Happygirl idd we hebben luiers gekocht! Ayse wat zielig dat Tugce ziek is goed in de gaten houden hoor! Inge nog lekker de stad in geweest? Iloon..veel plezier met de prins uitroepen! Lekker dat je dat de draagzak van je zus mag lenen! Aisca..fijn dat alles goed gaat hoor! jammer dat de bv niet werkte..maar alles voor de gezondheid hè! Claartje .en .is de 25 procent denneboom al opgeruimd..? Dreams..nog geen kaartjes verstuurd? Nou dan zal je t straks ineens vast druk krijgen! Olga..balen van je jas heb je de knoop nog wel? Zodat je m er weer aan kan zetten? En wat leuk zon bladcadeau!
zo...weer terug van de makro.. heb pakken pampers gekocht..die waren in de aanbieding.. En nog flessen wasmiddel..vind ik altijd makkelijk die grote flessen.. en natuurlijk nog wel meer dingetjes.. Ook nog een leuk speeltje voor aan de maxicosi..zo'n slinger.. We gaan zo denk ik maar eens een filmpje kijken.....
Haai Haai! Johanna, spannend, succes hoor! Wie weet heb je vandaag je baby'tje al! Worden jullie ook zo ontzettend verwend meides? Wij krijgen echt constant kado'tjes & kaarten, ook van mensen die ik niet eens super goed ken, echt heel erg leuk! Eergister kregen we nog n pakket van n partner van m'n vriend z'n werk, n hele mooie (en lekkere) fles Champage van Piper mmmm, en daar nog n setje Mexx kleertjes bij. We hebben ook zo'n ontzettend leuk boekje gekregen, het heet; De Stoute kabouter. Hierin wordt een verhaaltje verteld met Liv als hoofdpersoon, erg leuk. Ook n leuk idee om s weg te geven. Kijk anders even op de site : www.eigen-wijs.nl Verder gaat alles super, Liv heeft afgelopen nacht van 23.30 tot 7.30 doorgeslapen, heerlijk he?! 8) We hadden haar om 22.30 in bad gedaan en daarna de tiet, voldaan & moe is ze toen in slaap gevallen. Voel me gelijk heerlijk uitgeslapen, wat n luxe he?! Vandaag proberen we het weer. Inge, jij blijft uiteraard lekker met ons mee kletsen hoor gekkie! Eens n Decembermama altijd n Decembermama Juffie, Malaika, Claartje en ga zo maar door, zijn ook niet in December bevallen. Kuskus
Borstvoeding gaat erg goed. Mijn mannetje heeft echter sinds week 3 erge lat van krampjes en huilt dan erg na de voeidng. Dan moet hij op een van ons liggen totdat hij in slappt valt....wij krijgen dus weinig slaap.......Ik heb homeopatische druppetjes die en beetje helpen.....hoop dat hij er snel over heen groeit...... In de uato rijden en in de kidnerwagen vindt hij helemaal geweldig. Ook het bad vindt hij een top moment van de dag. Ik ben echt helemaal gek op mijn kleine ventje!
Wat zielig van de krampjes zeg...Hopelijk helpen de druppeltjes en is het gauw over. Hier is badderen ook een favoriet moment van de dag voor meneertje! Behalve dan het eruit gaan en weer aankleden!
miep, er is nu 20% weg en die overige 5% zullen we de rest van het jaar nog op de meest bizarre plekken tegen komen decembermamma, ik ben dan niet in december bevallen, maar ben echt een december mamma hoor! ik verhuis straks gewoon mee! makro, ik heb die aanbieding ook bekeken, maar durf het niet aan. het is pas echt voordelig als je 9 pakken in 1 keer koopt en sven gaat nu na bijna 6 weken al van maatje 2 naar 3! etos heeft ook de pampers in de aanbieding vanaf morgen, 3 pakken voor de prijs van 2. Me2, hier gaat het ook zo, maar dan met name met het boeren. krampjes vallen mee sinds ik wat beter op mijn voeding let. wel zitten de boertjes steeds vast. ons mannetje ligt ook op onze buik tot hij echt slaapt. die homeopatische druppeltjes hebben wij ook voor de krampjes en dat helpt toch wel wat heb ik het idee. mijn mannetje is weer met de kleine en de hond aan de wandel, hij heeft weer zijn dreinuurtje en wil al een tijdje niet slapen. wel op de arm, maar zodra je hem in de wieg legt is het brullen geblazen?! aan de ene kan geloof ik niet dat een kind zoiets al door heeft en mannipuleert, maar ik wil er toch niet teveel een gewoonte van maken, want op een gegeven moment heeft hij het toch door.
