December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    smsje naar gerda is onderweg...ik houdt jullie op de hoogte als ik iets hoor!

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    ALIEKE, gefeliciteerd met Loïs!

ELISE, heel veel liefs en sterkte meid! Ook voor Lucas natuurlijk!

ARKA, spannend meid ... ik hoop op een leuk smsje!

BOWIE, ook typische mannenreactie, zich van geen kwaad bewust zijn :)

HAPPYGIRL, lekker doen hoor! Ik ga vanavond uiteten met een groep vrienden en morgen lekker met mn man (en gisteren met mn moeder en zusje) ... heerlijk, nu kan het nog zonder gesjouw met baby/gehuil/oppas regelen (en zelf niet relekst zitten dan natuurlijk en om de tien minuten de oppas bellen :rolleyes:)

ES, joeeeeeeehoeeeeeeee!

OLGA/GERDA, meiden hoe gaat het toch met jullie?

SANNEKE, fantastisch die naam van de lijst ... nu nog proberen die te onthouden zodat ik m ook daadwerkelijk kan opzoeken :)

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanmiddag heerlijk heet bad genomen, had ook echt soms een soort van krampje! Ja echt een raar krampje, geen darmen en geen plasje ook!

Na het bad hup in bed gaan liggen en lekker in slaap gevallen, net weer wakker. Van de krampjes geen spoor, wel lekker maagzuur voor teruggekregen :D. Ik denk dat mn meissie denkt: 'mama mag vanavond nog lekker uiteten met dr vrienden'. Wat een lief meisje is het toch!

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    SUCCES ARKA!

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Eeej Girls!

Alieke & partner van harte met jullie dochter! Ben erg benieuwd naar je verhaal, geniet maar lekker vd kraamtijd nu!

Mamabeer, dikke knuf voor jou, is ook echt niet leuk elke keer ziekenhuis in & uit....

Arka, lieverd zet m op meissie, erg spannend! Denk aan je...

Bowie, alvast sorry.... :oops:

Elise, wijffie klinkt allemaal heavy, eerst die rottige ervaring in dat andere ziekenhuis & nu apart van je zoontje liggen....*smak* dikke kussie voor jou!

Oei, Salapio, geen plas & geen darmen krampje, maar n ander krampje? Da's spannend! Gaan we in het restaurant bevallen? Ja leuk joh, hebben we n heel stoer verhaal bij de Decembermama's! :)

Johanna, al wat van Gerda gehoord?

Lindy, zozo je hebt het maar druk met die sollicitaties ed! Wat voor werk zoek je?

Ayse, lekker buiten geweest lees ik, leuk zeg! En...willen er veel mensen in de wagen kijken?

XX

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *buddynews*buddynews*buddynews*

Ik heb net antwoord gekregen van Gerda....het gaat nog niets beter...maar ze komt zo zelf even verslag doen!

7. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hoi dames

hier even een berichtje van mij,,
    lief dat jullie nog aan me dachten met het smsje van jahanna.

hier gaat het dus niets beter nog steeds heel veel pijn.
    slapen ( de dutjes zitten er helemaal niet meer in).
    verder is mijn eigen huisarts ook nog op vakantie,,en de vervanger moet eerst wat dingen opvragen ,,krijg morgen vroeg een telefoontje van hem,,met wat hij voor mij kan doen.

verder heb ik de vlos niet meer gebeld er zijn 2 vervangers een voor een die op vakanties en 2 januari terug komt.
    en de andere wie mij eigenlijk goed kende is zelf ook zwanger maar is vervroegd met verlof gegaan,zij krijgt in januari een baby.
    ik vind het zo jammer dat ze er nu niet is.

nu twijfel ik ,,want ik vind het allemaal niet leuk meer,,wil graag jullie mening.

