hier ismijn mannetje nog een weekje thuis! hoe doen jullie dat met dehonden uitlaten? Laat je de kleine dan ff alleen thuis? Ofnemen jullie ze telkens mee in de kinderwagen?
miep, neem jij de kleine mee als je gaat lopen? ik ben net voor het eerst met sven en de hond buiten geweest, eerste helft niet succesvol, daarna beter. alieke, mooie hoeveelheid toch?! je hebt gewoon een mooie slanke meid maartje, hier gaat de kleine dus mee. hij spuugt en hoest nogal en ik durf hem binnenshuis amper uit het zicht te laten, laat staan dat ik de deur uit ga heeft hij lekker frisse lucht gehad en de hond en ik ook. in de wagen slaapt hij heerlijk!
gefeliciteerd johanna met je meissie. loopy heel veel succes en hoop dat het deze keer al raak is. hier een zieke man thuis en mijn kleine man begint ook een beetje snoterig te worden en wat plakkerige oogjes te krijgen , echt zielig. hier gaat het verder wel allemaal goed en begin aardig te wennen aan de gezins verrandering. begin weer lekker me draai te vinden. fijne dag allemaal xxxx
momhairy, ook al allemaal ziekjes, 't is wat! hier heb ik sven net in bed gestopt. was er wat 'zat' van (oh wat klinkt dat lelijk en zo bedoel ik het helemaal niet!). 5 minuten in de box was leuk, 5 minuten op de arm, 5 minuten aan de borst, maar niks langer.... zo vermoeiend. heb hem nu wakker weg gelegd en hoop dat hij van vermoeidheid (want moe is hij wel0 in slaap valt. arme jochie moet met z'n snot koppie toch ook wat bijslapen hoor. heb me voorgenomen hem tot kwart over twee te laten huilen... oei oei oei, daar ben ik zo slecht in.....
Johana, loessie en lindy, gefeliciteerd met jullie meiden! heb niet teruggelezen, maar zie het in de lijst. Wat een lange meid zeg, johana en ook zwaar. Ze heeft het goed gehad bij je! Lindy, ruim 6 pond! mooi hoor, na alle zorgen over het gewicht! Hopelijk gaat het goed allemaal. Inge, zet em op, jij bent de laatste volgens mij van de actieve forummers. Sterkte! Waterlelie, herkenbaar wat je schrijft hoor! Ik ken de stress en het huilen. Had er gister ook weer last van. Hier gaat alles redelijk goed. De ene dag beter dan de andere. Vannacht ging het weer prima en drinken gaat vandaag ook goed (wel een mega zere linkertepel). Lang leve de bepanthen! Ik ga nu ff tukken. Laterzzz
Hier gaat de kleine soms wel en soms niet mee met het uitlaten. Als ik zonder dylan ga, wacht ik wel tot ie goed slaapt. Het scheelt ook wel dat het parkje om de hoek is. Ben altijd zo weer terug.
Verkouden...Yaeda is ook snotverkouden en huilt nu ook meer dan anders Wil ook het liefst op de arm ofzo..hoop dat het snel over is! Happygirl....mss is het baby-acne...heeft Yaeda dus ook gehad en is nu gelukkig aan het wegtrekken : Heb de babybag uitgeprobeerd en ik kan hem echt aanraden Wat een uitvinding!
Maartjeh en Claartje ..ik laat Mika thuis....als ik de honden uitlaat Als ik met kinderwagen wil gaan lopen dan moet ik eerst de honden eraan wennen..en ik ben zo weer thuis... En claartje is t je gelukt? Slaapt ie? Sanneke..fijn dat alles goed gaat! Vervelend van je mega zere tepel .. Happygirl..hier is het uitlaten ook dichtbij dat scheelt zekers! En kleine pukkeltjes? Echte pukkeltjes? Hier heeft Mika alleen in t begin heel af en toe een pukkeltje gehad.. Toen zei de kraamhulp dat t van de melk kon komen?!
