Dankje! het lijkt me ook erg gezellig! Leuk dat je met zoveel medezwangeren kan kletsen! en allemaal ongeveer even ver bent! Ik hoop wel dat de datum niet al te veel zal veranderen...met de echo...
hallo allemaal miep welkom hier,, nou vanmorgen was het dan zo ver onze tweede echo ik was zo nerveus,, en toen daar aan kwamen waren direct aan de beurt dat was heel fijn anders zit je daar ook nog te wachten ,, en ze begonnen met de echo,,en jahoor daar was hij of zij direct in beeld,, en de baby was gegroeid ,,je kon echt beentjes en armpjes zien ,,zo mooi en het hartje zien kloppen,,het voelde super goed,het was toch weer drie weken geleden verder ging de vk spelen met dat apparaat op mijn buik zodat je zag dat de baby er op reageerde want die was zo druk dus dat hij steeds reageerde met het rechte beentje die ging hij steeds strekken helaas kunnen we dit zelf pas over maanden voelde en proberen contact te maken. verder zeiden ze dat ik vandaag 12 weken zwanger was dus ik ben nu 11 december uit geteld inplaats van 15 december,, dat gaf ons natuurlijk helemaal een goed gevoel,eindelijk die 12 weken voorbij. ik hoop dat alle anderen net zo genieten van hun tweede en eerste echo als ons.. maar die tweede als die vorm er helemaal in zit en dat je weet dat je die 12 weken voorbij bent dat geeft gewoon een goed gevoel. ik heb vandaag een maxi cosi gekregen van mijn broer en zijn vrouw, en we kregen een boekje en mochten ook nog een kinder wagen uitzoeken,,dat was zo lief, mijn broer leeft heel erg met ons mee,en is zo blij hij kan namelijk zelf geen kinderen krijgen ,, dus ik vond het best wel moeilijk om het hem te vertellen,, hij liet dus ook wel een traantje gaan maar hij was toch heel erg blij en verder ik ben er nog steeds niet uit wat ik wil ziekenhuis of thuis. ben heel blij met jullie reactie daarover ,,zodat ik even kan lezen hoe jullie er over denken ,,kijken of er voor en nadelen voor mij persoonlijk bij zitten,,ik heb gelukkig nog even de tijd om er over na te denken .. de echo wordt er zo bij geplaatst groetjes en liefs van gerda
miep miep: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! kreeftje: gefeliciteerd meid leuk joh een tweeling geniet ervan meid hier moeten we nog 1 week wachten op de volgende echo normaal krijg ik elke week 1 maar omdat mijn gyn op vakantie is moest ik wachten totdat ie terug was dus 1 week overslaan dan maar....
kreeftje;waaaaaaaaaaaaaaaat een tweeling geweldig! allebei van harte! gerda jij ook gefeliciteerd met je goede echo! wat ontzettend lief van je broer en zijn vrouw. miep en miep; welkom hier! iedereen die wacht op de volgende echo....... toi toi toi! sanneke; bij mij ook inderdaad 44 uur kraamzorg en heb ook geen idee hoeveel uur per dag ze komen..... frederike; goed idee hoor om zo steeds wat te kopen, dan voel je het niet zo in de portemonnee! linny; fijn dat je je wat beter voelt! laat het maar zo blijven! caruli; dat is wel jammer dat je een weekje moet wachten.... hoe is het verder met je?
haj meiden wat ik vandaag had weet ik niet maar was toch spuug misselijk,, heb me ontbijt niet binnen gehouden.. en voelde me de hele dag slap zal mijn misselijk heid nu pas op komen of was het een 1 dags vlieg ?
Lijkt me echt geweldig zo'n 12 weken echo! Gefeliciteerd Gerda! Wij moeten nog drie weekjes wachten... Welkom hier miep en miep!
lindy: jee meid balen zeg dat je zo misselijk bent het kan dat je nu pas klachten krijgt ik kreeg ze ook pas vanaf week 9-10 hopelijk voel je je snel wat beter wat mooi al die echo's zeg super meiden
Wat een welkom! Iedereen bedankt! Gerda wat fijn dat alles goed is met de beeb! En het lijkt me geweldig de echo.. Ik moet de 1e nog krijgen... Ik heb ook nog geen kraamzorg geregeld.. de vlos had gezegd dat ik beter de 1e echo kon afwachten om de precieze datum te weten... Maar we hebben dan ook nog wel tijd zat.. Lindy vreselijk hoor dat misselijk zijn.. hopelijk trekt het weer weg!
Goedenmorgen! Welkom miep miep Wij hebben a.s vrijdag de tweede echo ik ben heel erg benieuwd! ben nog steeds ziekjes ...geen idee wat ik heb maar ik blijf hangerig en moe.... (ander soort moe dan van het zwanger zijn ) Denk dat het toch door de blaasontsteking komt.
