Bowie wat goed. Gefeliciteerd met jullie zoontje! Boontje ik wacht op je sms'je, hoor! Laat maar komen, zelf 'snachts ligt ie op mijn kastje . Ik heb een beetje een baaldag! Ik zat net met de auto van mijn man tegen mijn eigen auto aan. Mijn deur is ingedeukt en en beide auto's is lak af . Wat een #$%^@& dag! Nou, ik ga er weer vandoor, moet nog een kerstcadeautje kopen.
Aisca een dikke knuffel op deze #%$dag! Lindy..ook weer naar het zh. En wat gaan ze deze keer controleren. Nog steeds of je kleine meid groeit of ook nog andere dingen?
Ga ondertussen nog even schoonmaken. Mijn ventje is werken vandaag en als ie dan thuis komt is het lekker schoon en opgeruimd. (dat is het idee erachter) Ik schiet alleen niet zo heel erg op.
ze houden MIJ en mijn kindje goed in de gaten moet iedere week bloed prikken omdat ik niet genoeg bloedplaatjes meer aanmaak.. dus wordt ik iedere week geprikt en ukkie wordt ook gecontroleerd is wel fijn hoor
Aisca, oh wat een stomme zooi! en dat nog wel op je uitgerekende datum hier ook een baaldagje hoor, dikke knuffel voor je meid Happygirl, oh maandag ook mee rnieuws voor jou? ah je bent ook al bijna bij die uitgerekende datum en euh.. succes met schoonmaken het begint alweer donkerder te worden, wat een dagje xx
dreams..Ja maandag wordt het spannend. Ze hadden het er gister over misschien wel te gaan inleiden als mijn bloeddruk nog steeds zo hoog blijft, maar daar pin ik me maar niet op vast. Valt het zo tegen. En ja bijna de uitgerekende datum. Heb meer het gevoel dat ik naar de 42 weken ga. Afwachten dus. Lindy krijgt dikke lebber van sammy
hihi,, .. nou ben benieuwd meid.. het kan altijd nog gebeuren een bevalling is eigelijk een gek iets he,, soms is je lichaam echt van de rel.
Rustig hier zeg.. is iedereen aant bevallen: hihi of met de kleintjes bezig? ik ga maar weer eens kom morgen denk nog wel even buurten of er weer baby nieuws is knuffell fijne avond allemaal
zo weer wakker na mijn middagdutje...manlief heeft ondertusen snel het hele huis stofgezuigd....de lieverd..... Sam meid ik snap echt hoe je je voelt..ik had deze week ook zo'n enorme dip dag...het mag gewoon nu wel gaan gebeuren. En iedereen om je heen is "lekker" aan het bevallen...ik wil haar ook vasthouden...*sipt*.. gewoon lekker de tranen laten komen....je voelt je morgen weer een stuk strijdlustiger.. koppie op meid! voor de rest die knuffels kan gebruiken....ik heb er vandaag een paar over die ik uitdeel
Happygirl.. ja is ook zo maar stiekempjes zou ik me toch wel verheugen hihi Nou ja hopelijk begint het alsnog snel vanzelf he, je weet maar nooit Ja dat idee dat ik naar de 42 weken ga krijg ik ook steeds maar Maarja ben woensdag pas 39 weken, dus we hebben nog tijd (alleen dat geduld raakt op )
*buddynews*buddynews*buddynews* Gerda voor de derde keer gestript ook er lijkt wat vooruitgang in te zitten...ze blijft in het ziekenhuis. *einde nieuws*
Juffie wat een verschil per kind dan hè..die drinkt beter uit die fles..en die uit de ander! Mika houdt zichzelf ook nog niet echt op temperatuur.. Moeten elke keer nog een kruikje erbij in..soms zelfs 2.. En ligt onder 4 dekentjes..en dikke kleertjes aan.. Ben je nog de stad in geweest? En ben je nog geslaagd? Mijn mams en zus hebben kleine pakjes gehaald..en vooral die velours pakjes..daar blijft Mika goed warm in! Dan is het wel jammer dat je dan zelf niet op pad kan.. Lisette..wat toevallig..dat je mams de naam heeft geraden! Happygirl en houd je nog wel de naam die je zusje ook had gekozen..? Johanna..bedankt voor je buddynieuws! Ik hoop dat het aanslaat hoor bij gerda! Sanneke..gefeliciteerd met je neefje! Salapio bedankt voor je buddynieuws! En leuke dingen geshopt bij ikea! Bowie..gefeliciteerd met jullie zoon Sem! Boontje..spannend..even afwachten dus! Lindy..misschien ook al bezig..? met al die krampen..? Met Mika is alles goed hoor! Dreams..lief hoor je wiegje helemaal klaar! Sam.dikke knuffel! Amber..lekker even gewinkeld! Even andere gedachten krijgen hè! Aisca..balen van de schade van de autos . Hier vanmiddag nog kraamvisite gehad..en daarvoor mijn zus.. Mika mag zo weer de fles..ben er maar druk mee..
