nee de ruggenprik niet maar ik voelde de persweeën niet en daardoor ging de hartslag van ons zoontje ontzettend omlaag en moest men een vacuum gebruiken en een flinke knip omdat ik in het verleden een trombosebeen heb gehad moet ik direct naar de bevalling bloedverdunners spuiten waardoor de knip niet goed genas en ik ontzettend beurs bleef van beneden
moet ook gewoon even kijken wat waterlelie en loessie doen of zij in januari of in december mee gaan kletsen
Jullie blijven gewoon met ons meekletsen hoor! en anders maar bij allebei..dat kan ook nog.. De auto..nou hij reed fijn..maar ze deden er te weinig vanaf.. Dus we gaan eerst verder shoppen...we hebben er alweer eentje op t oog.. daar gaan we volgende week naar kijken als ie er nog is..
miep en miep hihi teveel online dat kan toch niet en jammer dat de auto niks geworden is was het wel een peugeot 307sw dreams waar ben je we willen nieuws over lindy tenminste zij is toch haar buddy?
och ja vorige keer was ik ook 41+2 dus ik denk dat ik dat nu ook wel weer ga halen mijn man is nu de kerstboom aan het opruimen ik had opeens zoiets van die moet er nu echt uit
nou ja ze hebben de bevallingslijst van december er al gewoon uitgekiept dus nu moet ik mijn naam opnieuw aanmaken zie je nou wel ik wordt gewoon vergeten grapje
nou ga toch maar eens stoppen want dit is ook geen pretje zo alleen zitten te kletsen ik ga mijn man maar helpen met de kerstboom opruimen en dan lekker in bad morgen uittrekken in de stad daar wordt prins carnaval uitgeroepen echt ontzettend gezellig maar ja dat is natuurlijk meer iets voor het zuiden
inge..t was een ford focus stationwagen... enne teveel online...nou...dat kan best.. Elite member..zegt alleen maar dat je dan teveel kletst.. Vorige keer ook overgelopen...nou spannend dan hè.. En je wordt zeker niet vergeten hoor meid! Lekker de kerstboom opruimen...en dan uitrusten! veel plezier morgen!
dank je ik denk dat mijn man al ver klaar is lindy meid ik hoop dat alles goed met je is en met je kleine meid ik hoop dat ik snel iets hoor
hoi allemaal ik wilde nog even Johanna sterkte wensen, en even gauw een vraag stellen vanavond hier weer heel veel bezoek gehad ben helemaal op,, Nick was de avond beneden en toen kwam er iemand en die had een koorts lip ik hield Nick vast en die persoon stond er een stukje van af heeft hem niet aangeraakt en ook niet dicht bij geweest met haar gezicht, en toen zag ik pas dat ze koorts lip had en Nick gelijk naar boven laten brengen ,moet ik me nu zorgen maken ,, ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen tot morgen allemaal gerda