Ik heb een inbakerdoek uit amerika gekregen van fleece maar heb hem nog niet gebruikt. Ik wil aan cb vragen hoe het moet. Jesse ligt nu nog in een babysleep kussentje
Essebes ja we geven ook een kraamfeest we doen t 20 januari.. En we hebben wel wat mensen thuis gehad..ivm dat ze niet op zondag mogen komen.. Of dat ze niet kunnen op die datum.. Hier ook benieuwd hoe t wordt.. En wat een schattige fotos! echt een lieffie! Juffie ik ben gister bij de bank geweest..maar kon geen rekening openen zonder afspraak.. Dus ik heb een afspraak gemaakt voor volgende week.. Gerda als t goed is heb je t sofinummer al ontvangen..dat is tegenwoordig het bsn nummer.. Hier ook al ontvangen En t knippen mag eigenlijk ook niet van de dokter..maar alleen me mams..moet kunnen toch.. Fijn dat t goed gaat met Nick! Jammer dat het nog niet beter gaat met je man..hopelijk knapt ie snel op! Fotos maken we hier ook bijna dagelijks wel.. En is toch helemaal niet erg zo bezorgd te zijn het is ook echt een wondertje! Waar je heel zuinig op bent! Kreeftje we weten niet echt wat t gewicht is..volgens onze eigen weegschaal..is ie nu 4 kilo. Maar dat kun je niet echt vergelijken denk ik maar volgende week vrijdag moeten we naar t cb dus ben benieuwd.. Johanna..kan je helaas ook niet helpen meid maar wel positief blijven hoor.. Malaika..fijn dat t goed gaat met Patrick ! Carulli ik hoop dat je bij de bevallingslijst van dit jaar komt..ik duim voor je! Sanneke fijn dat t allemaal goed gaat! En zekers druk hè! Veel plezier met wandelen morgen! Bowie veel plezier vanavond! Bipat..wat een schatje! Wat een leuke fotos! Wat leuk dat Nijntje langs kwam!echt leuk! Augustus hier geen ervaring met inbakeren.. Maar je moet t wel goed doen geloof ik anders is t gevaarlijk? En is maar goed dat de verzekering alles betaald hè..
Hallo meiden, Waterlelie en man, hier nogmaals van harte met jullie zoon Noah! Ik hoop dat jullie snel met zijn drietjes thuis zijn en heerlijk kunnen genieten! Als ik sommige foto's voorbij zie komen, dan is Senna echt nog maar een ukkie zeg! Vergeleken met Nick en Liv zeker...Maar het zijn struk voor stuk echt schatjes om te zien zeg al die baby's hier! Senna heeft ook last van spugen. Soms komt zijn halve flesje er weer uit en een andere keer bijna niets....Gek is dat! Hij huilt ook veel meer.Verder heeft hij wel enorme zuig behoefte. Wordt soms helemaal dritig als hij zijn speen kwijt is. Toch wil ik die speen zo min mogelijk geven. Als hij slaapt, haal ik hem gelijk uit zijn mond. Bipat, eindelijk foto's van Evan! Wat een lieffie! Augustus, nooit bij de ziekenhuiskosten stil gestaan...Zullen wij zeker ook nog een vette rekening van krijgen dan? Bowie, lekker even genieten vanavond samen met je vriend! Juffie, ik heb echt met je te doen met je blaasontsteking. Caruli, zou mooi zijn als je dit jaar ook nog bij een bevallingslijst kan toevoegen! Sanneke, druk he....ben zelf ook erg weinig online Lindy, ik hoop dat de weeen inmiddels al goed doorzetten! Salapio, gecondoleerd met je oma en sterkte. Johana, ik ben ook ingeleid en heb alles maar op me af laten komen. Ik kon goed puffen is gebleken. Wel was ik heel erg in mezelf gekeerd, pure concentratie. Ik vond het alleen fijn om een koud washandje tegen mijn voorhoofd te krijgen. Verder moest niemand me uit mijn eigen ritme halen. Heb zelfs mijn vriend niet fijn geknepen, want ik had een of andere rare houding ontwikkeldd die ik steeds aannam tijdens de weeenn. De laatste 4 cm ontsluiting vond ik zelf de weeen wel heel erg heftig en bijna niet vol te houden. Ik heb toen ook wat morfine gekregen. Het persen daarentegen vond ik niet het ergste. Ook al had ik geen persweeeen en moest ik het op eigen kracht doen...Het is dus echt voor iedereen anders en je kan het, want je moet en je lichaam en geest weten dat. Liefs Olga
Amber ik wil een Swaddle Me aanschaffen. Deze is voor gevormd zeg maar. Lijkt me erg handig. Rosalie wordt namelijk wakker en onrustig van haar eigen handen. Heb haar nu in een doek gewikkeld en mevrouw sliep binnen 5 minuten. Normaal dus niet. En haar handen blijven zo lekker warm Miep ja klopt vandaar dat ik zo swaddle me wil kopen. Die is wel veilig. En idd ben heel blij met de verzekering. Je zou het maar zelf moeten dokken Olga ja reken maar dat die rekeningen komen. Of heb jij zijn polisnummer door gegeven aan het ziekenhuis?
