claartje....fijn dat Sven nu om de 4 uur komt...Yaeda begint nu ook af en toe om de 4 uurtjes zich te melden
dames die bevallen zijn.....GEFELICITEERD! sorrie geen tijd om bij te lezen.... misskeita...SPANNEND meid, en geniet van je laatste kinderloze avondje.... en heel veel succes natuurlijk he.... morgenochtend moet ik naar de vk.... ik ben meteen weer weg...effe eten!
*buddynieuws*buddynieuws*buddynieuws* Gerda heeft inmiddels 3cm ontsluiting ze laten haar nu even uitrusten en hopen dat het vanzelf door gaat zetten vannacht. Mocht dit niet het geval zijn dan gaan ze morgen de vliezen breken en inleiden. ze doet iedereen de groeten. -- heb terug gestuurd dat we met zijn allen aan haar denken en haar sterkte toewensen-- *einde buddynieuws*
iloon, lekker he, als er een beetje regelmaat in komt, weet je een beetje waar je van op aan kunt. kunnen we ons eten ook een keer 'plannen' haha hebben sinds de geboorte nog niet weer gelijktijdig gegeten, Sven kwam steeds als ik nét aan mijn bordje zat, 'sochtends, 's middags én 's avonds haha wij krijgen morgen de 'lieftallige' (NOT) wijkverpleegkundige weer langs en 'moeten' van haar 's middags Sven laten wegen op het CB.
wordt nu link hier.... Gerben is patatjes aan het halen en Sven is aan het mopperen...... 1 uur en 20 minuten te vroeg... gaan we het redden...... eindelijk eens samen eten?.... to be continued......
Zeker fijn Claartje dat er weer wat regelmaat komt..enne idd lekker vroeg voro zijn volgende voeding....hoop dat je alsnog rustig hebt kunnen eten
Salapio..het weekend is nog niet voorbij..dus het kan nog.. Boontje..heel veel succes morgen! Sam en Mamabeer Gefeliciteerd!! Iloon..fijn dat het goed ging bij oma! En balen hoor die ongesteldheid..ik verlies nog steeds iets bloed..dus ik lijk ook wel ongi.. En morgen de 1e keer naar het CB..spannend.. Wij moeten 11 januari..als het goed is komt deze week wel de wijkverpleegkundige.. Misskeita..heel veel succes morgen! Dreams..nog even leuk geshopt! Claartje..fijn hoor dat Sven om de 4 uur komt! Is makkelijker plannen dan hè! Hier doen we om de 3 uur..en snachts proberen we om de 4 uur. Wat heerlijk dat ie zo lekker slaapt in zijn wiegje! Kan je uren naar kijken hè! Dus je hebt geen leuke wijkverpleegkundige..die krijgen wij deze week.. Ben ook erg benieuwd.. En samen eten oei..das spannend!Of het dit keer lukt Je geeft bv toch? Daar gaat ook iets meer tijd in zitten denk ik of niet? Johanna bedankt voor je buddynieuws! Ik had gerda ook gesmst..was ook al zo benieuwd.. Ik moest ook evennamens Gerda iedereen die bevallen is Van Harte Feliciteren met de kleintjes!!!
* even inbreken * Ik volg jullie op de voet, vind het fantastisch van een afstandje mee te maken, aangezien ik als alles goed blijft gaan over een paar maandjes ook aan de beurt ben. Het verhaal van Gerda grijpt me behoorlijk aan, en ik wil haar dan ook veel sterkte wensen de komende uren/dagen! Overigens de rest van de mamas-to-be succes met de laatste lootjes en de newbe-mamas sterkte met de eerste stapjes! * uitbraak *
NB even voor de gebvoorte lijst. JP was 3310 gram en 50 cm bij de geboorte. Hij was vandaag al boven zijn geboorte gewicht! Hij eet erg goed Andere lieve dames! VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN JULLIE KINDJE! De andere dames: succes met de laatste loodjes........! Ik kom later weer even verder lezen....mijn ventje wil aan de borst
Iloon..idd 11 jan..duurt echt nog effekes hè.. Weet je ook wat ze dan gaan doen? Onsukkie..dankje...!
er is weer babynieuws! meiden: gefeliciteerd! het is bijna niet meer bij te houden...eerst is het er 1 en nu 3 of 4 tegelijk
Ik geloof dat ze dan doen meten, wegen, en bij de Cb-arts word ze nagekeken en worden je dingetjes gevraagd. Laat je morgen weten wat ze precies doen