zeur maar lekker hoor arka, en geef gewoon je hormonen de schuld, dat doe ik ook! trouwens, als ze de nekpolli niet konden meten, en ze zagen niks raars, maak je dan gewoon lekker geen zorgen de kans dat je op jouw leeftijd een mongooltje krijgt is echt superklein hoor!
goedemorgen meiden hier gaat het redelijk veel last van mijn buik maar verder gaat het wel gisteren uitslag van het zh binnen van nekplooi en bloed en hij was supergoed dus... kelly: ons kindje hadden ze met 12.2 weken gemeten en zat doen op 5.5 cm en idd alle kindje tot 12 weken groeien gelijk daarna groeien ze op eigen schema pfff tis al bijna weekend en dan maandag ook nog en dinsdag moet ons meissie naar het zh toe dan gaat ze onder narcose en gaan ze haar tandjes bijwerken enzo ben benieuwd hoe ze het doet en of ze veel napijn enzo zal krijgen hopelijk niet nou meiden een fijne dag verder ik zal hier wel rondspoken hihi kan verder toch weinig doen en fijn weekend allemaal
Woow Caruli al 5,5 cm dat is al groot hahaha. Bijna niet voor te stellen dat een beebje zo snel kan groeien. Wel super mooi voor je dat alles goed was met de nekplooimeting Sucses met je meisje vertroetel haar maar lekker. hahaha
loopy: sinds ze andere medicijnen heeft, heeft ze heel snel gaatjes gekregen en rotte plekjes van het glazuur wat van de tandjes af is en ze heeft al best last ervan echt zielig terwijl we toch altijd goed gepoetst hebben enzo en de tandarts vind het niks om haar zo te boren omdat ze nu nog niet bang is voor de tandarts en ze is pas 4 jaar hij vond het beter voor haar dat het niet bewust mee zou maken omdat het anders niet in 1 keer gedaaan kan worden zoveel gaatjes ze heeft en nu gaat ze naar het zh onder narcose en word het in een keer alles tegelijk gedaan en is ze er niet bij hopelijk word ze hierdoor niet bang voor de tandarts en krijgt ze later met wisselen een sterk gebitje er voor terug want de medicijnen heeft ze nodig helaas....
medicijnen zijn ellende voor je gebit... een van mijn zussen heeft als kind kanker gehad en die had toen ook ontzettend veel gaatjes enzo
Het gaat weer als een speer meiden! Ik heb nu ook weekend HEERLIJK...nu mag het van mij ook heel snel dinsdag worden dan kan ik eindelijk naar de gyn Pfffff \/ Meiden geniet van het lekkere weer, het weekend zouden er toch weer wat buien komen. @caruli Sterkte en succes met je meisje. Liefss
Arka, mag je die nekplooimeting niet weigeren? Ze mogen je zoiets toch niet verplichten lijkt mij..zou belachelijk zijn!
@Lentefee: da's inderdaad een mooie mijlpaal, ik kijk daar ook erg naar uit... Ik zit sowieso te genieten van alle banners hier bij de decembermama's, we gaan hard meiden! We begonnen allemaal met net vier weken en moet je ons nu zien...de buikjes beginnen te komen, de echo's stromen binnen en die beebjes van ons maar groeien...ik word daar echt blij van! (waarmee ik de mensen bij wie het niet goed is gegaan echt niet voor het hoofd wil storen...heb gewoon even een happy dag vandaag )
@krullebol, je stoot er niemand mee voor het hoofd hoor.. Toen ik meende dat het bij mij mis ging (veel bloedverlies), was ik evengoed nog blij voor de andere dames hier. Gelukkig bleef mn beebje zitten en mag nu de eerste mijlpaal voorbij , op naar de eindstreep hihi.
haaj meiden hier gaat het super merk wel dat ik mijn zomer broeken echt niet meer pas,, beetje jammer.. wat gaat de tijd toch snel he,, en we gaan allemaal de eindstreep halen .. zekere weten. caruli succes met je dochter meid..
Jaa de 12 wkn passeren is een verlichting Morgen zijn wij alweer 13 weekjes...gaat echt snel Iedereen een fijn weekend
ik ben zondag 12 weken en daar ben ik ook heel erg blij mee hoor! alleen lijkt mijn vader wel een berg haast te hebben. kennissen van mijn stiefmoeder willen alle babyspullen kwijt en dat gaan we dus morgen halen. ik heb alleen nog geen plek om het op te bergen zit ik daar straks met een box en een buggy en een wipstoeltje en een badje en ga zo maar door. waar moet ik het laten? wel lief van die mensen, ze willen er niks voor hebben dus ik ga een lekker wijntje geven. moet kunnen
lekker hoor dames we naderen bijna allemaal die 12 weken.......... en inderdaad we gaan voor die eindstreep! loopy; dat scheelt toch lekker een berg centen! en een plekje vind je vast wel deze week voel ik me echt een stuk beter! wel nog moe maar dat is beter dan die misselijkheid! a.s. donderdag voor echo, gaat nu lekker opschieten joehoe! en nu maar duimen dat de echo goed is, ga er vanuit dat alles ok is! zo bijzonder lijkt het me, vorige keer was het echt nog een boontje en nu vast al een klein mensje! De week erop (5 juni) weer naar de vk hopelijk dan hartje luisteren........ ben benieuwd!