Goedemorgen allemaal, Welkom Miep! Klets gezellig mee.... Gerda: Geweldig dat je eerste echo zo mooi was en wat een lieve broer heb je. Kan me voorstellen dat het toch een beetje moeilijk is, maar knap dat hij er zo goed mee om gaat... Deze ochtend voel ik me wat beter dan gisteren. Ik was tot niets in staat. Ik voelde me echt een lui mens toen aan het eind van de dag mijn man thuis kwam. Ik hoop echt na 3 weken te barsten van de energie. Gisteravond had ik toch echt even 5 minuten een enorm gevoel van geluk. Mijn buik was wat opgezet (door de darmen waarschijnlijk) maar ik werd me er wel van bewust dat ik het misselijk en moe zijn ontzettend over heb voor dat kleintje wat daar groeit. Zometeen mag ik mijn auto weer op halen. De reparatie viel nog mee. Ze hebben mijn slot kunnen redden. Er hoefde alleen een nieuwe handgreep op. Deze was van binnen afgebroken. Dat is waarschijnlijk ook de redding geweest, anders had mijn auto misschien weggeweest..... Weer een geluk bij een ongeluk. Vandaag ga ik ook alvast de kamer die de kinderkamer wordt, wat opruimen. Het is nu onze hobby/computerkamer, dus er staat een hoop troep. Dit moet naar een kleiner kamertje, dus we moeten flink ruimen... En als ik het even zat ben, kom ik gewoon op het forum kijken....
welkom miep miep! heel erg mooi die 12 weken echo! echt al een mensje! Ik heb mijn eerste echo gehad met 6 weken. En krijg pas weer een met de 20 weken. Morgen wel naar de vk. hoop dat we ff hartje gaan luisteren, heb het alleen gezien met de echo!
- Miep en Miep: welkom, wat leuk dat je meekletst! - Gerda: wat een mooie echo! - waterlelie: gelukkig valt het mee met je auto, en ook fijn dat je hem toch redelijk snel weer terug hebt! voor iedereen die nog steeds ziek zwak misselijk en moe is: hopelijk gaat het snel beter! ps: ik kreeg deze mail: http://www.terramail.nl/mail/burgerhout ... index.html als je dit uitprint krijg je tot 11 juni 20% korting bij Burgerhout. Handig voor mensen die in de buurt wonen van Rotterdam of Sliedrecht... ik ga weer gauw aan het werk, tot gauw allemaal!
Hier een heletijd niet geweest, wel meegelezen maar niet gereageerd. Wat fijn dat de meesten al een mooie echo hebben gehad. Je kunt dan echt gaan genieten. Volgende week krijg ik weer een echo om de exacte datum te berekenen. Vorige week konden ze het nog niet heel goed zien. Het staat nu op 31 december of 1 januari. Blijf wel gezellig bij jullie hoor. Las dat sommigen ook al kraamzorg aangevraagt hadden, moest ik ook doen van de verloskundige en ook meteen bloed wezen prikken. Hier verder alles prima. Over dag voel ik me goed maar vanaf een uur of 9 half 10 dan slaat het beroerde gevoel toe. Zal wel de vermoeidheid zijn. Oja kreeftje gefeliciteerd met je 2 beebs, je voorgevoel toch goed he! En miep miep welkom hier.. :Lindy vervelend dat je zo misselijk bent. Alle anderen die ik vergeten ben, ik vind het wel veel om allemaal op te reageren hoor haha. Leef met jullie mee.. Groetjes Lizzie.
Hier een heletijd niet geweest, wel meegelezen maar niet gereageerd. Wat fijn dat de meesten al een mooie echo hebben gehad. Je kunt dan echt gaan genieten. Volgende week krijg ik weer een echo om de exacte datum te berekenen. Vorige week konden ze het nog niet heel goed zien. Het staat nu op 31 december of 1 januari. Blijf wel gezellig bij jullie hoor. Las dat sommigen ook al kraamzorg aangevraagt hadden, moest ik ook doen van de verloskundige en ook meteen bloed wezen prikken. Hier verder alles prima. Over dag voel ik me goed maar vanaf een uur of 9 half 10 dan slaat het beroerde gevoel toe. Zal wel de vermoeidheid zijn. Oja kreeftje gefeliciteerd met je 2 beebs, je voorgevoel toch goed he! En miep miep welkom hier.. :Lindy vervelend dat je zo misselijk bent. Alle anderen die ik vergeten ben, ik vind het wel veel om allemaal op te reageren hoor haha. Leef met jullie mee.. Groetjes Lizzie.
loopy; dat is ff mooi die kortingsmail! heb 'm uitgeprint! thanks! vandaag op weg met mannetje voor examen! spannend! morgen echo......jihoe! hopelijk is alles ok!