Dag meiden hier ben ik ook weer live vanuit mijn eigen huisje, vanmorgen nog naar de VK geweest het is echt zo genieten met zn tweetjes gister wel veel pijn met regelmaat gehad maar ga even snel bijlezen moet wel erg veel zegg ! Ben zo benieuwd naar bevallingsverhalen, hoop Es ook al!
dreams...fijn dat het zo genieten is in jullie nieuwe huisje....kan het me goed voorstellen hoor meid.... was alles goed bij de vk? inge...je kan wel eerder bevallen dan je zelf denkt....
Claartje, fijn dat jij er ook weer bent en dat alles naar omstandigheden goedgaat en wat fijn dat de borstvoeding zo goed gaat hopelijk is dat bij mij ook zo Lekker genieten van jullie kleine prachtzoontje Elise, Oh wat goed! Jij ook al bezig of je zla nu je kindje wel al hebben hihi Ik lees snel verder..
Zo, ben weer terug van mijn broer... Hij is tenminste weer een beetje opgevrolijkt.... Het is toch altijd naar als je niet weet wat er aan de hand is.. hoop morgen op een goede uitslag... He Inge: Ik blijf je gezelschap houden hoor! Ik ben vandaag ook precies 37 weken! Ik heb besloten om elke dag een kaarsje te branden voor de mensen die het hier nodig hebben. Ik kan het namelijk niet meer zo bijhouden en zo probeer ik aan iedereen te denken...
Als je even er niet bent gebeurd er vanalles he! spannend allemaal hoor meiden! ik leef zo met iedereen mee...... en tegelijkertijd besef je je dat het zo ineens bij je zelf ook kan gaan beginnen! vanmorgen terug geweest naar ziekenhuis voor controle, bloeddruk was nog steeds hoog geen eiwitten dus dat was ok. Toch heeft de gyn besloten me in het ziekenhuis onder controle te houden en word het dus een bevalling op medische indicatie. gelukkig was het al de bedoeling in het ziekenhuis te bevallen anders was het een tegenvaller geweest! Nu ben ik toch wel blij met de extra controle. Ik mag ook nog gewoon bij de vlos blijven komen en als ik dat wil komt kan ze ook aanwezig zijn bij de bevalling.... weet nog niet of ik dat wil , misschien wel heeeel erg veel mensen dan.... bekijk het op dat moment wel! verder wel rustig aan doen en uitkijken met zout!
Claartje, fijn dat jij er ook weer bent en dat alles naar omstandigheden goedgaat en wat fijn dat de borstvoeding zo goed gaat hopelijk is dat bij mij ook zo Lekker genieten van jullie kleine prachtzoontje Elise, Oh wat goed! Jij ook al bezig of je zla nu je kindje wel al hebben hihi Ik lees snel verder.. Es, Oh bah wat verschrikkelijk zeg van dat overleden babytje in de buik maar het klopt wel dat de placenta vanaf 42 weken minder gaat werken he Vlindertje, bah wat vervelend voor jou gisteren hoop dat het inmiddels al gebeurd is.. Loopy, wat ben je toch een lieverd Lentefee proberen moed in te praten Pff, al die verhalen toch wel spannend en ietsiepietsie eng zeg ! Hihi nou ben woensdag pas 38 weken dus het kan voor mij nog fftjes duren, heb wel veel last Kelly, Ooh wat spannend jij ook al! Succes en mijn duimpjes draaien voor iedereen maar de meeste beebjes zullenw el al ter wereld zijn gekomen ik ga ijverig verder lezen
waterlelie...fijn voor je broer dat je hem wat hebt kunne opvrolijken.... spannend voor hem morgen.... dreams...veel last? hier ook wel hoor! bipat...fijn dat je nu goed onder controle staat bij de gyn...en als je wilt ook nog vk...!
Ja, spannend he! Lekker dat je even hebt geslapen. Ze laten je lopen met ontsluiting totdat de bevalling op gang komt. Als je vliezen nog niet gebroken zijn, ligt het kindje nog veilig, dus ontsluiting zegt helaas niet altijd wat.
