December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hoi dames,,

nou ik heb net gebeld.
    thuis werd niet opgenomen,,ik dacht moet ik nu wel mobiel bellen ,,maar ja mijn man zei al ,,doe maar gewoon we zien wel.

dus haar mobiel gebeld,,en ze was op een feestje..heel veel lawaai op de achter grond.

maar ze liep dus even weg van het feestje en heeft mijn hele verhaal aan gehoord,,ze schrok wel,,had ze niet verwacht ondanks dat ze mijn situatie niet kende had ze verwacht dat ze zich wel in waren gaan verdiepen.
    ze vond het heel naar voor mij,,en was dus ook echt niet boos dat ik haar stoorde daar was ik blij om.
    het kon laat worden vandaag zei ze,,maar ze wilde morgen contact met mij opnemen en met het ziekenhuis,,omdat ze dit niet vond kunnen..
    dus morgen vroeg is er eindelijk iemand die me wel wil helpen ,,dus ben nu een beetje weer blij,,en ik hoop dat er morgen dus meer nieuws is,,ik laat het jullie weten morgen zodra ik iets weet.

dus jullie weer bedankt voor jullie steun

en es heel veel succes morgen ik ben blij voor je en er was nog iemand
    voor jullie is het bijna zover.

fijne avond nog en hoop tot morgen met beter nieuws

gerda

2. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    bowie..goeed dat je het hebt besproken. Voor jouw een last minder. Weten jullie allebei hoe je ervoor staat.

Arka..alvast heel veel succes met de bevalling en alvast gefeliciteerd. We wachten het nieuws van je geduldig af (nou ja geduldig) ;)

ayse..leuk hoor lekker naar buiten. Het was gelukkig droog.

momhairy..hopelijk komen de krampen regelmatig en heb je ook snel je uk in handen.

lindy..goed om te horen dat het goed gaat. Eet smakelijk.

Salapio..jij ook lekker uiteten deze week. We zijn geweest. Was super lekker. De volgende keer zal wel met de kleine zijn. Of bij de oppas. Ja we weten ook niet wat kerst dit jaar gaat doen, dus we zijn gewoon gegaan.

gerda..ik geloof dat ik wel even zou bellen. Je kan het altijd proberen. Nee heb je en ja kun je krijgen. Voor hetzelfde geldt kan zij wel even iets regelen voor je.

es..gelukkig gaan ze nu wat doen! Ben blij voor je! Morgen je kindje in je armen. Spannend hoor. Nu wel proberen te slapen vannacht. Kan je er uitgerust tegenaan.

juffie..ow wat leuk al dat roze grut. Ach gewoon doen. Je hebt het nu toch al gekocht en tegen de tijd dat ie terug komt kan je het toch niet meer ruilen. Echt heel leuk die schoentjes en kleertjes.

boontje..spannend. Hopelijk zetten die cm door uit zichzelf en anders volgende week je baby.

misskeita..van mij mogen ze je houden. Laten ze mij bij de vlos dan ook maar houden.

dreams..dat is lief van je oma. En ikea is echt heel leuk winkelen. Je blijft kopen.

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Oh..Esssebes..wat spannend meid…
    Het gaat vast allemaal goed komen!
    Heel veel succes morgen!

Juffie…wat leuk!Ben benieuwd hoe het staat hoor!
    En al die schoentjes…lieff!

Boontje..heel veel succes hoor!

Gerda…en wat zei ze?

Claartje…we genieten zeker hoor!
    Leuk hè dat koppie in de tummy!
    Enne jij ook genieten hè!
    Over het navelstrengetje..moeten wij elke keer na het badje schoon deppen met alchohol..
    Hier is ie er ook nog niet af..
    Zo’n safety sleep..lijkt mij eigenlijk ook wel wat..
    Hier ligt ie ook nog op zijn zij..de kraamhulp zei dat we mika nu al op het ruggetje moesten leggen..maar vind het ook niks..
    Wat irri dat ze je niet kon helpen met de dingen die je eigenlijk nodig hebt!
    Enne dat krijg je toch altijd hoor..de èèn zegt dit en de ander dat..je moet doen wat je zelf goed lijkt!

