waterlelie gefeliciteerd met je zoontje Noah Hopelijk gaat alles goed met jullie Lindy heel veel succes hopelijk heb je je kleintje snel. voor de rest met iedereen alles goed ? Hier gaat alles goed met Jesse. Vannacht heeft ie geslapen van 11 tot half vijf Ben gisteren naar het inloopspreekuur van het cb geweest. Jesse woog nu 3565. 12 dagen geleden woog ie 3100 gram dus het gaat erg goed. Het is een rustig en tevreden manneke. Met mijn hubby gaat het langzaamaan ook wat beter. Vandaag kinderfeestje van Thomas. en morgen komt de familie. Twee drukke daagjes dus.
zo de controles weer achter de rug...mijn bloeddruk is echt hystorish laag voor mijn doen 115/80....zondag wordt ik opgenomen en ga ze primen.....dan hopen ze me maandag -of als het niet snel gaat dinsdag-- in te kunnen leiden...dus dames...vanaf zondag lig ik uit het net!
Moeders: Hoeveel drinken jullie kleintjes per fles.....onze 2 meiden zijn vandaag 4 weken oud. Soms vindt ik het nog zo'n onzekere boel met die voeding dan vraga ik me steeds af of ze niet te veel krijgen. Als ik 6x 100xx zou aanieden en ze drinken die ook echt allemaal leeg dan hebben ze wel even 600cc op een dag gehad lijkt me gewoon weg zoveel of toch niet?....al hoe wel nu moet ik zeggen als ik de flesjes verdeel onder 3x100 en 3x80 zitten ze ook dik over de 500 heen
jeetje zeg, ik had het nog niet gelezen maar WATERLELIE is mama geworden, yipeee! Waterlelie & trotse papa Van Harte! Lindy, ik ben aan het duimen voor je, het lijkt er op dat het allemaal aan het beginnen is, zet m op wijffie! Miep, ow eigenwijsje, niet gaan knippen als het zeer doet, je moedertje zeker heeft daar alle begrip voor! Met mij gaat alles super, ben nu toch wel "gewend" en het bevalt me allemaal SUPER, vind het zo heerlijk met die kleine meid! Salapio, op jou wilde ik ook nog reageren maar was t even vergeten, allereerst gecondoleerd meis, erg verdrietig dat je oma de kleine niet heeft kunnen zien. Zeker naar die begravenis gaan hoor (tenzij jullie je er ECHT nietprettig onder voelen). Sterkte. De oma van m'n vriend ligt op het moment ook in het ziekenhuis, wij hebben gelukkig de kleine alvast kunnen laten zien & foto's gemaakt. Kreeftje, nou zeg meis, wat zal jij het idd druk hebben, ik vind dit al veel werk Jij hebt alles 2 x Maar ok 2 x zoveel liefde
johana...oh komt ook lekker dichtbij voor jou...spannend meid! kreeftje...Yaeda krijgt nu sinds gisteravond 130cc in de fles, proberen om de 4 uur te voeden,maar houdt ze moeilijk vol. dus krijgt ze ongeveer nu 6 keer 130cc per fles je geeft ze niet teveel hoor, en als je twijfelt kun je altijd nog Cb om advies vragen
Johanna...fijn dat alles goed was...enne spannend hoor...zondag is t dan zover....dan begint t! super! kreeftje....het gaat 150cc per kilo lichaamsgewicht..dus als ze 3 kilo zijn dan moeten 450 cc binnen krijgen..dat is t minimale.. Dus als ze meer willen dan is t toch prima.. Onze Mika neemt nu vaak 700cc per dag... We gaan vanaf vandaag proberen om iets meer ritme erin te krijgen.. Essebes...ach ja..pijn is fijn zeggen ze toch.. mams zou t ook heel erg vinden hoor als ze t wist... Enne fijn dat het zo goed gaat! lekker gewend en van genieten!
Miep & Miep, volgens mij ging je toch wel n kraamfeest geven toch? Hoeveel weken na de bevalling hebben jullie het gepland, en heb jij toch nog veel vistite thuis gehad? Wij doe het 26 Januari, heb er wel zin in! Juffie, wat rot dat je zo'n last hebt zeg! krijg je medicijnen? Met bloed erbij klinkt niet goed hoor, in de gaten houden meis.
