December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    amber balen zeg ik zou ook gewoon zo snel mogenlijk bellen.

ik werd ook een keer snachts wakker om te plassen en normaal voelde ik de baby altijd en toen niet.
    1 1/2 uur lang heb ik met me handen op me buik gelegen om wat te voelen maar nee niks.
    ik wist niet waar ik het moest zoeken en kreeg een soort paniek aanval.

toen mijn vriend vroeg wat er was en ik vertelde het begon het langzaam te bewegen omdat het denk ik onze stemmen hoorde.

maar heb je het vandaag helemaal nog niet gevoelt. geen een beweging?

2. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Gerda: dit is gewoonweg schandalig! Kun je echt niet bij een andere vlos terecht, of als je via spoed naar het ziekenhuis gaat, kunnen ze toch niet anders dan je te helpen?
    Dit is zo schandalig!

Amber: ik hoop dat je je kleintje snel voelt. Geef maar een paar porren, dat helpt bij mij altijd...

Hier nog altijd buikpijn, maar ik time ze niet meer tot ze echt ondraaglijk worden, anders is het zo wachten op de volgende...

3. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ik doe dat ook altijd arka een beetje porren of me handen bovenaan leggen net op het kontje.
    meestal krijg ik dan een duw terug zo van hallo ik heb al zo lekker veel ruimte... wel zielig maar ik voel me daarna wel opgelucht.

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Heel weinig ! Vanmorgen vroeg een porretje

met mijn handen duwen heb ik al geprobeerd maar mijn buik is best gespannen dus miss voel ik daarom weinig

Lief van je happygirl. Zoetermeer is wel een eindje he ?

Mijn man is over een uurtje thuis daar wacht ik even op. Ik kan toch niet alleen naar de VK ik heb namelijk geen auto

Maar bedankt voor de lieve woorden

5. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    nou ik hoop dat alles echt goed is amber. xxxx

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    amber, in de dagen dat ik veel harde buiken/voorweeën had voelde ik de baby ook amper.
    De gyn zei me zaterdag dat dat zeer normaal is. Hij zegt dat de baby dan wel beweegt maar dat je dat niet voelt door de weeën.

Maar het kan nooit kwaad natuurlijk om eens naar de vlos te gaan om het hartje te horen, dan ben je weer gerust.

Maar het kan dus zeer normaal zijn dat je het minder voelt!

Hou je goed!

Zeg amber: blijven wij hier slapen tot de laatsten ;)

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    slapen... wat zeg ik nu 'samen' bedoelde ik dus

8. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik vrees van wel Arka

Wel een hoop gerommel maar verder niets he ? :(

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik heb op dit moment verschrikkelijke maandstondenpijn...

10. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    au au au

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    GERDA, ik zou gewoon weer de gyn bellen en eisen dat je wordt geholpen/opgenomen in het ZH. Desnoods via de Eerste Hulp ... parkeer jezelf in het ziekenhuis, dan helpen ze je heus wel. Of de VK nog een keer bellen en flink met de vuisten op tafel slaan. Ik vind het echt schandalig ... Stelletje :c:

AMBER, ik zou alvast bellen, misschien komt de verlos wel even langs?

Ik ga nu maar eens wat doen geloof ik ... zit al een paar uur te werken aan mn 'beeldbankbestandje' en heb een beetje pijn in mn ruggetje gekregen (mn man zei nog, ga daar nu niet direct uren monomaan aan zitten werken, ik zei: nee natuuuuuuuuuuuuuurlijk niet, maar doe het natuuuuuuuuuuuuuuurlijk wel :oops:) ...

Hmmm ... op wie wilde ik nog reageren?

