Gerda dat kan geen kwaad. Het is alleen besmettelijk als er contact is. dus als ze je baby zou knuffelen. wij hadden vanmiddag feest van Thomas zijn verjaardag en er was hier ook iemand met koortslip. Maar die heeft mij en Jesse niet aangeraakt. Heb jij van de kraamzorg geen folder gehad over koortslip ? ikke wel en daar staat dus van alles in. don't worry
kom even storen hoor; Inge ben jij de laatste decembermama die nog moet bevallen of zijn jullie nog met meer? Ik leef echt met je/jullie mee. Ben nu al bang dat ik straks overtijd ga lopen, al is die kans natuurlijk heel reeel... Bij ons zijn er ook mama's die in december al zijn bevallen en blijven gewoon met ons meekletsen hoor, al ben je natuurlijk van harte welkom! Sterkte nog de laatste dagen, ik hoop dat het snel doorzet!
kreeftje ja dat klopt dat is ook een leuke leeftijd maar hij isnou zo lief schattig hihi maarja elke leeftijd is wel leuk ik voelde me de hele dag erg slecht ben wel eventjes buiten geweest met de kleine man maar was heeeel blij toen ik weer thuis was! Ben echt nog niet helemaal hersteld Maar ik wil weer te snel alles Verder weet ik niet of het jullie al bekend is, maar kreeg vannacht het smsje van Lindy ***BUDDIENIEUWS*** Om 17 over 10 is Lindy bevallen van haar dochtertje Demy Chayenne 3250 gram en 49 cm lang Het is een poppetje ben helemaal verliefd mag nu al naar huis alles gaat goed Ben alleen een beetje uitgescheurd PROFICIAT MEID EN NU MAG JIJ OOK LEKKER GAAN GENIETEN VAN JE MEISJE KNUFFEL XX
LINDY GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER DEMY. LEKKER VAN GENIETEN. Johanna veel succes vandaag! En inge ik ga voor je duimen dat de weeen vannacht maar mogen beginnen. Zomaar onverwachts. Dan kan je gelijk met johanna bevallen en ben je niet in je uppie de laatste
Gerda .ik zou me ook geen zorgen maken hoor.. Maar doe je t toch..dan bel je maandag toch direct even om je gerust te stellen! ..Lindy Gefeliciteerd met jullie dochter!! Dreams bedankt voor t buddynieuws Johanna..heel veel succes meid! Inge zet m op ik hoop dat je vandaag ook mag Ik ga naar de makro met mams Tot laters..
goedemorgen dames gerda zolang er niet geknuffeld is kan het geen kwaad guppie nee ik ben niet de laatste johana en ik moeten nog. Johana wordt vandaag opgenomen om ingeleid te worden. EN dan heb ik het alleen over de personen die hier vaak te vinden zijn er staan er nog wel meer op de lijst. Dank je wel en ik hoop dat je snel bevallen mag. LINDY EN PARTNER GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN NU SNEL GENIETEN happygirl en miep en miep dank jullie wel
gisteren nog lekker in bad geweest en vanmorgen heeft ons zoontje ons lekker laten slapen. Zo dadelijk lekker ontbijten en dan de stad in. Ik kan toch niet thuis op de bank blijven zitten. Nou zal wel vanavond zijn voordat ik weer online ben dus fijne dag allemaal groetjes Inge
*inbraak* Hier een jan. mamma; dus bij jullie nog 2 dames te gaan.... spannend hoor! Ik wens jullie veel sterkte bij de laatste loodjes! *einde inbraak*
Inge, gewoon bij de decembermama's blijven kletsen hoor. Doe ik ook, terwijl ik een septembermama ben. Lindy, van harte!
INBRAAK December mama's hier een 'belegen' januari mama! Wil de nog te bevallen meiden even succes wensen! Groetjes UITBRAAK
lindy gefeliciteerd Inge heel veel sterkte hoop dat kleintje komt. Wanneer spreken we hoge koorts Tugce heeft 38 gr en spuugt veel en is erg snotterig heel sneu.