hey meiden hier nog steeds geen baby nieuwe mama's gefeliciteerd! sam wat gaat t snel zeg dat ze nu alweer naar buiten mag! geniet ervan!lekker showen! vanmiddag nog even de vlos gebeld ..ben donderdag gestript en verlies nu echt ontzettend veel slijm dus toch maar ff gemeld, ze was heel lief en vond t zo zielig voor me dat ik nog steeds niet bevallen was..ze vond t wel genoeg geweest en wil morgen ff kijken of ze me naar de gyn kan sturen voor t breken van mn vliezen!hier dus waarschijnlijk een kerstkindje of ik moet wachten tot na de kerst daar zouden we t nog ff over hebben en daar kunnen we vandaag nog ff over denken..wat zouden jullie doen?
Sam..wat gaat het snel hè meid! fijn dat alles goed gaat! En wat fijn dat de bevalling is meegevallen.. Hopelijk is je staartbeentje weer gauw genezen.. Ben benieuwd naar fotos hoor! Iloon..leuk hoor dat het gister zo gezellig was!allemaal genoten! Linny..oei spannend meid tja wat wil je zelf graag..een kerstkindje.. Of liever daarna.. Het maakt niet zoveel uit toch? Hier even een schilderijtje op internet besteld..ben benieuwd hoe die gaat worden.. We hadden nog niks aan de muur hangen..waren we nog niet aan toe gekomen..
Sam.. dat is dus wel snel gegaan, fijn zeg en helemaal ideaal dat je geen hechtingen hoefde, dat lijkt me het pijnlijkst erna Miep.. oh ja is dan wel fijn als je er iets langer over mag doen, dacht dat dat niet mocht Iloon.. ja ik hoop het ook en fijn dat Yaeda vaak doorslaapt Linny.. dat je dat geduld nog hebt, je loopt nu toch ook al heel lang! maar vd ene kant lijkt me met kerst jarig zijn voo rhet kindje zelf niet leuk maar volgensmij zou ik zoiets hebben van.. Laat maar komen hier nog even naar de stad geweest, niet zo lang en erg vermoeiend vanavond lekker bankhangen en een zus van mn vriendje komt op bezoek Morgen kerstmis heb echt niet zo'n gevoel Iedereen iig wel hele fijne feestdagen en een knallend 2008 ben benieuwd of op mijn verjaardag ons mannetje er is Xx
even nieuwe kiekjes in mijn album gezet Het gaat hier allemaal goed met de meiden! ze drinken ook goed ik biedt flesjes van 100cc aan en de meiden komen om de 4 uur ongeveer. De ene keer drinken ze ook meer dan de andere keer hoor. En soms zitten ze ook al over de hoeveelheid heen wat ze mogen hebben volgens de richtlijnen dan.....maar ik denk dat flesjes van 100cc wel goed is toch? Want als ik 80cc aanbiedt merk ik dat ze gewoon soms te weinig hebben ik geef de kinderen gewoon voeding naar hun behoefte. En de ene keer is het idd alles wat ze drinken maar de andere x niet. toch zitten ze beide wel steeds over hun hoeveelheid voeding heen. Ach en anders bel ik morgen gewoon voor zekerheid even naar het CB. @meiden die zijn bevallen GEFELICITEERD met jullie wondertjes geniet er lekker van Heb trouwens ook hele leuke baby fotos gezien wat een schatjes allemaal meiden!
Miep wat een lekker ding is die Mika zeg... Lijkt me een tevreden ventje Hier vanmiddag even naar het dorp geweest. Was koopzondag en het was gezellig met allemaal standjes bij de winkels. Lang kon ik het helaas niet volhouden, maar het was wel heel lekker om eruit te zijn na die dagen binnen zitten. Daarna zijn we even langs geweest bij mijn ouders. Daar was mijn broer ook. Was (ondanks de serieuze gesprekken) erg gezellig. Kijk al uit naar 1e en 2e Kerstdag.
Zie net je foto Kreeftje... Ook al van die mooie meiden! Zo onderhand wil ik mijn kleintje ook wel eens bewonderen! Maar geduld blijkt nog steeds een schone zaak he? Fijn dat ze zo goed drinken en het beste lijkt mij ook je gevoel volgen...