ik hab haar prive nummer en mobiele nummer,,toen ze met verlof was kregen we papiertje dat we een ander nummer moeten bellen in geval van nood,
    maar niemand wil me helpen ,,
    zou ik haar bellen ,,misschien dat zei me kan helpen
    of lijkt dat raar.of kan dat gewoon niet .

verder binnen ik vanaf maandag bijna 2 kilo afgevallen ,,eet amper,,drink met tegen zin.
    ik ben gewoon op ,,
    loop de hele tijd maar door het huis heen,,en ga een paar keer onder de douche,,heb sinds vanmorgen hele pijnlijke borsten en voelen heel warm aan.

en de vervangende vlos zegt gewoon ja mevrouw dit is u eerste kindje dat kan gewoon even duren ,,je moet je niet zo druk maken dat werkt alleen maar tegen.

dus ik hoop dat de vervangende arts me anders morgen wel even door stuurt naar het ziekenhuis als hij mijn dossier heeft gelezen.

ik hoop jullie snel goed nieuws te vertellen ,,of dat johanna dat doet dat ik haar sms.

kom straks nog even kijken hoe jullie er over denken om mijn oude vlos lastig te vallen in haar verlof..
    vind het zelf moeilijk ,,maar deze week als zit tegen..

alle nieuwe mama's gefeliciteerd..
    en als er verdere belangrijke nieuwtjes zijn zou iemand me dat dan willen pb-en,dan hoef ik niet alles terug te lezen

verder iedereen heel veel sterkte met de laatste loodjes

liefs gerda

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    gerda lieverd ik krijg gewoon echt de riebels van jouw verhaal...echt ik vindt het zo erg voor je.
    Wat betreft het bellen ik zou het gewoon doen....je hebt niets te verliezen!
    Nogmaals hier wordt er echt aan je gedacht..heb zelfs een kaarsje voor extra kracht voor je aangestoken.

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Lindy…dankje..enne fijn hè dat het tegenwoordig allemaal via internet kan!

Salapio…eet smakelijk vanavond!

Gerda….ik zou haar gewoon eens bellen..en het uitleggen..
    Misschien dat ze iets voor je kan doen!
    En je moet wel goed eten hoor meid!en drinken!
    Je moet niet gaan afvallen hoor! Goed voor jezelf en de kleine zorgen!
    Ze hebben allemaal maar makkelijk praten..komt vanzelf..belachelijk zeg!
    Hele dikke knuffel…ik hoop zo dat je morgen doorgestuurt wordt!
    Ik ga duimen!

Hier vanmiddag broertje van me vriend op visite gehad..en verder niet veel gedaan..
    Huisje is weer schoon door mams..en we hebben Mika lekker in badje gedaan!
    De dag is zo snel voorbij..je snapt niet waar de tijd blijft!
    En natuurlijk elke 3 uur voeden..dat is ook zo voorbij..het is zo weer tijd!

Allemaal een fijne avond..kom misschien nog wel binnenwippen!

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Okee, komt de update van vanmiddag:

Ben net terug uit het ziekenhuis, was n lang dagje.
    Eerst aan de CTG gelegen.
    Na n half uurtje kwam de zuster me ontkoppelen: Voel je geen
    weeen?
    Ikke: Ja ik voel m'n buik behoorlijk samentrekken ja.....(dus dit zijn dus echt de voorweeen?)
    Daarna op gesprek bij de Gyn.
    Nog n echo om alles even te checken, duurde bijna 3 kwartier, werd
    helemaal eng van dat op m'n rug liggen.
    Ze vond dat ik vreselijk veel vruchtwater heb.
    Dit kan toch wijzen op n infectie of afwijking bij het kindje :pale:
    Maar ze stelde me gerust dat er met de 20w echo niets raars te zien was.
    Op zo'n moment wil je horen dat het gewoon n gezond kindje is, maar feit
    is en blijft dat ze die garantie natuurlijk nooit kunnen geven, het
    blijft altijd n zegen als je van n gezond kindje mag bevallen.
    Maar, goed laat ik me niet teveel zorgen maken...