Pffffffffff ik denk dat de laptop naar de wc moet meenemen... Jayda ligt nu te gillen in de box en ik moet ff wat boodschapjes doen, maar ik kan de deur niet uit zonder een wc in de buurt te hebben! Straks naar het kinderziekenhuis en hoop dat ze daar een ruime wc's hebben zodat Jayda in de bugaboo mee kan. Ik vertik het om haar alleen te laten! Ik heb huisarts gebeld en ik mag pas maandag komen. Goh want het is NIET dringend! Mijn arme Jayda krijgt straks weer prikjes en hoop dat ze niet erop reageert! Ik heb alvast zetpillen in huis gehaald! Mijn Jayda ziet heel heel mooi uit *verliefd* Ik maak staks een foto van dr! Ik moet weer naar de plee!
@ Kreeftje; Jayda drinkt nu 7 keer 90 en soms wel 8 keer! Dat is wel veel maar dara heb ik schijt aan! Elk kind is anders en ze krijst de boel bij elkaar als ik haar 80 geef! Ze moet groeien dus ze mag voor mijn part lekker zo door drinken! @ All, Wie heefte en rekening geopend voor de kleintjes? Ik open straks een rekening voor Jayda bij de postbank! Nl. een groeirekening!
Schiet niet echt op zo Juffie, belachelijk dat je niet langs kon komen! Ik moest vandaag ook eigenlijk even langs de dokter, maar dat lukte me even niet met plannen, had ook al afgesproken met wat kraamvistite vanmorgen, en vraag me ook altijd af of ze er iets aan kunnen doen, hoop dat het vanzelf over gaat. Ik zit al n paar dagen helemaal onder de jeukende bultjes, wordt er behoorlijk GEK van! ik krabbel ze tot bloedens toe open, liever ff n beetje pijn als constant die jeuk. Ik heb al wel wat gehad vd dokter maar dat helpt niet jammer genoeg...
Mijn huisarts is echt een moeilijk persoon. Als je niet sterft van de pijn dan is het NIET dringend! Ik moet heel het weeknd zo ermee lopen. En maandag krijg ik pas antibiotica! Pfffff, wordt tijd dat ik bij mijn uroloog ff aan de bel ga trekken. Ik heb een aangeboren afwijking een mijn urineleiders en mn blaas! Alleen de artsen ween echt nietw at ze met me aan moeten. Ze willen mij wel een half jaar antibiotica geven... en de vraag is zal dat helpen? Wat erg joh van de jeuk? Kijk uit dat je je zelf niet zo erg krabt dat je er zelfs littekens aan overhoudt. Ik heb nu al 3 jaar last van jeuk aan mijn rechterkuit. De reden is onbekend. Het komt als een aanval tevoorschijn. Dan krab ik het tot bloedens en dan is het over voor een paar weken!
waterlelie en man gefeliciteerd met jullie zoon. essebes leuk weer iets van je te horen juffie ik wilde gisteren avond ook een rekening open bij de postbank die groeirekening nu vragen ze om een sofi nummer maar die krijg je toch pas op latere leeftijd. verder daar dat je blaasonsteking hebt,het heltp als je tijdens het plassen lauw water met kamilison mengt en dat tijdens het plassen er over heen gooit. zielig dat Jayda prikjes moet hebben. miep kijk je wel uit met je polsen met knippen ,,want dan gebruik je ze ook veel tijdens het knippen hier heeft nick van 12 uur weer lekker door geslapen tot 7 uur dus het gaat gelukkig met hem wat beter. met mijn man is het nog steeds niet beter maar ja de griep duurt altijd een paar dagen . en leuk he die foto van nick dat hij knip oogt ik vond hem ook zo leuk maken jullie trouwens zoveel foto's hier wel groetejs gerda
@ gerda, heb jij een ziekenfondspas van Nick? Daar staat t sofinr op! Ik heb al weken geleden brief van de belasting eghad met haar sofinr. Nick is so cute en voor die foto van die knipoog! lekker ding!