December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Vlindertje gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam heeft ze gekregen.

Augustus, pottedikkie meis wat spannend! Zet m op chick!

Kelly, hoe gaat het? Ik hoop niet dat het je nier is meis, maar dat de beeb in aantocht is!

Amber, waardeloos geslapen? Zo nog ff terug je mandje in als de kids op school zitten. Succes bij de VK vanmiddag.

Happygirl, ik hoop dat je lekker ligt te slapen nu.

Dreams, bedankt voor je lieve knuffel :D

Inge, ook succes bij de VK!

XX

2. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Bowie, waggel jij ook nog rond vandaag?
    Bij hoeveel weken wordt jij eigenlijk gestript? & bij hoeveel weken breken ze de vliezen? (ff onthouden voor als ik Donderdag dat gesprekje heb)

En, jij was 1 dag voor mij uitgerekend toch?

XX

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    THNX Es !

Ik ga vandaag de VK ook vragen wanneer ze willen gaan strippen. Ik ben het nu eigenlijk al zo beu.
    En jij loopt al langer rond ! Hoop toch dat het voor jou en Bowie natuurlijk ook snel mag beginnen.

Ik ga strakkies nog wel even proberen een tukkie te doen.

Mijn verkoudheid is zo goed als weg nu. Moet alleen straks even naar de tandarts. Heb weer eens vreselijk last van mijn kaak.
    Niet echt fijn als je bijna gaat bevallen. Dus maar voor de derde keer heen deze laatste 3 maanden.

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Amber, oh jakkie zeg weer naar de tandarts :( Schiet niet zo op zeg...
    Volgens mij heb je de snotneus effe naar mij doorgeschoven, thanks ;) *snotter* ik hoop dat je nog even kan slapen!

Djaminah, fijn dat je Caruli op de hoogte houd, heeft ze n tattoo gezet dan? Ik ga even in d'r album kijken.

XX

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    sorry voor de snotneus Es

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Over een uurtje zit ik al bij de tandarts kon dus lekker snel terecht dat is dan weer wel fijn

7. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Dandelion, Nannaf en Vlindertje: gefeliciteerd met jullie kids!!!

Met Patrick gaat het redelijk. Er is wel een raadsel gaande omtrent zijn glucose gehalte in het bloed. Die is steeds te laag sinds een dag of 3. Ze weten niet waarom en hij krijgt nu extra glucose toegediend. Straks gesprek met arts en hopelijk dan meer duidelijkheid. Zijn longen doen het wel redelijk, hij heeft weinig zuurstofbehoefte. Dus dat gaat de goede kant op.
    Vandaag was mijn uitgerekende datum. Doet toch wel weer pijn. Hij had er nu pas moeten zijn en heeft al zoveel moeten doorstaan. Het is oneerlijk!

8. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Morgennnnnnnnnnnnnnn,

@ Vlindertje, hartelijk gefeliciteerd met je dochtertje.

@ Ess, alweeeeeeeeeeeeeeeeer niet bevallen?

@ Bowie, jij ook opschieten,

@ augustus, Spannend en zet 'm op!

Ik heb een heel rustig nacht gehad. Jayda werd maar om 1 uur wakker en net tegen half 9 werd ik wakker en schrok me dood. Ik rende naar de kamertje en checkte gelijk op ze nog ademde...

Maaaaaaaaar gistermiddag was zo hectisch. Jayda is verkouden enik belde naar haar neonatoloog. Die wilde haar longetjes beluisteren. Ik moets me melden bij de 1e hulp.
    Jayda en ik kleden ons om en wilde mn auto starten. nee hoor mn golfje werkte ni mee. Anwb gebeld en ze kwamen kijken en de sleutels worden door het olfje niet herkend. het moet naar de dealer..
    Taxi gebeld en hup nar de eerste hulp. Daar aangekomen schrok iedereen van een mini baby. Ze dachten gelijk aan de rs/virus. gelukkig mochten we na 4 uur weg. ze was alleen maar flink verkouden...Pas tegen 19 uur was ik thuis.

9. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Juffie, vervelend dat je meisje zo verhouden is, maar wel goed dat je meteen gebeld hebt en dat je even mocht komen. Beter een keer te veel dan te weinig. Beterschap voor Jayda!

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Malaika, ja meis extra pijnlijke datum voor jou vandaag dat begrijp ik.. *knuffie hoor* Wat is dat nou weer voor raars met de Glucose? Ik hoop dat ze er snel achter komen, hebben ze het al over n datum dat hij evt naar huis zou mogen? Of wordt daar nog niet over gesproken?

Amber, fijn dat je nog zo snel bij de tandarts terecht kan, succes!

xX

11. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Nee Es, geen idee waneer hij naar huis mag. Er moet eerst nog veel verbetern, want hij is nog niet beter. En dan moet hij nog goed gaan drinken. Ik durf nergens meer op te hopen.