Bedankt miep en iloon..Dylan had in het begin alleen een enkel pukkeltje op zijn gezicht en lijfje, maar nu heel veel op zijn gezichtje en niet op zijn lijfje. Ik kijk het nog wel even aan. Misschien trekt het nog wel weg.
goeiemiddag! johana en partner gefeliciteerd met danielle! inge; hopelijk zet het door! duimen draaien overuren! loopy; ook voor jou draaien de duimen hier! hopelijk gaat het lukken! Onze kleine man heeft 'savonds echt huiluurtjes... pfff soms weet je het echt even niet meer! En overdag slaapt hij als een roos! eten doet hij nu gelukkig heel goed! straks ga ik ff met 'm naar buiten even een boodschapje halen!
Even een update over mamabeer en Ryan... Hij heeft sinds vanochtend een sonde gekregen, hij zat vanochtend al onder zijn geboortegewicht Hij krijgt tegen 4 uur een echo, hopelijk weten ze dan meer...
nee, hij slaapt niet of nauwelijks. vroeg ik me ooit af wat regeldagen waren, nu weet ik het. tijdens het ophangen van de was heeft hij non stop gekrijst. ik kan hem gewoon niet weg leggen. viel net in slaap op de arm, leg hem net in de wandelwagen, begint nu al weer te krijsen. doodvermoeiend....
Minimuisje..bedankt voor de update.....Wil je mamabeer en gezinnetje..een hele dikke knuffel geven... Ik ga duimen dat t allemaal goed komt hoor.. Claartje..wat vervelend...idd t zal wel een regeldag zijn.. hier ligt Mika lekker in bed...en mag om half 4 weer de fles.. Ik ben even online kleertjes aan t kijken...nee nog niet kopen.. ik ben ze nu aan t uitzoeken.....
Miep op welke site kijk je dat? Ik las iets over luiers dat er al veel kindjes op nummer 2 of 3 zitten. Ik zit nog steeds op nummer 1. Slapen jullie kleintjes al door? Lynn krijgt tussen 22.00 en 23.00 uur de laatste voeding en komt dan tussen 03.00 en 04.00 uur weer en dan s'morgens rond 07.00 uur weer. Ik las ook dat iemand last had dat hun zoon of dochter het dag en nacht ritme omdraaid. Hier had Lynn de eerste week ook erg veel last van en hier werd ons aangeraden om Lynn s'aonds in bad te doen in plaats van s'morgens, want hier wordt ze lekker sloom van en slaap s'nachts dan veel beter. Meestal nemen mijn of ik haar mee onder de douche en dat vind ze heerlijk. Ik geniet er trouwens ook heel erg van. Groetjes Sam
Sam..ik kijk bijv op www.olliewood.nl .. Ik google ook vaak op de merken die ik leuk vind.. En kom dan zo bij online winkelsites Luiers..hier zit Mika sinds vorige week in 2.. Doorslapen..: nee hier ook nog niet we zitten nu op dit schema..: 5.30 9.30 12.30 15.30 18.30 21.30 1.30 Overdag om de 3 uur en savonds om de 4 uur.. Onder de douche..hier nog niet gedaan..lijkt me zo eng..zo glibberig..
hier ook nog geen doorslaper hoor, ongeveer hetzelfde als mika (behalve vandaag en de gisteren dus ) wij zijn bezig met het laatste pak nr 2, maar die is eigenlijk al aan de krappe kant. morgen halen we nr 3 van new born pampers. (zit wel verschil in per merk en ondersoort van een merk)
minimuisje..bedankt voor de update..hopelijk gaat het snel beter met Ryan claartje..heel vermoeiend. Heb hier ook soms van die dagen. Maar andere dagen is ie dan weer heel lief en slaapt ie lekker in zijn bedje. Dus hopelijk is ie morgen zo moe dat je even bij kan komen. miep..leuk he al die kleertjes. Gister nog 2 broekjes van name it gekocht. Wel voor op de groei. Hij heeft namelijk zoveel gehad, dat we de komende maanden goed zitten. Maar het blijft leuk om zo nu en dan zelf ook wat te kopen. sam..heerlijk vinden ze dat onder de douche. Lekker dicht tegen je aan. En die van ons slaap op het moment ook niet echt door. En anders 4 uur en daarna 6 uur. We moeten dylan van het cb elke 4 uur wakker maken, want anders krijgt ie te weinig voedingen.