Salapio is een heel lief meisje ... of beter gezegd haar bijnaam. Je spreekt het uit als saalaapiew (logisch he). Het is geen anagram, maar twee letters uit Salapio zitten ook in mijn eigen naam, die overigens korter is dan Salapio. Het vogeltje is een scholekster. Wat mij betreft een van de leukste vogels. Herriemaker, altijd gezellig met zn allen, ziet er mooi uit, houdt van wadpieren (en dus ook van wadlopen) en heeft iets heel bijzonders, namelijk de tepiet-ceremonie - een soort baltsdans die mannetjes min of meer tegelijk doen ... (ok ok ik ben een nerd ... ik hou van vogeltjes ...) Leuk trouwens dat je over me droomt. Ik heb alleen maar hele enge nachtmerries gehad. Misschien komt het door de CSI/Bones afleveringen van gisteren. En toch heerlijk geslapen ... onvoorstelbaar!
Hier ben ik ook weer even! Ook bij mij is het nog akelig rustig in mijn buik. Ik voel de kleine wel erg goed. Soms een beetje te goed en kan ik gewoon niet slapen omdat ze zo bezig is. Verder geen rommelende buik. Ook met de harde buiken valt het wel mee. Es ook bij mij gaan ze pas na ruim 41 weken iets ondernemen. En ik voel gewoon dat ik de 42 weken wel ga halen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook best wel een beetje erg doorheen zit. Ik ben het zat en ik kan echt bijna niets meer. Krijgen we net ook nog een telefoontje dat een beste vriend van ons vanmorgen van de vrachtwagen is gevallen en een rugwervel heeft gescheurd. Ook heeft hij iets met zijn elleboog, maar ze weten nog niet wat. Was wel even flink schrikken. We gaan vanmiddag even bij hem langs... Meiden gefeliciteerd met jullie zoon of dochter die geboren zijn! De andere damens heel veel sterkte en laat de kleintjes maar snel komen. Liefs van Sam. XXX O ja Es ik heb ook zo'n moeder die helemaal van slag is. Ze droomt al dat zij de bevalling voor me doet.
nou............. heb ik net de wij jonge ouders maar es gebeld want het blad zit weeeeeeeeeer niet bij de post... en ik vragen: wanneer krijg ik de uitnodiging. OW, die had u al gehad moeten hebben, die zat bij het decembernummer ow, maar die heb ik nog niet gehad das vreemd, het decembernummer is allang verstuurd ... ik ga hem voor de zekerheid nog een keer opsturen ok Wat een gezeur met die doos zeg. Nou ja, t is een gegeven paard, maar dat zou nou net een leuk uitje voor mn verlof zijn; even naar de prenatal. Nou ja, misschien krijg ik hem morgen nog en krijg ik 2 uitnodigingen... Haal ik die doos lekker 2x op. Ben ik hier nou de enige? Vreselijk saai hoor. Ik voel me net zo'n monoloogje
Niet de enige hoor Sanneke, beetje ongeduldig? Sam ook al overtijd aan het raken ... Tja de statistieken hebben we wat dat betreft niet aan onze kant ... Iets van 60% bevalt na de uitgerekende datum ... schrale troost he?
mn vk zegt dat bij een 1e kind het doorgaans een paar dagen over datum komt. ik zie nu pas de berichtjes van sam en die vorige van jou over je naam, salapiew. SAM: veel sterkte, en hier doen ze tot 42 weken niks!
*wrijft over d'r rood geknepen wangetje * Haha, Sanneke ik vroeg me ook al af waar Salapio voor stond, heb het ook al n keer bij google ingetypt (hoe bedoel je niets te doen ) Bowie, slim van je sms'je! Ik ga om 1uur naar het ziekenhuis, 14u aan de CTG en 14:45 kletsen met de Gyn.
haha, dat doe ik ook vaak hoor, namen intypen bij google. veel succes vanmiddag es, bij de gyn. En sorry van je wangetje... doet het nog pijn?
Je bent niet de enige Sanneke.. Heb net 2 manden strijk weer weggewerkt... Pfffffff... Verlof... Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken.... [/img]
Sam, jou moedertje is dus ook lekker bezig, hihi... Tsja ik weet wel zeker dat ik de 42w ga halen 8) Zullen we daar dan maar n wedstrijdje van maken? Ik ben het ook zat hoor, ik heb echt ontzettende pijn aan m'n heupen, rug en stuit, lijk wel bejaard Nog heeeeeeeel even... *schrik* Hoe dan ook; binnen 1 week (of er NET buiten) ben ik sowieso mama
Nou Sanneke, misschien wil je die andere ook effe pakken, zit nou met 1 rood wangetje en 1 absoluut niet zonnebankbruin (spierwit dus..) wangetje......is geen pan...
ach meissie, rustig aan hoor! Geniet er van dat je niks hoeft (en dat niemand dat ook van je verwacht, toch?) Ik heb nog een leuke speltip: http://amanita-design.net/samorost-1/ probeer op verschillende dingen te klikken en het witte kaboutertje zover mogelijk te krijgen. Echt zo'n spel waar je vanalles kunt ontdekken en uit moet proberen. Als je deze helemaal uitgespeeld hebt, heb je ook nog een 2e versie.
Ja is goed Es laten we er dan maar een wedstrijdje van maken.... Maar eigenlijk is het niet eerlijk, want jij staat al voor! ha ha. Ik hoop voor jou dat de kleine meid er snel is! Ik wacht mijn beurt wel af! Liefs Sam
Ik ga het spelletje eens proberen..... Maar ben er heel slecht in.... Vond die ds-spelletjes van de kinderen al zo lastig.. Die lachten zich helemaal krom... De juf kan het spelletje niet!
laat die kinderen maar lachen, ik heb dan wel eens de neiging om heel gemeen te worden (ik hou me in hoor) en even te gaan vertellen wat ik wel kan en zij niet... en dan win ik het echt hoor!
Goedemiddag dames, Kwam even kijken naar bb-nieuws maar volgens mij is het rustig he (maar goed ook, 't is vandaag de 13e!)? De vk heeft me gister gelukkig getoucheerd, heb idd volledig verweekte bmm en 1 centimeter ontsluiting. Maar zo te lezen hoeft dat nog niks te betekenen... ach ja, ik zie het maar als Een Begin! @Es: mijn moeder is ook zo opgewonden maar wat wil je met een eerste kleinkind. Ze heeft voor het eerst van d'r leven haar mobiele telefoon aan staan haha! Helaas is het wel 2 uur reizen van Limburg naar Utrecht maar ja. Wat zijn eigenlijk kenmerken voor een Boogschutter? En een Steenbok? Want dat zullen onze kindjes wel worden... Ga ff verder lezen!
Hahahaha! Ik lach gewoon mee.... Het is volgens mij ook dom mij te zien spelen op zo'n ding... De kids bedoelen het ook niet gemeen gelukkig... Eigenlijk ben ik een flutjuf, kon ook al niet jumpen...
Djaminah, vooral Steenbokken zijn zulke geweldig leuke personen! 8) 8) 8) (ikke =11 jan jarig ) Ik ga er vandoor, kom zo wel ff vertellen wat de Vk gezegt heeft, en tsja Sanneke misschien nu dan WEL die 10 cm Kuzzzzzzzzz
haha, ja, dan ben je wel een flutjuf. Moest je dat niet doen tijdens je afstuderen? Iedereen bij ons die dat niet kon kreeg geen diploma gelukkig jump ik als de beste (ahum, vooral met mn dikke buik)