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Juffie, nee alweeeeer niet! :evil: ;)
    He wat n pech zeg, je auto die het ook niet deed/doet...
    Gelukkig is het niet RS, al zal n flinke verkoudheid al zwaar genoeg zijn voor je kleine hummeltje...

Wat kl#te zeg malaika...Hebben ze enig idee waar het op kan wijzen dat lage glucose gehalte?
    Red je het nog wel n beetje allemaal? Kan je er goed over praten met n vriendin, familie of je partner? Hope so! is niet nix allemaal wat jullie meemaken..

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    malaika mijn gedachten zijn bij jou en kleine patrick

vlindertje gefeliciteerd met je prinsesje!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    AUGUSTUS, spannnend, misschien ben je inmiddels wel mama!

SANNEKE, fijn dat je een leuke gastouder hebt gevonden ... maar ja moet ie wel komen natuurlijk!

VLINDERTJE, GEFELICITEERD MET MEGAN!

KELLY, veel sterkte meid!

MALAIKA, sterkte meid, kan me voorstellen dat vandaag een lastige dag is. Ook sterkte met het gesprek!

JUFFFIE, inderdaad heftig dagje gisteren, je zult wel geschrokken zijn!

AMBER, sterkte bij de tandarts!

ARKA, ik ben haar buddy, heb nog geen sms ontvangen ...

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    LOOPY, sterkte vandaag met het gesprek, spannend hoor! Hoe laat is het?

16. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    vlindertje gefeliciteerd met jullie dochtertje megan!

17. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Goedemorgen

Ik kom me even snel melden, moet straks alweer weg...

Vlindertje, gefeliciteerd met Megan! Weer een baby erbij! :D

Malaika:
    Wat een zorgen toch! Hoop dat Patrick toch snel opknapt en jullie niet meer met raadsels laat zitten. Veel sterkte en kracht hoor!

Juffie:
    Ook al zo'n zorgen. 'Gelukkig' een verkoudheid en geen hele nare dingen. Veel beterschap voor Jayda!

Augustus:
    Spannend meid. Hoop dat het allemaal goed doorzet en je de kleine snel in je armen mag hebben!

Loopy:
    Spannend joh! Laat je ons ook weten hoe het gegaan is?
    In ieder geval veel succes!

Essebes:
    Wat een teleurstelling joh.. Ik hoop dat er nu snel iets gaat gebeuren voor je, maar die kleine vindt het gewoon veel te koud om eruit te komen denk ik.. ;)
    Hoop wel dat ze je gaan helpen en je niet teveel over tijd laten lopen.

Ik heb zo afgesproken met een nicht van mij... Wilde ook even haar verhaal kwijt... Verder wijd ik er niet teveel over uit.
    Merk dat ik wel megamoe ben. Het is een drukke week met afspraken en ik heb nog niet eens tijd voor mijzelf gehad... Moet ik toch anders doen volgende week... ;)

Ik ben buddy van Olga en zoals jullie weten zijn haar vliezen gebroken en komt de boel maar niet op gang. Ik hoop vanmiddag weer terug te zijn voor als ik evt. een sms heb gehad. Ik doe mijn best!
    Sanneke is 2e buddy, dus mocht er echt iets belangrijks zijn en ik ben nog niet terug, dan zal zij het neer zetten als zij achter de computer zit...

Ga nu douchen...

18. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Ze weten niet waardoor z'n glucose zo laag is. Het kan komen doordat hij nu ziek is en dus extra veel energie verbruikt, maar ze vinden het in het ziekenhuis nu ook wel erg gek. Gisteravond hebben ze bloed geprikt en hopelijk weten ze nu dus meer. En anders weet ik niet wat ze gaan doen. Ze zullen dan wel verder onderzoek gaan doen, denk ik.

We redden het nog wel. Maar de ene dag gaat het beter dan de andere dag. Meestal voelen wij ons beter als Patrick zich ook beter voelt. En het weer speelt onbewust ook een rol. Als het regent, huilen wij ook en als de zon schijnt ziet het er bij ons ook zonniger uit. Raar maar waar...
    Mijn man en ik kunnen heel goed met elkaar praten en we steunen elkaar in alles. Ik weet niet wat ik zonder hem had gemoeten. We zijn deze maanden alleen maar meer naar elkaar toegegroeid. En verder hebben we super vrienden die heel erg meeleven en heel veel kaarsjes branden.

Mensen waar we voorheen weinig van hoorden laten nu veel van zich horen. Je leert wel je echte vrienden kennen. Heel bijzonder.

19. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    ik ga meteen weer weg....
    zo naar de vk, dan bij ma op de koffie....vanmiddag vriendinnetje met babytje op bezoek, en daarna gourmetten met de familie....

dus weet niet of ik vandaag nog tijd heb om te spieken hier...

meiden die voor controle moeten vandaag SUCCES
    en meiden die bezig zijn ook SUCCES!

20. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    hoera, 41 weken vandaag :rolleyes: ;)

Deel Deze Pagina