Dreams..leuk een nieuwe bank!
    Lekker vanavond uitproberen!

Vanmorgen hebben we nog de vlos gehad..en alles was goed!
    Moet wel morgen urine laten controleren voor blaasontsteking..
    Dus dat kan mijn vriend even wegbrengen…ben benieuwd..
    Ik moest wel lachen..want ze vond ons van die relaxte ouders…ze was dinsdag ook geweest..en vanmorgen dan weer..en toen zei ze….is hier een kind geboren?
    Is hier een sectio (keizersnede) geweest?
    Omdat we het zo lekker rustig aan deden..en dus relaxed waren…
    Altijd leuk om te horen hè..

Ik ga zo denk ik maar babyboom kijken..heb al de hele week nog geen tv gezien..
    Fijne avond allemaal..en meiden …succes hè!

4. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Gerda:
    Fijn meissie dat je een luisterend oor hebt gekregen... En al helemaal fijn dat ze morgen voor je gaat bellen. Ik hoop echt dat ze wat voor je kan doen.
    In ieder geval fijn en goed dat ze naar je geluisterd heeft!

Ik ga afsluiten en met de benen omhoog. Ze doen zo'n zeer.. :(
    Ze zijn ook helemaal rood, gezwollen en hard....

Weltrusten allemaal en tot morgen.

5. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Gerda....fijn dat er iemand je serieus neemt meid....hoop dat je morgen met goed nieuws komt...toi toi toi!

6. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    meld me ook af voor vandaag....ga ook lekker babyboom kijken!

truste meiden :)

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    iloon, hè, nog iemand die het kent! wat een geneuzel hoor! haha hier dus inderdaad ook zij wisselen en we voelen ons daar het lekkerste bij. je moet denk ik toch je eigen weg vinden in al die dingen. mijn moeder vond het ook doodnormaal, het wisselen. zo had zij het juíst geleerd vroeger!

gerda, you go girl! ben blij dat je de moed hebt kunnen vinden! hoop dat er morgen nu toch echt beslissingen genomen gaan worden ten gunste van jou!

miep, het navelstrengetje is er hier wel af. toen het er nog aan zat moesten we de streng ook met alcohol schoonmaken, maar nu het strengetje er af is en er een wondje zit mag het van de kh dus juist niet meer.

het badje is inderdaad schitterend om te zien hoor! lekker als ze zo kunnen ontspannen inde warmte!

die safety sleep vind ik ideaal! kan niks mee gebeuren, hij heeft echt nog veel ebwegingsvrijheid voor z'n armpjes en z'n beentjes, maar omrollen kan niet meer.

8. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Elise,
    oh meid wat balen voor je :( hopelijk is snel weer alles in orde en zijn jullie thuis! *knuffell*

Sanneke,
    oh dat heb ik ook, hou ik me extra 1 of 2 daagjes rustog en dan nog die harde buiken

Bowie,
    ik kan me je gevoel een beetje voorstellen al is het denk ik wel onschuldig
    maar ik zou het wel tegen je mannetje zeggen denk dat dat wel oplucht hoor! *knuffell*

Es,
    ik merk wel dat mn moeder nu opeens veel naar me toetrekt, knuffel hier, kusje daar
    en dat was echt NOOIT zo :confused: maar volgensmij mist ze me thuis heeeeeeeel erg

Sam,
    oh arme meid jij bent je uitgerekende datum ook allang gepasseerd, sterkte! en hopelijk komt ie snel
    knuffell voor jullie beste vriend, even schrikken ja!

Alieke,
    OH proficiaaaaaaaaaat met jullie dochter
    je had me helemaal niet meer gesmst :( maarja wel een mooie naam :)

Elise,
    oh wat een rotsituatie zeg ! Arm klein ventje van jullie moet al zoveel doorstaan
    HELE DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE ALLEBEI!

Mamabeer,
    ook een dikke knuffel voor jou lijkt me toch niet leuk steeds zo naar het ziekenhuis

Arka,
    oh eindelijk meer nieuws van JOU!
    wat spannend!