In ieder geval is er besloten om mij morgen in te gaan leiden.
    Ik moet om 8u in het ziekenuis zijn.
    Spannend he, dames?!

XX

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik ga even naar m'n schoonmama, kom zo nog langswippen..

XX

12. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Jee Essebes, van dat nieuws zal je wel geschrokken zijn... Eerlijk gezegd heb ik daar nog niet van gehoord dat veel vruchtwater op infectie of iets dergelijks kan duiden... :( Ik hoop het in ieder geval niet voor je en je kleine...

Spannend dat je morgen ingeleid wordt.. Ik hoop dat de hele boel dan snel op gang komt en je heel snel je kleintje in je armen kan houden!
    Zal zeker aan je denken!

13. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Gerda, meid toch, ik heb het zo met je te doen... Wat een ellende allemaal. Het feit dat je niet serieus genomen wordt is wel heel erg!

Als ik jou was zou de ik de verloskundige bellen waarbij je je toch prettig hebt gevoeld en jou wel serieus nam. Ik denk dat ze het wel zal begrijpen. Misschien dat zij even vuur wil spuwen tegen de vervangster die jou laat afwachten en in de pijn en wanhoop laat zitten.
    In ieder geval heel veel sterkte!

14. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Essebes, ik word op hetzelfde moment ingeleid!
    Ik zal aan je denken!

Veel succes!

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    spannend essebes heel veel succes en gewenst! Ne houdt hoe dan ook je kleintje snel in je armen.

Wat betreft het vele vruchtwater idd niet teveel zorgen maken ik heb precies hetzelfde. Het kan idd duiden op een nierafwijking of suikerziekte (bij jezelf) ook bij mij was er bij de 20 wk echo niets raars te zien en recentelijk op echos ook niet...dus geen zorgen maken...sommige mensen hebben nu eenmaal meer vruchtwater.

16. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    @ESS
    spannend meid! maak je niet te druk he..je hebt inderdaad de echo al gehad waar ze goed op hebben gekeken! zal wel een raar idee zijn dat je morgen je kindje al vast houd!geweldig! probeer je lekker te rusten en te relaxen vanacht!

Ik heb vanmiddag bloed verloren en heb steekjes sindsdien ik heb niet de vlos gebeld want lees overal dat t geen kwaad kan en dat t erbij hoort..dus weer ff aankijken.
    vanavond babyboom he!

17. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Oh wijffie, wat spannendddddddd!
    En maak je geen zorgen, je dochter en op en top. helemaal gezond!

Veeeeeeeeeel sterkte morgen!

18. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Arka en Es...... heel veel s6 morgen :) :)

Gerda...ik zou zeker die VK bellen en haar de situatie uitleggen, mss dat zij wat voor je kan doen.
    Sterkte meid!

Kraamvisite was erg gezellig :p

19. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Oh essebes, wat spannend! Morgen je kleintje in je armen. Ik hoop dat je, ondanks de schok van het nieuws, lekker met je mannetje kan genieten van jullie laatste avond met z'n tweetjes. Good luck!

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

ESS en MIEP!

Kunnen jullie herinneren dat ik heel graag een roze noppiespakje wilde? Die had ik destijds gehaald maar nooit erover gehad in de zomer!
    Jayda gaat het morgen voor het eerst aantrekken!
    Foto zie ALBUM!

Mn man is op een 'langdurige' zakenreis en ik heb zn pinpas! Mijn zusje kwam oppassen en ik ging sneld e stad in om de skipak terug te brengen...
    Helaas betekent bij mij 1 ding terugbrengen 10 andere dingen bijkopen!
    Jayda heeft oa weer nieuwe schoentjes gekregen. Ze heeft al 4 paar en nu nummer 5!
    Mn man hakt mn kop af als ie terugkomt.
    Foto in mn ALBUM!

Deel Deze Pagina