Bevallingslijst 01-12-07 Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje 10-12-07 Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing 13-12-07 Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - jongen 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? Amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 Bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen Maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 Bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje 31-12-07 Waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing Inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Nog op komst: Meisjes: 11 Jongens: 6 Verrassing: 20 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Geboren: 1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james* 2. Loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas* 3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - 35 cm - Jayda Noa 4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper 5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle 6. Sofine79 - 1e kindje - bevallen op 7-11-07 in ZH - 36w2d - Liva Isabella 7. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian 8. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin 9. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda 10. Claartje79 - 1e kindje - keizersnee op 28-11-07 - 39w - 3770gr - Sven 11. Mamainspe - 1e kindje - bevallen op 30-11-2007 - 37w?d - Diana 12. Alieke - 1e kindje - bevallen op 03-12-2007 - 38w2d - 3140gr - Loïs 13. Frederike80- 1e kindje- bevallen op 04-12-07 in ??? 39 w?- 3160 gr- 49 cm- Rubin. 14. Miep en Miep - 1e kindje - keizersnee op 05-12-07 - 36w5d - 2765 gr - Mika Jaap 15.Nollie - 1e kindje - bevallen op 05-12-07 - 39w6d - 3505 gram - Indyra Joëlle Skye (Indy) 16. en 17. Kreeftje1984 - 1e en 2e kindje - bevallen op 07-12-07 - 36w4d - 2600 gram en 2635 gram - Kyara en Thirza 18. Lola - 1e kindje - bevallen op 08-12-07 - 39w5d - 3010 gram - 51 cm - Elise 19. Lentefee - 4e kindje - bevallen op 09-12-07 - 40w1d - Sylvano 20. Dandelion - 1e kindje - bevallen op 10-12-07? in ZH - 39w3d - 3850 gr - Lucas 21. Nannaf - 1e kindje - bevallen op 10-12-07 in ZH- 39w4d - ??? - Jonathan Pieter 22. Vlindertje - 2de kindje - bevallen op 09-12-2007 - in ZH - 3790gr- Megan Dewi 23. Augustus - 1e kindje - bevallen op 12-12-2007 - 39w5d - 3420 gr - Rosalie 24. Olga - 1e kindje - bevallen op 12-12-2007 - 39w1d - ?gram - Senna 25. Nelly - 1e kindje - bevallen op 12-12-2007 - 38w2d - 3520 gr - 50 cm - Annabel 26. Kelly - 1e kindje - bevallen op 14-12-2007 - 40w4d - 3480 gram - 49 cm - Bjorn 27. Arka - 1e kindje - bevallen op 14-12-2007 - 40w1d - 3790 gram - 50 cm - Elisabeth 28. Essebes - 1 kindje - bevallen op 14-12-2007- 41 w ??- 9 pond- Liv Nova Noelle 29. Bowie - 1e kindje - bevallen op 14-12-2007 - 41w4d?? - 3945 gram - 55 cm - Sem Jongens: 13 Meisjes: 16 BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep en Olga) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse/Dreams) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ( Augustus ) 28 Kelly ( Frederike ) 29 Bowie ( Nannaf & Salapio ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) 32 Momhairy ( frederike ) 33 Arka ( Salapio ) 34 Salapio ( Arka & Bowie ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 16 december: Arka jarig (hopelijk al mét baby)! 17 december: Yaeda 1e keer CB 17 december: Happygirl 10.00 ZH CTG 17 december: Lindy Gyn om 11.30 controle 17 december: Momhairy VK 12.00 18 december: Jufffie en Jayda naar LUMC, MRI-scan van de hersenen ivm hersenbloeding! 18 december: Salapio VK 9.00u 18 december: Inge1975 VK 10.20 18 december: Dreams vk 11:00 18 december: Sanneke VK 15.00 u. 19 december: Happygirl VK 11.40 19 december: Inge jarig (32 jaar") 19 december: amber1978 VK 16.00 (eigenlijk wil ik dan niet meer) 20 december:maartjeh controle gyn 10.40 (hopelijk overbodig hihi) 20 december: Lisette vk 11.00 23 december: Olga jarig! 28 jaar! 24 december: Salapio VK 13.30 24 december: Inge1975 VK 14.10 29 december: Lisette jarig (32 jaar) 30 december: Jufffiesman komt terug van zakenreis! 31 december: Inge1975 VK 10.00 01 Januari: Thomas 6 jaar zoontje amber1978 02 januari: dreams jarig 04 januari: Jufffie en Jayda naar de neonatoloog + 2e vaccinaties! 06 januari: maartjeh jarig! 08 januari: Iloon nacontrole gyn 10.45u 08 januari: Jufffie naar de gynaecoloog, gesprek over vroeggeboorte en placentaloslating om 13.00 uur! 11 januari: Essebes Birthday 19 januari: Sanneke jarig 21 januari: Yaeda 1e inenting CB even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag [/quote]
miep, we houden de naam toch aan als het een jongentje wordt. Mijn zusje wil de komende 5 jaar toch geen kinderen. En dan is het nog maar de vraag of ze die naam nog wil. Hey had ze maar eerder zwanger moeten zijn En gezellig hoor die kraamvisite. Johana bedankt voor de update.