Essebes Wat een schatje,,je dochter. Sanneka Wie weet ,,als het vandaag volle maan is. Miep en miep Lijkt mij ook zo leuk kleertjes te kopen. Ik had nog een leuke link gekregen van mijn kraamhulp, ik heb zelf nog niet gekeken,maar ze verkopen daar merk kleding ,,wat uit de collectie is maar dan kost het bijna niets meer dus wie weet, ik ga binnen kort in ieder geval even kijken . www.kleertjes.com Waterlelie Nog even geduld ik weet hoe moeilijk het is. Johanna Ook helaas nog steeds niets . Aisca Ook nog niets , Kelly bedankt voor het nieuws. Momhairy Gefeliciteerd met jullie zoon Salapio dat ging snel je bevalling nu maar lekker genieten. Olga Gefeliciteerd met je verjaardag. Lissete Ik hoop dat je man gelijk heeft .zou wel een heel mooi cadeau zijn. Dreams Ik hoop dat het voor jouw ook niet lang meer hoeft te duren. Sam Zo te lezen is je bevalling ook reuze mee gevallen ,,,maar je bent vast blij dat je er af bent. Linny0903 Wie weet zet het door ik hoop het voor je. Miep en miep Wat een schatje,,,is Mika toch. Kreeftje Wat een schatjes, die twee meiden van jouw. zou dat was even een poging tot reageren. hier gaat het redelijk ,,vannacht was ik helemaal kapot en heel veel pijn het was me gisteren te druk ,,zo'n woonkamer vol is me nu wel teveel hoor. Nick was vanmorgen weer 130 gram gegroeid. hij is nu 4230 gram. hij is dus met 6 dagen over zijn geboorte gewicht heen( goed he ) hij doet het dus goed. verder ben ik zelf nu weer bijna 2 kilo kwijt dus bijna 12 kilo. maar wil ook nog veel meer afvallen als het mogelijk is. maar ja ik moet wel geduld hebben. wil ook nog even tegen iedereen zeggen voor als ik bijvoorbeeld niet in staat ben nog online te komen iedereen een hele fijne kerstavond en 2 hele gezellig kerstdagen. ik zal een poging gaan doen voor mijn bevallings verhaal,,maar als Nich me roept moet ik stoppen ,maar dat begrijpen jullie vast wel. liefs Gerda
Miep wat een lekker knulletje is Mika zeg en Kreeftje jij ook al twee van die kanjers Momhairy gefeliciteerd met jullie zoon Dreams, waterlelie, linny en Sanneke ik duim voor jullie dat jullie kleintjes er ook snel zijn. Hier een best wel drukke dag achter de rug. Ben nu ook helemaal op. Ik kom mijn bedje niet meer uit vandaag denk ik. Jesse doet het heel goed. Hij heeft het vanacht wel koud gehad maar nu met wat kruiken en dekens gaat het een stuk beter. De voeding komt ook al op gang hoewel ik het nog wel erg wennen vind weer. Iedereen fijne kerstdagen. Geniet er van.
thanks! en aisca en johana en pareltje en djaminah en loesie en liesette en french en lindy en inge linny, kerst zou me geen bal kunnen schelen als ik nu de keus had! over nieuwjaarsdag zou ik eerder twijfelen.
mijn bevallings verhaal. Zaterdag ochtend ben ik om 7 uur opgenomen,in het ziekenhuis, zo gauw ik binnen was kon ik gelijk aan de ctg. naar de ctg kreeg ik mijn eerst pil ingebracht. en toen was het wachten! naar 4 uur gingen ze weer kijken en er was nog geen verdere ontsluitingen. dus werd er besloten weer een pil in te brengen. en ik maar hopen dat er 1 cm bij kwam zodat ze konden beginnen. 4 uur later ,,weer een onderzoek maar weer niets. ze mochten die pillen maar 3 x in 12 uur inbrengen dus.er werd besloten de volgende ochtend verder te gaan . een kleine teleurstelling dus voor ons. die avond heb ik nog lekker lang geklets met mijn man ,,en die is later naar huis gegaan. ik kreeg toen slaap medicatie en pijn stillers via een spuit ,,ik heb daar 3 uur op kunnen slapen ,,heerlijk was dat en verder liep ik maar wat te spoken,,en af toe weeenen . de volgende ochtend weer 7 uur aan de ctg en daarna weer de eerste pil. en 4 uur later kwamen ze weer en toen zei ze ik denk dat u nog een pil nodig bent en dat ik u dan 2 cm heeft. dus ik kreeg weer een beetje hoop naar de volgende pil. naarde derde controle ,,was er dan krap aan 2 cm ontsluiting. ze hadden toen besloten om de volgendeochtend om te gaan inleiden. was beter zeiden ze. die avond werden de weenen wel erger. dus ik mocht wel vast naar de verloskamer. mijn man is toen naar huis gegaan en heeft de honden er uit gelaten en kwam later nog even terug ,maar de zuster vond het prettige als hij bleef en er werd dus netjes een bed voor hem gehaald en naast me neer