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zo, even stiekem achter de pc. moet eigenlijk slapen, maar wilde even bijlezen. mijn man en mijn moeder zijn een (nieuwe) kerstboom aan het halen. ik ben erg pietluttig met een kerstboom en hou van zo'n perfecte reusachtige boom. nu heeft mijn man een dingetje mee genomen die nog niet eens boven mij uitkomt. dat kon natuurlijk niet, dikke tranen en nu komt er dus een nieuwe. mijn moeder neemt de eerste haha mijn moeder weet precies wat ik mooi vind, dus die is nu mee. ze zou eigenlijk oppassen en dan zouden gerben en ik samen gaan kijken, maar ik was én erg moe én het lukt me maar niet de kleine uit handen te geven. mijn eigen moeder mag em zelfs niet verschonen van mij. zal daar toch echt overheen moeten, maar vandaag even niet. ;)

miep, jeetje meid, wat een verhaal! da's dan even overdonderend! die buikpijn die je nu hebt, zit die aan de zijkant? mijn schuine buikspieren hebben namelijk een enorme opdoffer gehad door de klemmen die je buik openhouden en dat doet bij mij nog steeds heel veel pijn! de volgende dan als uit bed, knap hoor. ik heb op dag 1 even naast het bed gestaan, meer niet. catheter mocht nog een dagje blijven gelukkig ;) hoe gaat het nu dan met je herstel?

es, ik deed vanaf week 25 al geen make-up meer op en nu nog steeds niet haha ben wel naar de kapper geweest ;) vind dat ik er nog best redelijk uit zie haha ik heb mooie pyama's bij de hunkemoller gekocht voor in 't ziekenhuis. makkelijke maar leuke broek, leuke topjes, eentje wat sexy, mooie lingerie en een charmant overslag truitje, maar het blijven huispakken. heb sinds de bevalling nog maar 1 keer een (positie)spijkerbroek aangehad ;) het knelt me nog te veel op de wond.

aaahhhhh, heb weer een jayda foto gemist merk ik...

nafnaf, gefeliciteerd meid!

aisca, pas op met het gebruiken van 'goeiemoggel', straks krijg je klappen ;) hadden jullie het meegekregen in het nieuws? twee mannen in een bar begroeten elkaar met goeiemoggel, toen een andere man het niet goed hoorde en dacht dat hij daarmee voor mongool werd uitgescholden. die sloeg er toen direct op los. jaja, lekker wereldje leven we in ;)

iloon, wat een verschil dan met borstvoeding. die slampie van ons doet gerust nog eens 200cc afgekolfde bv in een fles tussen twee voedingen door haha mijn borsten doen er pijn van. hoop dat de wijkverpleegkundige donderdag een oplossing heeft!

gerda, lieverd, een héle dikke knuffel! het zijn de laatste loodjes, echt waar. al kun je me waarschijnlijk schieten omdat ik de zoveelste ben die dat zegt en jij er maar me rond sjouwt. heb het zo met je te doen!

zo, en nu ben ik uitgetikt en wordt de kleine lanzaam aan wakker. slapen zal er wel niet meer inzitten voor mij *zucht* dom dom dom van mezelf ;)

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Wel je rust nemen he claartje !

Even wat kerstsfeer

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    LOOPY, dank voor de Lentefee update, de borstvoedingsmaffia zal zich vast rustig houden :)

MAARTJEH, fijn dat het allemaal goed was

ILOON, klinkt heerlijk allemaal

SANNEKE, fijn hoor die goedbedoelde adviezen :rolleyes:, wel super dat ze komt helpen schoonmaken...

Veel schoonmakende moeders hier zeg! Mijn moeder is ook gek genoeg hoor, mn schoonmama ook trouwens - maar ik denk dat mn man een hartverzakking krijgt als ie dat merkt :). Schaamt ie zich dood denk ik ... Nou ja... dan ga ik maar lekker naar de massagesalon met mn mams (helegaar ni erg). En dat schoonmaken ... ach ja ... ik geloof dat ik zo tussen neus en lippen door bestwel last heb van nesteldrang (dan loop ik echt als een soort hysterische wervelwind door het huis met schrobber in de ene en vaatdoek in de andere hand) ...

*bla*

**Salapio gaat nu lekker liggen**

***O nee, moet pompoensoep maken***

****Nou en****

Ben zo benieuwd hoe het gaat met Olga ... zou ze zijn opgenomen? Of toch uit zichzelf? Pffff ... spannend hoor!

15. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Mijn buikkie gisteren

16. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    optutten,
    soms doe ik echt niks meer maar stijl meestal wel mn haren nog kan er echt niet tegen
    kan al geen fatsoenlijke kleding meer aan haha wil er met kerst wel mooi uitzien :rolleyes:
    heb nu wel vaker een jurk ofzo aan want ik kan dara echt niet goed tegen maar slordig erbij lopen :oops:

Wow, weer een knulletje erbij :D ik hou het niet meer bij
    Nannaf,
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :D

de VK zei gisteren trouwens ook toen ik vroeg van of ze bij 42 weken pas actie ondernemen
    zei ze van ja maar er word gekeken naar hoe moeder en baby zich voelen en miscchien
    wordt dan niet meteen actie ondernomen als het nog wel even kan lijkt me dus niet echt fijn :(

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

39 weken en 2 dagen hopelijk blijft ie zo !

Salapio slaap ze

18. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    idd een verschil Claartje...ze mag meer hebben, maar dat spuugt ze uit...dus heeft ze genoeg aan 100 cc ;)

Ben ook erg benieuwd of Olga ondertussen haar beeb al heeft :)

Ben zelf net terug van de HA....heb al sinds zondag dat ik felle steken rondom mijn baarmoeder en onderbuik heb.
    Kan er zelfs niet goed door opstaan en me ook niet goed voortbewegen :(
    De HA zei dat ik teveel gedaan had en dus rustiger aan moest doen, heb ook onstekingsremmende pijnstillers gekregen omdat paracetamol niet helpt.
    Ook vroeg ze of ik al had nagedacht over anticonceptie en toen zei ik dat ik terug aan de pil wilde totdat Pascal zich heeft laten steriliseren.
    Toen ik de vraag stelde of ik mss een zwaardere pil kon krijgen, omdat ik mijn pil niet vertrouwde, omdat Serena er ook doorheen geboren was, toen vroeg ze of ik aleens aan de prikpil had gedacht.
    Heb ik idd aan gedacht, omdat deze een stukje betrouwbaarder is dan de pil zelf.
    Kreeg als advies om ff tot 1 januari te wachten omdat het dan weer helemaal vergoed word...dus dat doen we dan ook!
    Scheelt toch een hoop geld!

19. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    mooi buikje Amber ;)

20. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Ik las bij Boontje dat ze je zolang door willen laten lopen pff zou daar echt een beetje nijdig van worden
    vind wel dat ze ook wat eerder kunnen ingrijpen, maarja wie ben ik :rolleyes:

boh ik wist echt niet dat er dagen voorbij kunnen gaan voor 1 centimetertje ontsluiting
    best frustrerend lijkt me :(

maartjeh,
    oh gelukkig dat alles goed was
    oh morgen ben je al 39 weken :D spannend hoop dat je volgende afspraak in het ziekenhuis overbodig is :)

Iloon,
    fijn dat het goedgaat met Yaeda :)

Gerda,
    wat een stomme ziekenhuizen tegenwoordig ze heeft zoveel pijn en ze doen nog niets :(
    pff hoop dat er snel goed nieuws komt bij jullie wat een gedoe allemaal zeg :(
    HEEL VEEL STERKTE LIEVE GERDA!

Amber, mooie buikkkkkkkkk :D !

Pf, ik merk echt dat ik een stuk minder geconcentreerd ben met bijlezen :(
    heb echt zo'n pijn in m'n buik vndaag en were harde buiken en het is ook zon rotweer
    zit ook nog in m'n huispakkie heb gister en eergister ook veel schoongemaakt enzo
    en heb nu niet eens zin om de afwas weg te ruimen :( bah wat een rotdagje

sterkte voor alle meiden die hun uitgerekende datum al hebben bereikt en waar het maar niet doorzet
    ik mag nog niet klagen

Xx dreams

Deel Deze Pagina