Hoi dames, ben ook niet geslaagd voor een kerstcadeautje, dus ga maandag wel weer opzoek. Er was toch ook nog wel wat leuk nieuws. Remco is vandaag geslaagd voor zijn examen jeugd handbal trainen. Hij was zo zenuwachtig, maar het is goed gegaan. Dus heb hem een dikke knuffel gegeven. Even een vraagje. Als ik deze week nog niet beval (wat ik denk dat ook niet gebeurd) dan word ik gestript met 41 wk 3 dgn. Dit is midden in kerst. Doen ze dat dan of wachten ze tot na de feestdagen?
Hallo dames, Zoals jullie kunnen zien heb ik de bevallingslijst aangepast. Afgelopen woensdag zijn wij namelijk bevallen van een meid. Maar wat een hectische bevalling was het zeg... Poeheej. Rond middernacht begon het bij mij een beetje te rommelen. Ik moest erg vaak naar de wc en heb zelfs gepoept, terwijl dat nooooit 's nachts gebeurt. Hm. Het zullen wel de andere kruiden in de hutspot zijn geweest. Om 05.00uur kreeg ik wat last van menstruatie-achtige krampen en toen dacht ik dat dat wel eens de eerste tekenen van een naderende bevalling konden zijn. Tegen een uur of zes heb ik mijn man wakker gemaakt met de mededeling dat we vandaag wel eens papa en mama zouden kunnen worden. Maar ik wilde wachten tot een uur of zeven/acht om de verloskundige in te lichten, want een eerste bevalling duurt meestal wel lang. Ongeduldig dat we waren, hebben we het verloskundigencentrum toch maar 07.00 uur gebeld. De verloskundige werd opgeroepen. Een kwartier later belde de stagiair die met de verloskundige mee was, dat het verkeer tegen zat, maar dat ze onderweg waren. Op het moment dat mijn man ophing, brak de hel los... Ik kreeg al persweeen en een keer voelde ik zelfs al iets naar buiten en gelukkig weer terug floepen. Dat bleek dus al een stuk van de vruchtzak te zijn. Mijn man belde vlug de stagiaire terug en zij heeft ons door de telefoon instructies gegeven om mijn weeen weg te zuchten. Vlak voor ze gearriveerd waren, braken mijn vliezen, maar persen mocht ik nog niet. Zucht, zucht, puf, puf, zucht, puf... Eenmaal aangekomen, bleek dat ik volledige ontsluiting had en mocht ik persen. De kleine bleek dat niet prettig te vinden, want haar hartslag dipte bij de persweeen en ze kwam niet diep genoeg te liggen. Hierop besloot de verloskundige de ambulance te bellen en werd ik met zwaailicht en sirenes rond 08.15 uur naar het ziekenhuis gereden, omdat ze geen risico wilden nemen. In het ziekenhuis aangekomen werd nog het een en ander gecontroleerd en de kleine kreeg zo'n sticker op haar hoofdje om de hartslag in de gaten te houden. En toen mocht ik eindelijk weer gaan persen. Na een stuk of vier persweeen en een knip werd onze Annabel om 08.56 uur geboren. Apgar-score van 9 en 10, ruim 7 pond en naar schatting 50 cm. Alles erop en eraan, helemaal in orde. Alleen ik moest nog nachtje ter observatie in het ziekenhuis blijven, vanwege een hoge bloeddruk. Het was een vreemde gewaarwording, zo'n supersnelle bevalling. Zelfs de verloskundigen stonden ervan te kijken. Ze zei tijdens de controle vanmiddag met een grote lach op haar gezicht, dat ik de volgende keer toch maar eerder moest bellen. Ik ben de mensen ontzettend dankbaar die ons met de bevalling geholpen hebben. Ik heb me geen moment onveilig gevoeld ondanks de hectiek. Oja, die 50cm van het ziekenhuis vond ik al aan de kleine kant, zeker gezien wij zelf ook erg lang zijn. Vanmiddag hebben wij (en de kraamhulp) de rolmaat erlangs gehouden en toen was ze 54cm. Het gaat wel erg goed met haar, maar ik geloof niet dat ze in drie dagen tijd vier centimeter groeit! En nu ga ik mijn etiketten uitdraaien, want de geboortekaartjes zijn binnen! Groetjes!
Fotootje in mijn album... Oja, zo typisch... Maandagavond hadden we nog foto's gemaakt van mijn buik, omdat dat er telkens niet van gekomen was. Dat was maar goed ook, want twee dagen later kon het echt niet meer! Ik moet alleen mijn mannetje even vragen waar hij ze opgeslagen heeft...
zo nelly dat is echt een super snelle bevalling! Van harte gefeliciteerd en wat een prachtig meisje is het...geniet ervan samen!
Happygirl..gelijk heb je hoor! Dan had ze maar eerder zwanger moeten zijn.. Aisca gefeliciteerd met remco zijn examen! Enne wat dat strippen betreft..ik heb geen idee Nelly Gefeliciteerd!! Met jullie mooie dochter!! Grappig van die buikfoto..hier net zo..mijn laatste foto verloor ik zelfs al vruchtwater zonder dat ik het wist..