December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Wij hebben morgen weer een echo...spannend!

Net de huisarts gebeld..ze hebben urine op de kweek gezet en ik heb dus nog steeds een blaasontsteking..wordt er echt niet goed van. Dus ik krijg weer een nieuwe antibioticakuur...baal als een stekker...:(

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb een vraagje over blaasontsteking: ik heb dat namelijk nog nooit gehad. hoe herken je dat?

ik heb wel eens een zeurderig gevoel onderin mijn buik, vooral als ik te lang zit en dan een beetje voorover om het scherm goed te zien. of zou ik al bandenpijn kunnen hebben?

3. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ben net terug van de vk. Bloeddruk was prima in orde. ze heeft helaas niet naar het hartje geluisterd want ze denkt dat dat te vroeg is. Na geeft ook niet, ik hem op de echo zien kloppen! Met vier weekjes weer!

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik vondt het ook moeilijk te onderscheiden hoor. Ik dacht ook in eerste instantie dat het bandenpijn was. Maar bij mij was het een soort steekjes die constant aanwezig zijn (dus niet zoals met bandenpijn met onverwachte bewegingen of niezen ofzo)..ik had overigens geen pijn bij het plassen of zoiets..want dat kan ook nog. het was heel toevallig dat ik dacht "hmm die 'bandenpijn' blijft wel lang aanhouden (meestal is het na een half uurtje weggetrokken) laat ik eff langs de ha gaan" .

5. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hello meiden,

Vandaag weer ups en downs wat betreft het misselijk zijn....ben nu ook erg moe.
    Heb vanmiddag even 2 eerste aankoopjes gedaan hele schattige rompertjes *zwijmel*zwijmel* zo lief, ik ga nu gewoon elke keer wat kopen dan komt het wel helemaal goed tsja moet wel alles dubbel kopen nu ;)
    We gaan binnekort ook lekker behang scheuren in het kamertje heb er al zin in.

Hoe gaat het met jullie allemaal?, goed te lezen dat er weer goede echo's zijn geweest :) :)

Liefssssss

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Kreeftje wat leuk zeg 2 van die schattige rompertjes!lief hè..

Johana vervelend dat je blaasontsteking hebt !hopelijk is het snel over!

Boontje..veel sterkte hoor met de situatie!

Bipat ...fijn dat alles goed is met de beeb!

Dianne jammer dat je het hartje niet gehoordt hebt..maar je mag al lekker snel weer heen!

Hier doodmoe..maar ik moet vanavond nog werken..
    dus ga zo nog maar even liggen..

7. Niet meer actief

hier ook 5 buisjes bloed moeten afstaan, voelde me daarna wel erg slapjes..

heb ook al vijf echo's gehad ivm bloedverlies.

8. Ik lees dat jullie allemaal bloed moeten laten afnemen. Ik heb wel al een intake gesprek gehad bij de vk, maar kan me niet herinneren dat ze daar wat over zei. Of ik ben gewoon vergeetachtig... Wanneer moet dat precies en moet je dan zelf een keer naar het ziekenhuis gaan daarvoor? Voor de 12 weken echo?

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Bij ons werd het bij het 1e gesprek gelijk gezegd..
    en moest ook voor de echo gebeurd zijn.. ;)
    Misschien moet je even bellen met de vk?
    Ik moest hier naar de poli toe..om te prikken!

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hoi meiden ben al een tijdje niet geweest van wege de bruiloft enzo het was een hele leuke dag maar wel heel warm we hadden op het feest iedereen verteld dat er een tweede op komst was en ja hoor sommige hadden het al gezien :) maarja toen kwamen we thuis bleek dat mn hele ondergoed bebloed was :( :( ik de volgende dag gebeld naar het ziekenhuis maar omdat het pinksteren was konden ze me niet helpen gisteren weer een echo gehad en alles was nog goed ze zeiden dat ik me geen zorgen moest maken en dat alles heel goed uitzag...Gelukkig :) de baby had het bloedstolsel wat naast de baarmoeder zat weggeduwt en dat was dat bloed dus terwijl ze eerst zeiden dat de bloeding de baby eruit zou kunnen duwen dus niet :) My baby fights back hahaha.
    Ik heb foto´s van de bruiloft geupload morgen zet ik er de echo foto´s op! Iedereen succes met de zwangerschap en echo´s :)

11. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    He mamabeer, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! =D> Jullie zagen er prachtig uit en straalden helemaal. Leuk hoor. Ik wens jullie nog heel veel geluk voor de toekomst en geniet nog lekker na, want zo'n dag vliegt voorbij....
    Minder dat je weer moest schrikken, maar gelukkig was alles goed.