gezet , we werden goed verzorgd,net een hotel kamer. die nacht mocht ik geen pijn stillers hebben of iets anders dus het werd voor mij een hele lange nacht met veel denken . de volgende ochtend was het zover ben gauw onder de douch gegaan en toen aan de ctg en ja hoor de de vloeistof werd klaar gemaakt. de verloskundige heeft om acht uur mijn vliezen gebroken .daarna werd het apparaat aan gezet voor het inleiden. en al gauw had ik weeenen om de 2 minuten .ik wilde steeds zitten omdat ik de pijn in mijn rug niet kon verdragen ,en mijn nek ging ook zo'n pijn doen. maar dat mocht niet want dan dan zakte de hartslag van Nick. naar een uur vroeg ik om een ruggeprik. en zo gezegd die kreeg ik zo. naar het inbrengen van de ruggeprik had ik gehoopt minder pijn te hebben,maar helaas het hielp niet.eenuur later kwamen ze voor de tweede rugge prik iets korter denk,,ze brachten een slang naar binnen van 25 cm en hoopte dat die wel zou werken maar helaas ik kon gewoon lopen .ze snapter er niets van ,wisten ook niet goed wat ze moets doen ,omdat ze niet zeker weten of er schade is van het ongeluk. ze hebben meerdere keren bij gespoten ,,maar toen de hoop opgegeven en er werd besloten dat ik het zelf moest doen . tussen de weeenen door werd de pijn me zo teveel..dat ik steeds weg zakte kon mijn handen niet bewegen ,,oorde amper iets .alleen als er weee kwam zette ik alles op alles ( en dat voor mijn kleine Nick) de dokters snapte niet dat ik zoveel pijn kon verdragen want alles werd bij gehouden via monitoren. ze besloten er een pijn arts bij te halen om me te onder steunen ,en een fysio die mijn schouders en nek onder steunde . het was rond om mijn bed dus erg vol. en aan mijn linker zijde mijn grootste steun mijn man zonder hem had ik het niet gered. tijdens de weeenen heb ik geen kik gelaten of geschreeuwd. ik was echt helemaal op. er kwam gyn langs om te kijken of er vordering was met ontsluiting. en ze voelde en ging weer weg en kwam terug met een ander gyn die voelde ook even ..ja zeiden ze heel blij je hebt volledig ontsluiting. we gaan beginnen.ze zeiden dat is snel ,ik dacht bij me zelf nou wat snel. en op de instructies van de beiden gyns. was Nick er met 5 x persen. ik dacht gewoon nog even doorzetten dan is het achter de rug. en ja hoor daar lag onze zoon. het persen vond ik geen pijn doen , maar ik was zo blij dat het achter de rug was ,zelf werd ik wat zwakker ,, ze hebben Nick toen onderzocht en alles was goed . ik mocht naar een uur van alle apparaten en kabeltjes en slangetjes af zodat ik weer kon bewegen . ik ben toen onder de douch gegaan en heb netjes geplast ,toen zeiden ze dat we om half zes naar huis mochten ,op voorwaarden dat ik rustig aan deed . de dokters en verpleegsters ze waren zo aardig en ze hebben ons zo goed geholpen ,we waren ze erg dankbaar. nou dat was mijn bevallings verhaal . ik wil wel zeggen ze zeggen als je baby op je buik ligt ben je alles vergeten nou dat had ik niet. ik had wel van 5 maanden dag in dag uit pijn ,,maar ik deed het voor dit kleine mannetje. dus het is absoluut niet voor niets geweest maar ook kwam het gevoel boven ik hadhem kwijt kunnen raken . dus ik ben zo dankbaar dat we hem hebben ,ik kan me geen dag meer zonder hem voorstellen liefs gerda
miep, kreeft wat leuke fotos ze zijn schatjes. Gerda wat fijn dat goed gaat met Nick. dames die moeten bevallen heeeeel veel succes.
zooo wat een verhaal gerda. KLopt als je kind op je borts hebt vergeet je pijnn en zo lekker warm gevoel.
Hallo Dames, Heb me voorheen nooit bij jullie gemeld maar aangezien ik 14 december 2007 bevallen ben van een gezonde zoon meld ik me alsnog. Sam was 2 weekjes te vroeg maar doet het hartstikke goed. Foto's in mijn album! Ik voel me zo gelukkig.. Ondanks dat ik bijna geen nachtrust meer heb en al mijn tijd in dat kleine mannetje gaat zitten kan ik me geen minuut meer zonder hem voorstellen. Ik voel me superstoer en supersterk. x
wat een verhaal gerda heel indrukwekkend...gelukkig is het naar omstandigheden goed afgelopen en maken jullie het beiden goed....prachtig mannetje is het geniet ervan meid! Britteke jammer dat je niet eerder met ons meegekletst hebt...maar ook jij van harte gefeliciteerd en wat een mooi kereltje geniet ervan