December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    LOOPY, spannend! Hoe werkt dat dan met zo'n donor? Gaat dat via een bemiddelingsorganisatie of viavia?

MOMHAIRY, ik zou morgen even bellen. Onderdruk van 90 is aan de hoge kant, maar niet alarmerend hoog, zeker als het de eerste keer is. Maar als je een beetje zoals ikzelf bent, kun je beter nu even bellen ... dan kan de verlos je geruststellen en slaap je ook een stuk beter (en voor haar een kleine moeite) ... Bovendien ben ik geen expert (maar lees in een zwangerschapsboekje dan onderdruk 90 wel aan de hoge kant is en iets dat 'in de gaten gehouden moet worden', maar geen acute alarmbellen) ... En volgens mij zijn hier wel meer meiden met 90 onderdruk ...

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    CLAARTJE, kan me voorstellen dat je daar van schrikt! Maar volgens mij is dat projectiel braken heel gewoon hoor bij die kleintjes. En zolang ie zelf hoest en reutelt gaat het allemaal eruit (dus juist goed) ... KNUFFIE voor de schrik!

3. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    kijk dat vin ik juist zo moelijk. het liefste wil je bellen dat je weer gerust bent gesteld en aan de andere kant denk ik tja wat moet ze er aan doen nu. en als ik morgen langs kom hoef ik ze nu niet echt te storen.

maar ik wil ook niet dat ik zo spijt heb dat ze zal zeggen dat ik gelijk had moeten bellen.

zucht.

thanx meid maar nu weet ik nog niet wat ik moet doen of ga doen..... en op internet staan ook verschillende dingen word je ook niet wijzer van...

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    salapio, het is zo'n schrik. die kleine is al lang en breed weer rustig en boos omdat hij honger heeft, bij mij is het aan het zakken. zometeen maar even een kop koffie er tegen aan gooien.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MOMHAIRY, gewoon bellen dus ... kost haar 1 minuut om jou gerust te stellen ... geen enkel probleem dus! Hup bellen! *kijkt heel streng over fictief leesbrilletje* ...

6. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Salapio
    nou is momhairy bang om te bellen en bang voor salapio.

:(

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Claartje, ja koppie koffie (zou ik denk ik juist de zenuwen van krijgen, heb ik heel mijn zwangerschap niet gedronken) is goed ... Bovendien is jouw reactie perfect geweest dus eigenlijk zou je er juist veel zelfvertrouwen van moeten krijgen (ook makkelijker gezegd). En het is echt niet van die tiet van jou hoor! Die vindt ie juist het allerlekkerste ;)

8. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    doe ik ga zo bellen. horen jullie niks meer dasn lig ik lekker in mijn bedje relax folders te lezen en is er wel wat dan meld ik het gelijk even nog hier.

maar denk dat het wel mee valt.

xxxx

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

En nu ligt Salapio te schuddebuiken op de bank ... nu zit er een babyshake in dr buik :)

Maar euhm ... ik zou ook niet durven bellen hoor ... ben ook een enorme tuthola als het om mezelf gaat. Mn man moet dan altijd echt boos worden, dus ik praat wel heel makkelijk als het om anderen gaat (maar heb natuuuuuuuurlijk wel gelijk). En denk nou zelf: zou jij het erg vinden als nu de telefoon zou gaan en je een vraag moet beantwoorden van iemand die in de zenuwen zit, duurt een minuutje en daarna is de vragensteller helemaal gerust - no problemo toch?

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    haha, moet nu toch wel lachen. ja man. pffff...... wat een emoties en angsten vanwege zoveel verantwoordelijkheid. je leven wordt echt even door elkaar geschud hoor met zo'n frummeltje in huis! da's nog even wennen en zal wel nooit helemaal weg gaan ;) het is gewoon zo'n lekker ding en dan die bange oogjes van 'doe iets mamma'. dat je zoveel van iemand kunt houden *zucht* :D

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    *zwijmelt mee met Claartje*

12. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hier ook een die ook zit te lachen hier......

en idd zou het wel irritant vinda ja.

tringggggggg hmmmm? half 9. zeker weer zo paniek aanvallende zwangere.
    laat me raden:bloeddruk?

oooooooooooooo wat een mutsen zijn we ook he (uhm sorry ik moet wel voor me zelf spreken he)

baaaaaaaaaaabbbbbbbbbby kom er maar gewoon uit dan kan mama haar eigen iets beter ontspannen.

maar als ik nu net het berichtje weer van claartje hoor denk ik baaaaaaaaaabbyyy blijf maar lekker nog even zitten waar je zit.

13. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    duurt niet lang meer salapio, dan kun je ook zo heerlijk zwijmelen!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgens mij had ik voor het eerst een spontane harde buik :confused: ... of moet ik plassen?

:)

(Salapio is heel goed in zichzelf gek maken)

15. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    nee dat was van dat schuddebuiken . van die onzin berichtjes van momhairy

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O doe dan maar alsof ik de verloskundige ben, ik zou dat helemaal niet erg vinden (werd ook wel eens gebeld door ouders van mentorleerlingen zowel 's avonds als in het weekend ... vond ik ook niet erg, tenzij ze drie uur wilden zaniken :))

17. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    he salapio ben ik toch niet helemaal alleen hier die zijn eigen gek maakt.

maar ik typ hier wel elke keer heel stoer en koel. het is aan het rommelen maar we wachten gewoon rustig af....

heb je dat gelezen !RUSTIG! waar haal ik dat nou weer van daan...

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O ja natuurlijk ... das waar ...

Ik voel me weer een beetje als toen ik nog niet zwanger was. Zat ik ook de hele tijd te denken 'Ben ik misselijk', 'heb ik pijnlijke borsten', 'heb ik aders op mn tieten', 'heb ik ongesteldheidspijn', 'voel ik nou bloed?', etc. Pfff ... heel vermoeiend ...

19. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    vk.... is mijn bloeddruk goed?

20. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180