Lindy,
    ah vervelend nog steeds bezig met die sollicitaties
    hihi ja ik hoop het ook ma mn moeder zei dat mn buik eerst nog meer moet zakken
    en hij is nog steeds ERRUG druk dus volgensmij blijft die nog wel 2/3 weken zitten
    maar ik laat het je direct weten hihi
    succes voor jullie huisje

Lieve lieve Gerda,
    je wou onze mening zei je nou ik weet het niet hoor maar mijn mening...
    dat ze eens actie moeten ondernemen lijkt me je hebt maar steeds meer en meer pijn en je lichaam is in niet zon goede staat
    in ieder geval een hele dikke knuffel en hoop dat jullie zoontje er snel zijn zal!

Es,
    oh jouw lieve kleine meid is gewoon gezond hoor!
    wat spannend voor morgeeeeeeeeeeeeeeee!
    mn duimpjes draaien voor jeeeee! :D

9. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Gerda,
    ik ben echt superblij voor je dat je een soort van luisterend oor hebt gevonden
    en dat je nu waarschijnlijk verder op weg wordt geholpen
    want dit kon zo inderdaad ook ECHT niet
    hopelijk heb je morgen dus meer nieuws voor ons
    KNUFFEL

happygirl,
    hihi ja ikea is echt helemaal geweldig!
    heb ook nog een mooi zwart tafeltje en 2 mooie kandelaars en dan nog die grote dingen
    niet goed voor mij om daar te lang rond te neuzen hihi :)

10. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    gerda goed dat je hebt gebeld. Fijn dat je nu geholpen word spannend morgen.

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ben trouwens wel jaloers op al jullie badderende zwangeren hoor ;) ik mis mijn badje zo! haha lekker warm luieren... hmmm.... nog even en dan mag ik ook weer, Sven mee! zalig!

12. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Gelukkig gerda, dat je een goed gesprek hebt gehad. Hopen dat je nu snel geholpen wordt!

Dreams: goed geslaagd met meubeltjes voor je mooie huisje, leuk hoor!

Met Miep en Mika ook alles nog steeds goed, mooi zo!

Claartje: dat lijkt me ook zo mooi, met mn kleine mannetje saampjes in bad. Maar eerst moet ie maar ´ns geboren worden :rolleyes: .

Meld me ook af voor vandaag, wilde jou nog even ´persoonlijk´ succes wensen Es, maar ben ineens ongelooflijk moe en voel me niet helemaal goed. Is beter als ik dus maar m´n bedje op ga zoeken.

Meiden, fijne avond nog en slaap lekker voor straks.
    xxx

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    \

Duhhhhh wat zei ik tegen je vorige week :D

@ ess

Heel veel suc6!

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goed dat je gebeld hebt Gerda...ik hoop van harte dat ze iets voor je kan betekenen. Maar het lijkt me in jouw geval ook al heel fijn dat er serieus naar je geluisterd is.

Hier onrustige buik maar ik hang er niets meer aan op...ga even douchen en straks mijn mandje in.
    Morgen weer controle bij de gyn.

Es ik duim voor je!
    (voor iedereen die het nodig heeft natuurlijk ;) )

goede avond iedereen.

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Lekker, Johana, slaap jij in een mandje? :)

Gerda, goed dat je gebeld hebt hoor; hopelijk kan ze iets voor je doen.

Bowie, je gaat vast vannacht bevallen...

Ik meld me ook af, t is hier al een poos erg rustig...

truste!

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    es, arka en gerda heel veel succes morgen !

tot morgen

17. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Ben nog maar even wezen spieken of er nog nieuws was, maar helaas geen baby nieuws.

Kan weer eens niet slapen, dus dan maar achter mijn laptoppie beneden.

Maar hopelijk liggen jullie allemaal wel op 1 oor.

18. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

halfslaperig zit ik hier Jay de fles te geven...gaaaaaaaaaaaaaap...

19. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

gaaaaaaaaaaaap.............Jay zit nog steeds aan de fles...
    Ze doet er langer over snachts...lekker mama pesten...

20. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Jay drink eens door, mama wil wel graag naar bedje toe om te slapen.

Deel Deze Pagina