Hallo allemaal, Ik heb nu ook even tijd om weer eens te reageren. Ik ben de laatste dagen erg moe dus lig om 9 uur 's avonds al op mijn bed. Dan is mijn misselijkheid ook het ergste. @Sanneke Ik heb voor het eerst groep 4. Vind ik ontzettend leuk! Groep 3 lijkt me ook leuk... Gelukkig heb je net als ik ook lieve collega's om je heen. Fijn he? @ Carulli Succes met je kleine meid. Ik hoop dat ze niet al te veel pijn zal hebben. Gisteren wel gelachen. Ik was helemaal flauw en niet lekker en had ongelooflijke zin in patat en een dikke hamburger. Die heb ik dus ook genomen. Heerlijk gewoon. Ik voelde me achteraf wel wat schuldig, maar ik voelde me daarna wel beter. Dus Kreeftje, je was niet de enige.... Verder hou ik me rustig en drink veel. Ik droogde te veel uit....
@ Lindy, hmzzz ja mijn broeken waren al even history hoor Ach het maakt me ook niet uit, laat m'n buikje maar lekker groeien! M'n garderobe is alleen zo klein geworden nu, ik draag ook liever wat langere shirts, heb u 3 zwangerschapsbroeken gekoch en wat zitten ze heeeeeerlijk! @ Lentefee, yipeee feestje, 3 mnd zijn voorbij nog maar 2derde, leuk he! @ Loopy, fijn hoor, al die spulletjes, okee nu even "lastig"dat het misschien een beetje in de weg staat maar super dat iedereen zo enthousiast de spulletjes komt brengen, alle beetjes helpen \/ @ Caruli, super dat de uitslag goed is! Sterkte met je meissie, knufel d'r maar flink! @ Waterlelie, moet kunnen hoor af en toe iets ongezonds, moet zeggen dat ik mezelf ook niet altijd kan beheersen. ik trek iets meer naar zoet (vooheen nooit) Gister bij de V&D zo'n merengue gekocht, heel groot soort schuimblok, ,mjammie! Gister dus naar R'dam geweest en ik heb m'n babykamertje al besteld, 13-16 weken levertijd, ben er super blij mee, kan nu al niet wachten om het allemaal leuk in te richten, ook m'n gratis babybadje opgehaald die kreeg ik vd kraamzorg. Nog n beetje minder leuk nieuws, stomme fout in het verkeer leverde mij n fikse boete op, ik ging een straat in die ik niet in mocht, terwijl oom agent de boete uitschreef, zat deze dame te grienen, ik kon m'n tranen niet beheersen zo ontzettend stom & raar! Echt die hormonen...apart! Normaliter zou ik hier echt niet om gaan huilen, beetje incontinent van boven, meer meiden last van? Ik ga nu heerlijk slapen! Sweet dreams & tot snel! xx Es
@ Lindy, hmzzz ja mijn broeken waren al even history hoor Ach het maakt me ook niet uit, laat m'n buikje maar lekker groeien! M'n garderobe is alleen zo klein geworden nu, ik draag ook liever wat langere shirts, heb u 3 zwangerschapsbroeken gekoch en wat zitten ze heeeeeerlijk! @ Lentefee, yipeee feestje, 3 mnd zijn voorbij nog maar 2derde, leuk he! @ Loopy, fijn hoor, al die spulletjes, okee nu even "lastig"dat het misschien een beetje in de weg staat maar super dat iedereen zo enthousiast de spulletjes komt brengen, alle beetjes helpen \/ @ Caruli, super dat de uitslag goed is! Sterkte met je meissie, knufel d'r maar flink! @ Waterlelie, moet kunnen hoor af en toe iets ongezonds, moet zeggen dat ik mezelf ook niet altijd kan beheersen. ik trek iets meer naar zoet (vooheen nooit) Gister bij de V&D zo'n merengue gekocht, heel groot soort schuimblok, ,mjammie! Gister dus naar R'dam geweest en ik heb m'n babykamertje al besteld, 13-16 weken levertijd, ben er super blij mee, kan nu al niet wachten om het allemaal leuk in te richten, ook m'n gratis babybadje opgehaald die kreeg ik vd kraamzorg. Nog n beetje minder leuk nieuws, stomme fout in het verkeer leverde mij n fikse boete op, ik ging een straat in die ik niet in mocht, terwijl oom agent de boete uitschreef, zat deze dame te grienen, ik kon m'n tranen niet beheersen zo ontzettend stom & raar! Echt die hormonen...apart! Normaliter zou ik hier echt niet om gaan huilen, beetje incontinent van boven, meer meiden last van? Ik ga nu heerlijk slapen! Sweet dreams & tot snel! xx Es
oei Es, bekeuringen zijn niet leuk... streek die agent niet over zijn hart door jouw tranen? En wat voor kamertje heb je besteld? Waterlelie: ik heb af en toe ook zo'n enorme zin in patat! ik geef gewoon mijn beeb de schuld hahaha dat hij zin heeft in patat