misskeita....moeilijk hoor....krijgt ze wel genoeg voeding binnen? misschien heeft ze nog wel honger? Of heeft ze zere billetjes misschien?
Misschien last van een regeldagje? of misschien wat krampjes? Soms is het idd zo moeilijk om er achter te komen wat er is....ook zo zielig dan omdat je niet weet wat er is. Succes ermee meid @loesie GEFELICITEERD! @olga Wat een lekker ventje hoor! Zou een mooie schoonzoon zijn @miep Alleen thuis.......nou kan wel even lekker zijn toch? Mijn mannetje moet maandag weer aan hetw erk dan ben ik overdag ook weer alleen zal wel druk worden zo alleen met de 2 meiden. @jufffie Wat een mooie foto om echt bij weg te smelten Hoop voor de overgebleven dames die nog moeten dat de bevalling snel zal aandienen! Kom op girls...... [-o<
***BUDDYNIEUWS*** Een uurtje geleden liet Lindy weten dat ze haar vliezen gingen breken Ze had 8cm ontsluiting Ze zal dus wle snel haar meisje in haar armen hebben Ben benieuwd hoe laat enz Miep, ja de tijd gaat veeeel te snel! vind het zo jammer als die echt groot gaat worden hihi
Kreeftje..hier moet mannetje maandag ook weer werken.. Maar jij krijgt t extra druk hè...met 2 van die mooie meiden! Dreams..bedankt voor je buddynieuws! Wens haar maar veel succes! Lindy..zet m op meid! enne dreams..ze blijven niet altijd klein hoor..
Ja het zal wel even druk worden..met voeden ook de 1 zal moeten wachten tot ik met de ander klaar ben, ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ach het ritme zal er wel gauw inzitten, en lekker omde dag in badje doen ik zet gewoon mijn wekker 7 uur dan meteen beginnen met de kids en voor de voeding maar lekker baderen. Of als dat niet bevalt alles tussen de voedingen door dat wordt nog wel even puzzelen. @dreams Nee ze blijven niet altijd klein das wel jammer maar als ze strax gaan brabbelen en lopen is ook mooi hoor! er komen nog mooie tijden aan...al vindt ik dat kleine ook zo mooi.
@Malaika ..fijn dat het beter gaat met Patrick. Megan spuugde de afgelopen week meer dan normaal en het stinkt ook heel zuur. Nu hebben wij sinds vandaag johannesbroodpitmeel doorhaar voeding gedaan en ze heeft sinds vanmorgen maar 1 keer een mondje terug gegeven. Misschien is dit een optie voor Patrick. Wij hebben het bij de apotheek gekocht(5 euro)en volgens mij is het van nutrilon(zit boven en zoek het niet om naarbeneden telopen...hoezo lui) Spannend de laatste dames die aan het bevallen zijn en waarbij het rommeld. Vanmorgen naar cb geweest met megan en weegt nu 4220 vorige keer 2 weken terug was het 3720(geboorte gewicht is 3790) Kleine meid groeit goed.
Kreeftje..klinkt genoeg. Ze geven zelf wel aan als ze meer nodig zouden hebben. Lindy..zet hem op meid. Hopelijk heb je snel je kleine in je armen en stoppen de weeen niet. Johanna..spannend. Vanaf zondag gaat het echt beginnen. Zou proberen zoveel mogelijk te slapen de laatste paar dagen. Nu kan het nog. En uiterlijk dinsdag je baby. essebes..wat een scheetje. Echt een poppetje. juffie..wilde we hier wel doen een rekening openen. Komen we bij de bank zeggen ze dat we een afspraak moeten maken. Grrr. Daar kan ik zo boos om worden. Dus nu hebben we nog steeds geen rekening geopend. gerda..het sofinummer van je kleintje krijg je bij de aangifte van je kind bij de gemeente. Sanneke..goed dat ie door heeft dat ie s'nachts moet slapen. En lekker morgen wandelen en pronken bipat..wat een mooi ventje. Caruli..we gaan duimen voo je dat je ook op de 2008 lijst komt. inge..heel goed van je man.Je hebt straks een zware taak als je moet bevallen LOESIE EN PARTNER GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER NICKY. WAT EEN MOOIE NAAM. HADDEN WIJ OOK VOOR EEN MEISJE (MAAR DAN MET DUBBEL KK) Misskeita..misschien wil ze gewoon bij mama zijn. Lekker vast houden en troosten?
Kreeftje..gewoon uittesten hoor..en dan komt t vast goed! Dat doe ik hier ook hoor! Vlindertje...wat fijn dat ze zo gegroeid is!
**INBRAAK** Nog maar een paar beebjes van jullie decemberlijst! De tijd gaat zo snel, vinden jullie ook niet?! In november waren we met een stuk minder, hier zijn echt veel mama's te vinden, zeg Allemaal van harte en voor de hekkensluiters: zet ' em op! Liefs **UITBRAAK**
Ik heb mijn bevallingsverhaal even hier neer gezet http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 87#1931787
Goedemorgen... heb je verhaal gelezen augustus.. Mika is alweer lekker in bad geweest...ik had lekker zwitsal badolie gekocht...goh dat is lekker joh! Bedje is alweer verschoont..lekker frips weer! en de was draait alweer volop... Ik wou eigenlijk even gaan wandelen..maar t regent nu... dus dan maar niet..misschien vanmiddag even als t droog is.. wat is t toch vreselijk rustig hier.....