Miep, lekker geslaagd dus bij de makro. En toch nog een leuk speeltje voor Mika gekocht....Veel te leuk he! Al is het maar omdat je het zelf zo leuk vind. Essebes, wat heerlijk dat Liv zo lekker heeft doorgeslapen! Senna heeft dat ook 1 nacht gehad. Ik schrok er helemaal van toen ik wakker werd. Leuk dat boekje van die kabauter! Dat kan ook met een nijntje boekje (heb ik eens bij vrienden gezien) Kus Olga
alle nieuwe mama's gefeliciteerd ! ik heb weer wat nieuwe foto's geplaatst en zal vanavond even proberen bij te lezen onze uk gunt ons weinig rust dus ik zit niet zoveel meer achter de pc...hij is wel heel lief maar veel wakker... s'nachts slaapt hij gelukkig redelijk door (zolang meneer maar bij ons in bed mag liggen )
frederike, hoe laten jullie rubin tussen jullie in slapen dan? ik heb sven 's ochtends wel eens bij me op bed, maar vind dat eigenlijk zo eng als ik nog slaperig ben en weg dreig te zakken. we hebben hem dan op de dekens onder zijn eigen dekentje.
zo meiden, ben er weer Was erg gezellig met mijn zussen en neefje en nichtjes in de stad. Serena die heeft het goed volgehouden zeg...had het echt niet verwacht en Yaeda heeft er niks van meegekregen, die bleef lekker slapen in de draagzak Daarna nog ff bij mijn ene zus naar huis gegaan en wat gedronken en toen naar huis!
wij hebben rubin in een slaapzak...hij ligt niet tussen ons in maar aan mijn kant (ik vertrouw papa niet in zijn slaap )...ik leg hem heel hoog zodat de deken niet op hem kan komen en een kussentje achter/naast hem zodat ie niet van bed af kan rollen...en je mamainstinct zorgt er wel voor dat je niet op hem gaat liggen (ik slaap ook heel licht als hij naast me ligt)...je kan hem ook op het voedingskussen tussen jullie in laten liggen
Essebes leuk toch dat jullie zo verwend worden..hartstikke lieff! Enne de makro is niet elke zondag los staat op de site wanneer wel.. Claartje tja die pampers ..ik zat ook te twijfelen.. Maar Mika zit net in maatje 2..en ik heb nu 3 gekocht..wel 9 pakken.. Dus ik hoop maar gewoon dat ie ze straks allemaal gaat passen .. En dat ie niet te hard groeit .. Maar idd etos heeft ook een goeie aanbieding .! wat vervelend dat Sven een dreinuurtje heeft lekker aan de wandel..en dan straks lekker slapen! Over dat tussen jullie in slapen de kraamhulp zei tegen ons dat t mocht met een aankleedkussen..dan lag ie veilig! Frederike lieve fotos! Mooi gezinnetje! Iloon gezellig hoor zon dag!
***** BUDDY NIEUWS ***** Lintje heeft zijn werk gedaan (wordt ingebracht, zitten hormnen in die weeë opwekken.) Vanmiddag kwamen de weeën opgang. Toen ik er was (rond 3 uur) kwamen ze netjes om de 5 minuten en nog goed te doen. Om half 8 smste ik naar haar man hoe het ervoor stond: Johana haar vliezen zijn gebroken en heeft nu heftige weeën. Ze is al op de verloskamer, afwachten nu. Spannend dus! ***** EINDE BUDDY NIEUWS *****
ff snel minder nieuws... Zojuist belde mamabeer, ze zaten al vanaf half 2 in het ziekenhuis ivm het velen spugen van de voeding. Ryan is nu opgenomen ter observatie in het ziekenhuis, waarschijnlijk werkt een spiertje van de maag niet zoals het zou moeten. Nu even afwachten hoe het gaat verlopen... Het kan vanzelf weer goed komen en anders zou Ryan eraan geopereerd moeten worden over een paar weken
Hoi meiden, ik wilde even zeggen dat ik alles nog wel bij lees! Ookal laat ik niet zoveel van me horen, ben blij dat de drukke feestdagen achter de rug zijn haha. @Claartje; ik heb smorgens onze meid ook bij ons liggen, maar ik leg haar dan tussen onze kussen op het aankleedkussen en dan helemaal bovenaan het bed dus zij ligt hoger dan dat wij met onze hoofd liggen. en haar eigen dekentje over dr heen. Oohh wat spannend van Johana! :-D Loïs doet het echt goed, ze is nu 54cm en weegt ongeveer 4kg. een bescheiden meisje dus
mamabeer; Wat een vervelend nieuws zeg! Hopen dat het allemaal goed komt. (en dat komt het ook wel!) heel veel succes met jullie mannetje. *knuf*
wij zijn afgelopen donderdag trouwens naar het CB geweest met Sven en meneer is nu 56,5 cm met 5435 gram! hij is dus al 1,7 kilo gegroeid sinds z'n geboorte haha z'n lengte zat +1 boven het gemiddelde en z'n gewicht +2. een lekker dikkertje dus, maar omdat hij bv krijgt gaf dat niet. bv wordt wel steeds zwaarder, ik kan hem niet meer op de arm tillen hihi