maartjeh..heb je nou ook dat je elke dag voorneemt om te rusten..en dat je er niet aan toe komt.. Ik heb hier nog geen 1 keer gerust nadat ik terug was uit t ziekenhuis...stom hè... en ik heb t best nodig hoor... Gezellig dat je mannetje nog lekker vrij is! Saampjes genieten! Dat wordt vast een gezellige dag in februari! Hoop dat je mooi weer hebt! Ga je ook in een trouwjurk?
sven heeft ook pukkeltjes, af en toe wat meer, dan weer wat minder. veel baby's hebben dat in het begin. mijn beide nichtjes ook en die krijgen de fles. luiers, ik vind die van de kruidvat nog best dik. toch best een verschil met bijv. pampers. wij kijken gewoon waar de pampers in de aanbieding zijn. we willen over op eco luiers van de etos, maar die hebben de tussenmaat nr 2 niet maatje, sven draagt momenteel maatje 62, 56 past écht niet meer haha maartje, hoe voed jij? ik voed bijv. eerst links, dan verschonen en dan nog een keer rechts. bij de volgende voeding begin ik dan met rechts, verschonen en daarna nog even links. zo doen we het ook om het badje heen. sommige kleintjes vinden de ene kant ook moeilijker of makkelijker dan de andere kant hoor. sven kon in het begin amper rechts drinken. nu we bijna 6 weken verder zijn gaat dat allemaal prima. het duurt echt een paar weken voordat je op elkaar 'ingesteld' bent zeg maar kreeftje, het gaat goed bij jullie dus! wat heerlijk! miep, wij moeten na 3 maand (eind februari) voor een echo van sven zijn heupjes naar het zh in verband met zijn langdurige stuitligging. anders even bellen met de vk of gyn? waterlelie, wat fijn dat het zo goed gaat en het wordt alleen maar beter! geniet er goed van meissie! maartje, oh, trouwen, wat heerlijk. zou mijn eigen bruiloft zo weer doen! hier net naar bericht gehad. mijn ha is overleden afgelopen zaterdag. die man kende mij vanaf mijn eerste jaar en is 27 jaar lang mijn huisarts geweest. was nog een hele jonge vent feitelijk, iets jonger dan mijn moeder. hij was nog zo blij en vrolijk toen sven geboren was en hij op huisbezoek kwam (maakt voor mijn familie een uitzondering, omdat we eigenlijk te ver weg wonen (15km)). was even helemaal van slag. sven jengelt nog steeds. veel op de arm, knuffelen, om het half uur de borst (auw auw auw) en tussendoor de speen. hopelijk is dit snel weer voorbij, want 'jeetje wat vermoeiend!'
Claartje..ik moet de vlos nog bellen voor nacontrole..dus dan kan ik t meteen wel vragen! Moet jij ook nog voor nacontrole..? en wat een naar bericht van je huisarts.... Enne succes nog even met Sven..je bent er maar druk mee.. Hier ligt Mika nu in de box op de doomooseat...
miep: ik heb precies hetzelfde met rust nemen.......het komt er gewoon niet van......eigenlijk best stomvan ons want rusten is het beste zeggen ze........ Ik hoop dat het een gezellige dag word!Nee geen trouwjurk doe gewoon iets leuks /nets aan.....Omdat het maar zo klein en besloten is vind ik het zonde van het geld voor zo`n dure trouwjurk..Plus ben niet echt het type er voor.....( vind ik zelf) claartje: meestal verschonen we haar eerst omdat ze anders nog niet goed wakker is. Is ze wel goed wakker dan voed ik eerst...... Ik doe normaal per voeding om en om de borst omdat tijdens de kraamtijd bleek dat ze genoeg uit 1 borst kreeg en dan ging slapen en dus de tweede borst niet meer wou...... NU leg ik als ik links heb gedaan haar ook nog ff rechts aan omdat ze zich anders zo weer meld...... Maar nu had ik net hetzelfde probleem met rechts ook...... wat een vervelend bericht van je huisarts.......echt naar zeg....... charlotte zit nu bij papa, heb net iets afgekolft , kwam niet veel uit helaas, hij probeert haar nu de fles te geven maar die weigert ze dus absoluut en gaat steeds harder schreeuwen....
Mn man heeft eergister voor het eerst met hem onder de douche gestaan, hij vond het heeeeeeeeeerlijk (niels). Ik vond het meevallen met het gedoe. Ik had een handdoek over de verwaming gelegd en toen ik hem ging halen hem daarin gewikkeld. DAt vond ie prima. Hij had alleen honger en werd idd wel een beetje koud, maar wel hetzelfde als na het badje. Dus dat werd krijsen gelukkig zat de melk al kant en klaar in mn borst (dat lijkt me weer het nadeel van een flesje.. die moet je dan eerst nog helemaal klaar gaan maken). mn man vond hem ook niet glibberig.
johana en partner gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter geniet er van en dat op dezelfde dag
dames vanmorgen zijn wij om 11.22 de trotse ouders geworden van onze dochter Femke ze is 3660 gram en ongeveer 52 cm ik ben thuis bevallen en alles is prima gegaan
ik heb verder niet bijgelezen ben ontzettend moe is vannnacht om 1.30 begonnen ik ga nu lekker genieten tot over een paar dagen meiden nogmaals ontzettend bedankt voor jullie steun