December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Het is weer zover: kan met geen mogelijkheid in slaap komen. Alles doet pijn, en lig alleen maar te malen... Heb in al mijn schoonmaakwoede het hele huis al aan kant. Stel je voor dat ik morgen bij de controle weer moet blijven, en ze nu wel gaan inleiden? Dan is thuis maar mooi alles in orde!

2. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hey, mijn 300e bericht 8)
    Ok, in vergelijking bij vele van jullie ben ik slechts een forum-amateur, maar toch een heeeeeeeele mijlpaal ;)

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Heej Girls,

Kon het niet laten om nog even te piechen hier en gelukkig heb ik dat gedaan!

Iedereen, onwijs bedankt voor de lieve woorden, geruststelling & succes wensen! :D

Erg fijn...

Ik heb toch nog n paar uurtjes kunnen slapen (3 of 4 :) ) toch wel n beetje zenuwachtig hoor, ben nu ook al gedouched & kant en klaar, al voelt het op een of andere manier niet "klaar", ben zo bang dat ik iets vergeet,maar komt goed!

Gerda, gelukkig lees ik ook net nog n iets positiever bericht, ik hoop echt voor je dat ze vandaag gaan helpen, hou vol hoor.

Allemaal veel succes met de laatste loodjes, naderende bevalling, en met het jonge grut ;)

Liefs n zenuwachtige aanstaande mama :D :D

Es

4. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

*Jay wer aan de fles*

Ess, GOGOGOGOGOHOOOOOOOOOOO!

happygirl81, ze deed er een half uur over.

Misskeita, heb je zitten spokn en schoonmaken miden in de nacht?

5. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Meiden ik ben naar de vlos. Iedereen die ook moet succes.

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    goeiemorgen

*klaagmodus aan*
    ik zit er ook al weer. Voel me brakjesbrakjes. Heb op zich wel lekker geslapen, maar had tegen de ochtend zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon pijn in mn rug. Een afgeknelde zenuw ofzo. Echt niet leuk. Als ik bedenk dat dit nog 3 weken zo door kan gaan dan word ik wel een beetje moedeloos. Van mij mag ie nu wel komen. Had ook weer voorweeen vannacht, maar daar bleef het bij.
    Conclusie: ik ben nog niet uitgerust, maar kan ook niet meer in bed liggen. Ik ga vanmiddag nog wel een uurtje. Zo eerst maar es aankleden en naar de huisarts om een plasje ter controle weg te brengen.
    *einde klaagzang*

7. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Hoe slecht kan een dag beginnen. Ik wil dus naar de vlos. Accu weer leeg. G**verd*me. Krijg ik ze ook nog eens niet te pakken. GRRRRRRRRRR! :evil:

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    claartje...is zeker je eigen weg vinden met de kleine en je gevoel volgen! ;)
    Ga mss ook eens kijken voor zo'n safety sleep, lijkt me idd wel een handig ding!

Es....s6 vandaag meid! :)

Hier lekker geslapen vannacht, na de laatste fles van 00.00 uur heeft Yaeda doorgeslapen
    tot 7.30 uur....heerlijk! :)
    Vandaag lekker niks te doen, heb alles aan kant!

9. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    * knufffff* voor alle meiden die het nodig hebben! ;) :)

10. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Oh meiden, wat voel ik me beroerd. Heb net ontzettend overgegeven, en ik heb ook ongelooflijke diarree (sorry zo op de vroege morgen...). Zou dit, gecombineerd met mijn buikpijn, dan toch een teken zijn dat het staat te beginnen? Ik moet iig zometeen weer naar het ziekenhuis. Gelukkig gaat mijn moeder mee. Ik ben zo benieuwd!

11. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Zou kunnen meid...ze zeggen weleens dat je lichaam zich leegmaakt voor de bevalling...s6 dadelijk in het zh meid ;)

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Dank je, ik maak er even dankbaar gebruik van... ;)
    Heerlijk dat jij zolang hebt kunnen doorslapen!
    En ik zag die safetysleep op internet voor 17 euro 95. Even de link opzoeken...

http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=113

daar is ie. Vink niet echt duur.

ik ga me aankleden.
    xxx

13. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    is idd niet duur
    tnxx voor de link Sanneke :)

14. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0

nop, hij zit nog in mn buik hoor......

15. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    goedemorgen allemaal

thnx voor de knuffel. ben niet echt vrolijk op gestaan.
    heb weer last van mijn keel. en ik ben het gewoon zat.

16. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Heb de vk toch nog te pakken gekregen, mag nu vanmiddag. Man lief komt eerder naar huis. Wat is het toch een scheet, zeker omdat ik net niet heel erg aardig was met al mijn hormonsters.

17. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    goeiemorgen!
    Ess en Arka zijn zeker al naar t ziekenhuis he?

als jullie t nog lezen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel suc6 ben helemaal zenuw8ig ervan!
    tot snel !
    t was hier weer een rustig nachtje niets gebeurd!

18. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Is er al iets bekend van Olga? Ben zo benieuwd of het wel goed met d'r gaat.

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen!

Hier een goede nacht achter de rug eigenlijk...wel steeds meer last van mijn rug en de kramp in mijn buik wordt steeds iets erger....maar niets spannends.
    Zometeen weer naar de gyn dus ben benieuwd.

Iedereen die knuffs nodig heeft krijgt er één vanaf hier :)

En bowie wil je niet ontmoedigen maar er heerst nogal een pittige buikgriep. (spreek ik uit ervaring)

20. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo meiden!

Hier even een berichtje van mezelf.
    Ben inmiddles weer thuis en druk aan het hertsellen van de pittige bevalling.
    Het was allemaal erg heftig en uiteidelijk eindigde de laatste ook nog in een keizersnede.

Maar goed we hebben 2 prachtige dochters en ze doen het super goed!

Vandaag mogen ze naar huis JIPPIEEEEEEEE we halen ze strax lekker op en dan begin thet echte werk hier thuis.... :D :D :D :D :D

Meiden ik lees later wel eens alles een beetje bij maar dat gaat me nu niet luken allemaal.

Liefssss

Deel Deze Pagina