Ik ga vandaag naar de kapper. Mijn krullenbos is sinds de zwangerschap een troosteloos bos stro geworden. Ik word er helemaal gek van. Ik mag het ook al niet laten verven (volgens de zwangerschapsboeken) dus ik hoop dat ze wat goed kan maken met een kleurspoeling. Ik baal zo van mijn haar..... :cry:

De misselijkheid valt nu gelukkig mee, maar ik hou mijn vingers gekruisd. Het kan zo omslaan.

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Mamabeer Gefeliciteerd met je huwelijk!
    En wat zien jullie er mooi uit!
    Gelukkig is alles goed met de beeb!

Waterlelie...hier hetzelfde verhaal..wat lastig hè die krullen..
    En tja verven hier net zo..ik geloof dat het na 12 weken wel weer mag hè!
    Tenminste dat is mij altijd meegegeven...(ben zelf kapster..)
    In ieder geval veel plezier bij de kapper!

Ik tel de dagen af hoor...was het maar vast donderdag...
    dan krijgen we pas duidelijkheid...de 1e echo....
    Ik ben best zenuwachtig....

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @mamabeer: gefeliciteerd met je huwelijk! en heeft beeb dat stolsel er nu helemaal uitgeduwt? dat zou mooi zijn!

@manon: ik kreeg opdracht van de vk voor bloedprikken en kreeg ook een formuliertje mee. ik zou gewoon even bellen.

@dianne: bij mij luisterde ze de eerste keer ook niet naar het hartje en dat vond ik een onwijze tegenvaller. gelukkig mag ik 13 juni weer

14. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hallo meiden mag ik me hier ook melden?
    ik ben uitgerekend op 19 december 2007
    Gister was mijn eerste bezoek aan de verloskundige was wel heel bijzonder de eerste echo..
    Het moest wel inwendig want ze kon de baby nog niet goed in beeld krijgen..Bij mij is er ook behoorlijk wat bloed afgenomen..en op het laatst deed het gemeen zeer en toen kwam er ook bijna geen bloed meer..Nu heb ik een hele grote blauwe plek en een pijnlijke arm..
    Maar het is voor het goede doel..
    over 5 weken weer een nieuwe afspraak bij de verloskundige
    ik wil ook nog even iedereen feliciteren met hun zwamgerschap

15. Niet meer actief

hoi maarjeh welkom

Mamabeer mooie foto's, en jeetje wat zul jij geschrokken zijn zeg!
    Ben blij dat met beeb alles goed is, maar is dat stolsel dan nu weg of kan het nog steeds gaan bloeden?

16. Boontje

Boontje Actief lid

30 mrt 2007
    153
    0
    0
    Maarjeh van harte welkom!

Mamabeer: mooie foto's! Jullie stralen zoveel geluk uit dat ik ala minuut ook zou willen trouwen (jammer genoeg voelt mijn vriend er helemaal niets voor)! Jullie zullen wel geschrokken zijn! En hier eigenlijk dezelfde vraag als Lentefee.....

17. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @maarjeh

Welkom hier, en gefeliciteerd met je zwangerschap :D

@mamabeer

Gefeliciteerd met je huwlijk en wat een mooie foto;s jullie waren echt een stralend paar 8)
    Wat fijn dat je baby nog lekker safe bij je zit, wat zulje geschrokken zijn zeg.......

Nou meiden vanmorgen weer erg misselijk zit nu met een bordje yoghurt maar weet niet of het me gaat lukken op te krijgen :(
    Gisteren weer een aankoop via marktplaats gedaan 2 boxen voor een prikkie, altijd goedkoper dan nieuw tsja ik moet er nu 2 ;) ;)
    vandaag en morgen lekker vrij en dan mag ik zondag weer werken van 7u tot 15u gelukkig kan ik dan lekker savonds vroeg mijn bedje in.....

Hebben jullie ook nog zo last van de darmen? het wil bij mij maar niet goed op gang komen, de zemelen hielpen eerst wel maar nu eigenlijk niet meer. Wat zou ik er nog aan kunnen doen?

Liefsss

18. Niet meer actief

stelletje mutsen zijn jullie ook he, die nieuwe heet maartjeh en ik schrijf per ongeluk maarjeh, en jullie schrijven het allemaal na :D:D:D

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    welkom maarTjeh (haha grapje lentefee) en gefeliciteerd met je zwangerschap! is dit je eerste beeb? (ik ben niet nieusgierig hoor haha)

20. Niet meer actief

mamabeer: gefeliciteerd met jullie huwelijk
    en jullie zien er idd heel mooi uit ;)

hier gaat het zijn gangetje
    morgen vier ik mijn verjaardag
    met een select aantal mensen lekker rustig
    en nu is het ook weer aftellen naar dinsdag
    weer controle bij de gyn
    ben heel benieuwd
    hoe het er nu allemaal van binnen uit ziet
    kwa beeb en hematoom enzo
    nog 4 dagen te gaan ;)