Gerda, oh lieve schat het valt je ook niet mee he, hoop dat je nu al je kereltje in je armen hebt dikke knuffel voor jou Ik hou mn hart vast over hoe lang dat wel niet gaat duren voordat er echt wat ontsluiting is Zie dat er veel meiden mee rommelen Lolaatje, Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochtertje Elise Lentefee, Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon Peetje, Voor jou ook sterkte, je loopt dus al erg lang met ontsluiting phoe phoe hopelijk is er inmiddels al verandering, knuffell Johana, oh bah wat vervelend dat je je zo voelt! STERKTE alsnog Och arme essiebessie, is het bij jou nog steeds rustig? Heb echt medelijden met je en hoop dat je ons snel blij maakt met wat babynieuws *knuffell*
nog geen nieuw babynieuws zie ik, ik heb ook nog niets van nannaf gehoord, ik denk dat die wel bezig is met bevallen, zo spannend! Ben net terug van de vlos en tja, wat ik al dacht..... De jongen is echt ´Hollands Glorie´ zoals ze het noemt (richting 8 ponder) en ik heb nog genoeg vruchtwater. Vlos maakt zich dus nergens zorgen over. Mijn bloeddruk is ook goed dus alles ok. Heb haar wel nog even gevraagd hoe dat zit met de placenta Es, dat deze minder kan gaan werken waardoor de kleine geen voeding meer krijgt. Ze zei me dat dit inderdaad kan maar dat de baby dan meestal de bevalling inzet. Heel soms gebeurt dat niet, daarom is het belangrijk dat je de bewegingen in de gaten houdt. Zodra je echt het idee hebt dat de kleine wel heel stil is dan moet je bellen. Nou dat is bij mij niet het geval, voel ´m nog steeds bewegen dus neem aan dat het dus goed is. Verder hebben we afgesproken dat als er deze week niets gebeurt ik zaterdag moet bellen, dan komen ze langs om te strippen. M´n vriendje vroeg nog of ze dat niet eerder kunnen doen omdat ik het zo zat ben maar dat doen ze niet, uit ervaring blijkt dat strippen rond de 41 weken en 3 dagen de meeste kans van slagen heeft. Daarvoor zou het alleen maar weeen kunnen opwekken die nergens toe leiden. En als dan dat strippen ook niet helpt dan word ik die maandag opgenomen en gaan ze m´n vliezen breken. Dus hoe dan ook: volgende week ben ik bevallen... Maar ik hoop natuurlijk dat er voor zaterdag al wat gebeurt. Boontje, jij bent nu 41 weken, weet jij al wanneer ze je een handje gaan helpen?
Hallo! Hier nog helemaal niets aan de hand. Heb net lekker twee uurtjes gelegen. Helaas niet geslapen maar wel lekker gedut. Hooguit wat meer menstruatie achtig gevoel. Kramp is nog een groot woord. Terwijl mijn jochie altijd zo mega actief was, voel ik hem vandaag echt bijna niet. Ben blij als de VK straks weer komt en we even het hartje kunnen luisteren. Mijn vriend gaat straks wat koken en dan eet ik ook maar een beetje. Daarna lekker onder de douche staan en de avond en nacht afwachten. Ik hoop zo dat het gaat beginnen, want williever niet ingeleid worden. Kus Olga
Bowie....fijn dat alles goed was bij de vlos... en zaterdag strippen...ik hoop voor je dat je dan al bevallen bent hoor meid! olga...ow spannend meid... en lekker effe gedut... ik word helemaal zenuwachtig van die verhalen dat het gaat beginnen en begonnen is.... IK WIL OOK! Maar ess mag eerst nog....
Dreams, wat fijn dat jullie zo genoten hebben van het eerste weekend in jullie huis! Waterlelie, wel fijn voor je broer dat je even geweest bent anders loopt hij misschien alleen maar te piekeren. Mooi gebaar trouwens van je kaarsje iedere dag! Bipat, gelukkig alles nog prima bij je! Fijn dat je er een goed gevoel over hebt om bij de gyn te blijven. Inge, wat leuk dat je extra controle krijgt door een leerling! Eens kijken of ze het goed doet.... Pareltje en Loessie, steeds last van voorweeen. Ik heb er geen verstand van...kwamen ze maar eens! Boontje, pff...nog steeds geen kleintje voor je. Hou je het nog een beetje vol meid= Linny, lekker dat je wel even hebt kunnen slapen! Nu wachten tot de weeen weer aantreden. Ik hoop snel! Frederique, lijkt mij ook zielig zo´n prikje. Is het goed gegaan? Olga
ik ga effe eten maken.... kom vanavond misschien nog wel effies....anders morgen weer! dames die bezig zijn of gaan beginnen...SUCCES
Weet niet of ik vanavond nog online kom, maar ik heb de nummers van Waterlelie en Sanneke, dus die kunnen jullie morgen op de hoogte houden! Iedereen succes met de baby´s, bevallingen of voorpijntjes, wachten enz...en een hele dikke knuffel van mij Olga
Zooo meiden ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Het is geen vruchtwater. Het is waterdunne afscheiding. Met de kleine meid gaat alles oke gelukkig.
Maartjeh, fijn dat je ook weer even komt en sterkte ook voor jou hier ook de hele nacht harde buiken en pijn gehad Bowie, thanks voor de update, wat spannend voor nannaf Juffie, phoe wat erg van dat kindje wat overleden is daar moet je echt niet te lang bij stilstaan VERSCHRIKKELIJK Linny, Oh wat rot dat de weëen weer afzwakken mn duimpjes draaien hier ook voor jou! Olga, oh wat spannend voor jou ook! Zet hem op! Zo dadelijk komt de VK dus terug, oh heel veel sterkte en succes, wat een spanning Momhairy, bij jou ook nog niks gebeurd? Bij jou rommelt het toch ook al enige tijd he? Boontje, pff bij jou ook nog niks, hopelijk is dat wel heeeeeeeeeel snel het geval! sterkte iig *knuffell* Bowie, pff voor jou duurt het nu ook wel lang zeg stom dat ze je niet eerder willen strippen mn duimpjes draaien ook voor jou! dikke knuffel
Augustus, gelukkig dat alles okee gaat phoe dat heeft echt lang geduurd om eindelijk alles bij te lezen volgensmij zijn er wel nog veel meiden bezig pf echt niks voor mij ben hier te lang niet geweest voor mn gevoel hihi lijkt wel of het een week geleden is, ik ben ook zo nieuwsgierig