December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik begrijp het helemaal lieverd en dat zijnw e allemaal.
    Ik zou zeggen bel wan tze heeft verhoging en spuugt. Straks raakt ze uitgedroogd. Hou dr in de gaten en ook de luiers...

bel toch voor de zekerheid.

2. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik mis onze grappige LOOPY

3. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Ik wacht nog even zo weer even temp en kijken.
    BEDANK VOOR JE TIP.

4. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Graag gedaan en hou dr in de gaten.
    Dikke kus voor jullie beiden!

5. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.540
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Lindy en partner, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en nu maar lekker genieten.

Inge, kom op, nog even volhouden en dan kun jij ook eindelijk je kleintje in je armen houden.

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    ****BUDDY NIEUWS!****

Johana is vanmorgen dus opgenomen. Ze hebben nu een lintje ingebracht. Afwachten nu. Vanmiddag ga ik er even heen. Laat jullie vanavond weten hoe het met haar is.

****EINDE BUDDY NIEUWS****

7. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    inge... ga vandaag ook gezellig naar het prins uitroepen...wie weet kom ik je wel tegen hihi
    en lekker hier blijven kletsen, ik ben ook een novembermama, maar voel me hier thuis!

gerda...je hoeft je geen zorgen te maken, zolang die persoon Nick geen kus heeft gegeven of
    heeft geknuffeld is er niks aan de hand.
    Heb zelf laatst een koortslip gehad en moest Yaeda toch verzorgen he, en ze heeft er niks
    van gehad gelukkig!

lindy....gefeliciteerd met je dochter Demy..geniet ervan!

ayse..als je het niet vertrouwt zou ik ff dokter bellen, vooral omdat ze nog zo klein zijn!

Hier vanmiddag met 2 van mijn oudere zussen en hun kids naar de prins uitroepen op de markt.
    Serena die gaat lopend mee en Yaeda in de draagak, mag die van mijn zus lenen,want de mijne is
    nog niet binnen.
    Wel handig, want zal wel erg druk zijn in de stad!
    tot vanavond meiden!

8. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Inge en iloon lekker de stad in. Veel plezier. Hier misschien ook nog even de stad in (rotterdam)

ayse..hou het goed in de gaten en bij twijfel even de dokter bellen hoor. Ze zijn nog maar zo klein.

Tigger bedankt voor de update. Wens haar succes.

9. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Haar temp is gezakt gelukkig het is nu 7.6. Bedank dames

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lindy, gefeliciteerd met jullie dochter!Wat fijn dat het zo goed gegaan is en jullie al naar huis mogen. Genier ervan!

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda, vanmorgen ook hier visite met een koortslip gehad. Ze heeft mij niet gezoend en Senna niet aangeraakt, dus kan het geen kwaad.

Inge en iloon, veel plezier bij uitroepen van Prins Carnaval.

Johana, veel sterkte meid! Vandaag of morgen is je kleintje er!

Tigger, bedankt voor je up/date. Bedoel je met een lintje dat ze een plakkertje op het hoofd van de baby hebben gedaan om de hartslag in de gaten te houden? Ligt ze ook al aan het infuus of dat nog niet?

Ayse, fijn dat de temp al gedaald is! Verschil kan steeds erg groot zijn. Bij Senna soms ook tussen de 36,5 en 37,5 in een paar uurtjes...

Miep, jammer dat de auto te duur was. Veel plezier bij de Makro. Toch die pakken luiers halen zeker...

Liefs olga

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lindy van harte met de geboorte van Demy!

13. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dames, ik ben jullie niet vergeten hoor! maar poeh wat is het leven toch druk met een nieuwe uk in huis haha en mijn man heeft afgelopen week vakantie gehad, dus zijn ook wat vaker emt z'n 3 weg geweest! ik ga zo even bijlezen!

14. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    alle meiden die bavallen zijn gefeliciteerd hoor en de 2 die nu nog moeten heel veel succes en spannend man....

hier erg druk dus lees wel mee maar reageer iet veel.
    komt snel weer hoop ik xxx

15. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Hoi allemaal,

als eerste alle mama's van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes!

Ik ben al een tijdje niet geweest, maar ja het was even wennen met de kleine meid erbij. Het gaat hier allemaal goed. Sara heeft wel 1 dag onder een blueblanked gelegen omdat ze geel was en we zijn van borst overgegaan op fles. Met pijn in mijn hart :cry: . Ik had een behoorlijke melkproductie, maar er zat te weinig voedingstoffen in voor Sara. Ze kwam daardoor elk uur/ 3 kwartier. Na een week hebben we met de vlos besloten dat de fles voor haar beter zou zijn. En dat vind ik het belangrijkst.

Hoe gaat het hier verder?

Zo ga even verder met het huishouden.

Knuffel aisca

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    onze hum ligt in de box te kletsen en wij ruimen het huis op na de feestdagen. pfff... wat een zooi geeft dat toch altijd, vooral die kerstboom die er weer uit moet haha we hadden een nordman en die dingen drogen gewoon op. we hadden alleen een van twee meter doorsnee die nu dus knetterhard door 4 (!) deuropeningen moest.... :confused: veel geweld en gesjor later ligt het ding dan toch buiten, tenminste, op die 25% na die binnen is blijven liggen hahahaha

17. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb zoooooooooooveel gemist, zeker 50 pagina's, kijken of ik het van de week krijg bijgelezen
    anders maar vanaf hier weer meekletsen probeer nu iedere dag weer even te tsjekken
    maandag gaan alle kaartjes op de post dus dan zal het wel helemáál laaiend druk worden..

het kleine kereltje doet het prima, afgelopen donderdag woog hij al 4 kilo
    maar hij is ook best wel lang, alles is goed verdeeld :D
    vannacht was de 1e x dat die ff bleef huilen na een halfuur borstvoeding
    maar hij wou gewoon nog een kwartier aan de ander ekant toen sliep die als een roosje
    hij drinkt echt zoveel!

nouja fijne dag nog allemaal meiden
    ik ga lekker op de bank een filmpje kijken voordat hij weer wakker wordt en moet eten en in badje

Xx

18. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Claartje,
    fijn dat de boom er nu uit is en ja het geeft een troep he die dingen :p
    het leven is idd druk nu :confused: voordat hij is uitgeslapen, 'smorgens heeft gegeten en in badje
    als ik het 'savonds niet doe
    is alweer de halve dag om, en dan nog eens bezoek
    je handen vol, maar wel leuk :D

momhairy,
    ook al zo druk :) fijn dat wel alles goed gaat

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo, daarnet eventjes gewandeld. Niet al te lang voor de kleine man....Het is goed koud buiten zeg. En tot overmaat van ramp sprong er nog een knoop van mijn jas en er was al 1 eraf. Dus ik liep met een jas die voor de helft open hing.

Dreams, lekker dat Dexter zo goed drinkt en groeit!

Claartje, lekker ruim weer in huis als de boom weg is he! Leuk dat jullie van de week lekker op stap zijn geweest als gezinnetje!

Aisca, jammer van de borstvoeding, maar Sara moet inderdaad wel voldoende binnenkrijgen.
    Senna krijgt afgekolfde melk met een flesje en drinkt soms; als hij goed wakker is; uit de borst.

Me2, hoe gaat het met jullie?

olga

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik had een bladcadeau voor mijn verjaardag gehad. Heb me net opgegeven voor 4x de ouders van nu. Heb ook al een abonnement voor 5x de kinderen. Even kijken welke leuker is, dan kan ik later wel een jaarabonnement op eentje nemen.

Deel Deze Pagina