johana je was toch 18-12 uitgerekend dan ben je toch 42 weken +3 dagen of klopt die datum niet en lage bloeddruk nou ja dat is in ieder geval ok en zondag naar het zh tja meid nu wordt het echt spannend laat het gewoon op je afkomen waarschijnlijk valt het allemaal mee happygirl mijn man heeft vandaag de rest gedaan hij is speciaal thuis gebleven zodat ik niet stiekem zelf ging doen lindy spannend succes en sterkte hopelijk zet het door tja en toen waren er nog maar 2 zwangeren over
WATERLELIE, gefeliciteerd met Noah! LINDY, spannend meid! JOHANA, succes met het inleiden! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat je moet proberen zo ontspannen mogelijk (ja ja ontspannen) de bevalling in te gaan. JUFFFIE, beterschap! OLGA, Mirre is ook nog erg klein ... nog steeds niet op haar geboortegewicht. Ze komt wel aan, dus we hoefden ons nog geen zorgen te maken ... tja ... das makkelijk gezegd natuurlijk? Hoe gaat het verder met Senna? FOTO's, wat een scheetjes allemaal! Moet ook eens de foto's op de computer zetten! Ik heb besloten wel naar de begrafenis te gaan. Had mn huisarts aan de telefoon en die zei ook dat het best kon. Erg spannend, ook omdat ik wat wil gaan zeggen én omdat het de eerste keer is dat we echt 'op reis' gaan met Mirre... Pfff ...
Ik heb trouwens steeds geen tijd om helemaal bij te lezen hoor. Lees dan alleen de laatste drie pagina's. Zal binnenkort ook eens proberen mijn bevallingsverslag te schrijven als ik mijn handen vrij heb en er aan toe ben. Meneertje ligt nu eindelijk weer te slapen.... Heb net alles met 1 hand moeten tikken en dat duurt errug lang! Mijn vriend heeft een etentje van zijn werk, dus ik eet macaroni uit de vriezer. Ga het maar eens opwarmen. Inge, jij hebt echt ook heel snel mooie foto's van jullie kleine uk! Zal misschien straks eens kijken of ik nog wta nieuwe fotó's kan plaatsen. Olga
INBAKEREN, mijn huisarts/consultatiebureau arts adviseert pas na 6 weken echt te inbakeren ... weet niet precies waarom (dus heb je niet veel aan)
salapio sterkte met de begrafenis darcy dank je wel olga dank je wel maar volgens mij gaat mijn voorgevoel echt uitkomen en ben ik diegene die het allerlaatst gaat bevallen van december
inge er is idd nogal wat verschil kwa datum...maar mijn gyn houdt de 22ste aan als uitgerekende datum dus vandaar het verschil iedereen bedankt voor de uitleg of knuffs.....
Dames die BV geven: Hoe lang duurde het voordat de BV echt goed liep? Dus geen pijn meer / Makkelijk aanleggen / etc. Kortom wanneer wordt het eindelijk echt leuk en stressloos? **Ben er echt een beetje van aan het balen, al twee weken, zo'n 6-9 keer per dag pijn en gedoe met aanleggen. Heb al twee lactatiedeskundigen gesproken (in ZH) en die hadden wel aardige tips, maar spraken elkaar ook weer tegen (zucht). Mn man kan het eigenlijk niet meer aanzien ... Ik wil echt niet opgeven, maar zie het soms echt even niet meer zitten ... ** (en daar komt dus nog eens bij dat ze nog niet op haar geboortegewicht is - word ik ook niet echt zekerder van)
Salapio..fijn dat jullie toch heen gaan om afscheid te nemen.. En t gaat vast goed komen met Mirre hoor! Wat de borstvoeding betreft..kan ik je niet helpen..maar misschien is t een idee om bij te voeden met flesvoeding..zodat ze een beetje aan kan komen..? En voor jou iets rustiger wordt? Want elke keer pijn lijkt me niet fijn Olga alles met 1 hand typen..das lastig Eet smakelijk!
johana als je maandag zou bevallen ben je dus 42+2 en ben je koploper boontje was 42+1 lekker belangrijk he tja ik moet me toch met iets bezig houden
salapio stress is natuurlijk ook niet goed dus is een kringetje jij hebt pijn waardoor de bv niet lukt bij mijn eerste wilde het ook niet en ben ik gaan bijvoeden waardoor de druk en dus de stress minder werd en toen lukte het wel maar ontzettend moeilijk sterkte
Hier vanmiddag eigenlijk de hele middag samen online auto's bekeken.. wat een gedoe...wat een keuze.. Maar de auto die we gaan bekijken van de week (hopelijk) die is tot nu toe de winnaar...dus dat eerst even afwachten ... Mika ligt nu even in de box..op de doomoo seat..kan ie iets meer rondkijken.. Hij mag om half 7 alweer de fles..
augustus ik heb dus ook een swaddle me ! uit amerika bestelt. kreeg hem gisteren binnen. maar ik wil eerst aan cb vragen hoe het precies mag/moet. as maandag komen ze langs. wat betreft bv. het gaat nu goed. de eerste week was hier ook drama met aanleggen, kloven en pijn. jesse spuugd af en toe wel veel. echt golven. maar waarschijnlijk heeft ie dan teveel binnen gekregen of te snel.