December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Nou dit ga je niet menen, krijg echt helemaal net weer n sms'je van Elise binnen, maar deze is niet leuk!

Elise typt:

Slecht nieuws, Lucas heeft geelzucht, moet onder een speciale lamp in het ziekenhuis en we zijn dus allebei weer opgenomen. Vreselijk ik mag niet bij hem zijn en moet voedingen kolven. Voel me erg rot door dit alles. Ik denk dat je even n reservebuddy moet vinden, het kan wel 4 dagen duren. Xxx

End

2. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    balen man elise. hoop dat het snel opknapt met jullie.

essebes moet ik je reserve buddy zijn?
    ik hoor het wel

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Dank je wel voor je lieve aanbod Momhairy, ik had Aisca al als reservebuddy, dus is niet nodig...

(tenzij Aisca besluit om vandaag "even" te bevallen ;) )

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Bowieeeee? Waar ben je?

Xx

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Goeiemorgen mn lieve vriendinnetjes van het forum. :p

Hier zit een uitgeslapen Sanneke. Ik sliep denk ik om 23.30 u en ondanks 4x plassen en een uurtje draaien en malen (om 3 uur) heb ik toch het idee dat ik lekker heb geslapen. Beter toch! Hopelijk zijn jullie vannacht ook weer allemaal aan de beurt voor een lekker slaapje.

Es, spannend vandaag. Hopelijk gaan ze voelen d.u. en heb je vandaag wel je 10 cm! En lukt het kietelen van je proppie vandaag wel. :)
    Enne... 41 weken... weet niet of ik je daarmee moet feliciteren ;)
    Ikke vandaag 39 weken.
    En lekker die kraamzorg van Elise. Ik heb nog van niemand gehoord dat de kraamzorg ruk was, das hoopgevend! Hopelijk hebben de dames die met de feestdagen kraamzorg hebben geen wisseling van de kraamzorg. Dat is bij ons nl mogelijk, al proberen ze het zoveel mogelijk te beperken (zou ook niet best zijn als dat niet zo was) Mn zus had dat vorig jaar wel en die was echt niet gelukkig met die 2e.

Loopy, mooi nieuws meid!

Hier ook veeeeeeeeeeel harde buiken. Terwijl ik me al 2 dagen erg rustig houd. Ik kan er ook geen touw aan vastknopen. Ze zijn ok niet echt pijnlijk ofzo.

Misskeita, hopelijk is het begonnen voor jou!

inge, hier geen perineumolie. Enne... t is de bedoeling dat je toch echt gaat smeren hoor, anders helpt het niet...

Arka, succes bij de gyn straks - onee, k zie dat het morgen is. Nou ja, alvast succes dan maar.

Ik begin toch wel heel nieuwsgierig naar Olga te worden, maar ik durf niet zo goed te smsen.

Ik ga me es even douchen. mn hele lijf jeukt van dat zwembadwater en mn haar wappert alle kanten op.

xxx

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen

Loopy..wat een goed nieuws!
    Erg spannend!Heel veel succes hoor!

Momhairy..vervelend hoor..niet zo goed geslapen!

Inge..fijn dat alles goed was!

Elise…wat erg meid..

Essebes..doe je een dikke knuffel via sms?

Hier komt mams net binnen lopen..om te poetsen..
    erg fijn hoor!
    tot laters... ;)

7. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    goeiemorgen
    ik meld me ook weer ff..mn mannetje is weer aan t werk hij was lekker 3 dagen thuis gebleven, nu sta ik er weer alleen voor :( en t word allemaal wel een beetje zwaar nu..maar ja nog ff hoop ik! hoewel t hier erg rustig is hoor inde buik.

@elis wat kl#te! hoop dat t snel over is!
    @ Ess trek je t nog? :D t zal vast wel wat gaan betekenen nu hoor de harde buik(en)

8. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hey meiden
    kom me snel weer ff melden zal straks ff bjlezen!
    hier ook een beroerde nacht achter de rug, tegen de ochtend toch maar een paracetamolletje genomen en dat merk ik nu een beetje gelukkig!

9. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    is goed essebes
    als het nodig is hoor ik het wel. ga effen lekker douchen en omkleden. vanmiddag komt me mams zussie en haar twee kids.
    heb ik weer wat afleiding he.

fijne dag meiden
    xxxxxxxxxxxxx

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Nou ja, kijk ik nog ff en zie ik gelijk dat nieuws van Elise. IS het echt geelzucht, of ziet het kindje gewoon geel? Dat laatste is niet zo erg en vrij normaal bij pasgeborenen.

En veel meiden die zich net gemeld hebben zeg, niks rustig meer.

nou ja, anyway... ik ga douchen

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    okeeokee, ik weet het, ik zou gaan, maar ik heb nog 1 vraag. Hebben jullie de nieuwe WIJ al binnen? Die van December? ik nog steeeds niet, en daar zou mn uitnodiging voor de blije doos bijzitten (die heb ik dus nog steeds niet...) Anders moet ik maar weer ff bellen...

12. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    elise sterkte meid

sanneke ik weet het maar kom er gewoon niet aan toe (lees vergeet het steeds) vanavond ga ik beginnen

13. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Goedemorgen allemaal

Zow, ben blij dat het weer dag is... Wat een rotnacht zeg... Ik werd helemaal gek van het wakker liggen en rare dromen... :(

Sanneke:
    Heb ook nog geen nieuws van Olga. Heb de stoute schoenen aangetrokken en haar een heel kort sms-je gestuurd... Het is afwachten of ze daarop wil/kan antwoorden.
    Ik heb de WIJ vorige week binnen gekregen... Raar hoor dat jij hem nog niet hebt... Ik zou ze platbellen met boze toon! ;)

Ga nu even ontbijten en proberen wat aan het huishouden te doen.. :(

14. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    sanneke
    ik heb hem al binnen de nieuwe WIJ... tenminste geloof wel dat het die van december is

15. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    oo die rare dromen ha waterlelie
    hier ook om gek van e worden
    ontbijt ze meid en succes met je huishouden!

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoi meiden, trekken jullie het nog?

Bij ons zijn er al 4 bevallen, en de rest van ons staat al te popelen!

Groetjes de Januari Mama's!

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    nou, dan ga ik maar weer bellen.

dapper dat je gesmst hebt waterlelie! dan wachten we dat maar af.

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik krijg de computer en die vertelt me dat als je je kindje in de 1e helft van maart verwacht, dat je dan de wij een week later krijgt dan 5 december met de uitnodiging, dus dan wacht ik deze week nog maar af. Niet dat ik mn kindje in maart verwacht (dat zou een olifantendracht zijn - k moet er niet aan denken) maar ik had nog niet de uitnodiging.

19. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Het geduld van een zwangere wordt zo wel op de proef gesteld..... :)

20. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Hieeeeeeeeerr. Had gisteren inderdaad niet moeten zeggen dat ik ALTIJD goed slaap, heb dus kaa uu tee geslapen.......

Geen nieuw babynieuws zie ik, Waterlelie hoop dat Olga of man reageert op je smsje!

Hier ook geen nieuws, kleine man is nog steeds fijn rond aan het spelen in mn buik, alsof er niets aan de hand is. Loop nu al tegen hem te zeggen: ´jongen nog twee dagen om het uit jezelf te doen anders komen ze je halen!´ Maar hij is niet onder de indruk :rolleyes: .

Deel Deze Pagina