg, laat je wat weten?

Salapio, ook ff n citroentje voor jezelf persen, goed voor de weerstand!

Zo, ik heb "lekker" stofgezogen en de was gedaan, pfff wat n klus is dat op het moment zeg.

Nu ff dvd's terug brengen & wat boodschapjes doen.
    ik wip zo weer even langs.

O,ja we hebben gister nog even de uitnodigingen getelt voor het kraamfeest, zijn er toch zo'n 150 geworden :oops: (daarom komt die kleine natuurlijk later, kunnen we even doorsparen ;) )

Xx

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, we zijn niet getrouwd en mijn ventje kan zich inderdaad slecht concentreren op het werk. Hij hoopt dat hij vanmiddag al thuis is als de VK nogmaals langs komt. Hij heeft wel 1001 vragen denk ik.
    Ik denk echt dat ik hem straks nog moeten oprapen van de grond terwijl ik aan het bevallen ben. Het is zo'n lekkere held....

Augustus, toch vruchtwater. Ik neem aan dat je niet in het ziekenhuis hoeft te blijven?

Ik moet misschien vanavond nog even voor ctg naar het ziekenhuis, maar dat gaat de VK eerst aan het eind van de middag bespreken met de gyn.

Salapio, alles goed bij de VK?

Momhairy, ik wist ook niet zo goed wat ik deze week in mijn verlof nou nog allemaal moest gaan doen, dus kan me wel voorstellen dat je er klaar voor bent.

Ik ga even nog wat beltegoed halen en duik dan even mijn bedje in in de hoop dat er wat op gang gaat komen.

Tot later!

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik ga voor je duimen Olga dat het vanzelf begint. Meestal als je helemaal tot rust bent. En ook de avond wil wel eens helpen.

Es 150 wow hey dat wordt druk !

Ik verveel me nog steeds pfffffffffff ik wil mijn babietje nu weet echt niet meer wat ik moet doen.

Deel Deze Pagina