December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Inge, Van Harte met jullie dochter Femke! Heb je toch nog snel gedaan dan...
    Geniet van jullie meisje!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    ach maartjeh, wat een nacht. Wel lief dat Tako haar mee naar beneden had genomen zodat jij door kon slapen. Gelukkig vanmorgen weer wat gedronken; zolang ze natte luiers blijft houden, is het goed.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, wat ben jij een bikkel. lijkt me dat je een erg zware bevalling hebt gehad. Ik mocht Senna pas na 5 dagen eindelijk 10 minuten vasthouden en vond dat heel moeilijk. Ik hoop dat je Danielle vandaag lekker in je armen mag houden!

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    he meiden, de geboren-lijst en agenda nemen we zeker wel mee naar de mama's? Maar dan zonder de buddy lijst denk ik...

5. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hey olga, ja de plasluiers hou ik goed in de gaten
    maar je blijft je dan zo onzeker voelen ha!

hoe gaat het bij jou meis?

6. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Yahoo! Jipieeee! Ole! :whistle:

Inge van harte met jullie dochter!!

Zat je nou al meteen te typen hier? haha, bikkel!

XX

7. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    olga..gezellig visite.

waterlelie..lekker dat je een beetje bent bijgekomen en het helpt zeker als je en kraamhulp hebt en jij lekker kan rusten. En trots mag je zijn op de kleine en natuurlijk je man.

amber wat een een lief ventje!

maartjeh..ow wat spannend trouwen! En dat gaat opschieten. Voor je het weet is het zover.

Miep wel je rust pakken hoor. Als de kleine ligt te slapen, dan zelf ook even gaan liggen. Hier doe ik het wel hoor. Lekker al is het maar een extra uurtje.

claartje dat verwacht je toch ook niet van je ha. Zeker niet als ie pas nog op huisbezoek is geweest. Zou er ook wel even van slag van zijn. Slaap lekker!

sanneke..ja hier vindt mijn mannetje (dylan) het ook heerlijk onder de douche. En ik vind het eigenlijk wel makkelijk. Leg handdoeken klaar en zijn spulletjes in zijn kamertje. Martin kleed hem aan en ik doe mezelf en het flesje even klaar maken. Dus werkt goed. En zo'n flesje valt best mee. Hoef het alleen nog in de magnetron te zetten. (heb al voeding voor een aantal keer klaar staan)

INGE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER FEMKE. WAT EEN MOOIE NAAM. GENIET ER LEKKER VAN!

8. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    fefeliciteerd inge en mannetje met jullie dochter.

zo zal dit dan nu echt de laaste zijn.

kunnen we straks babelen bij de dec mama's

ik wil wel zeggen dat dit moment nu voorbij gaat. heb het zo leuk gehad hier. en als ik weer terug denk dat ik me hier met veel blijdschap mocht melden....zo onwerkelijk. en echt geloof me ben nu ook heel gelukkig nu me mannetje er is maar een zwangerschap is zo magisch en dat besef ik nu me kleine man er is veel meer.

ik weet ook zeker (als het mag lukken ) dat ik voor een tweede wondertje wil gaan. nu nog niet maar wel in de toekomst.

het is zo heerlijke tijd krijg er gewoon de kriebels van.
    xxx

9. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster

ik wil wel zeggen dat dit moment nu voorbij gaat. heb het zo leuk gehad hier. en als ik weer terug denk dat ik me hier met veel blijdschap mocht melden....zo onwerkelijk. en echt geloof me ben nu ook heel gelukkig nu me mannetje er is maar een zwangerschap is zo magisch en dat besef ik nu me kleine man er is veel meer.

ik weet ook zeker (als het mag lukken ) dat ik voor een tweede wondertje wil gaan. nu nog niet maar wel in de toekomst.

xxx

10. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster

xxx

11. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    sorry 3 x beetje ongeduldig he

12. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    dat heet een beetje :p

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Maartjeh..wat een nacht meid..wat lief dat tako haar had meegenomen..heb je toch even lekker kunnen slapen!

Olga…tja moet je nagaan wat mika misschien wel had gewogen als ie de spekweken had mogen meemaken..

De lijst…tja die moet wel mee..maar we kunnen m niet meenemen met kleurtjes of wel?

Happygirl…tja dat rusten..ik zeg t altijd ik ga t doen…maar t komt er gewoon niet van..

Momhairy..het is en blijft een wondertje hè!

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier is mijn moeder geweest..die heeft voor mij gedweild en de douche gedaan..
    Toen ben ik zelf even de grote boodschappen gaan doen…
    En de honden uitgelaten…

En nu….mag Mika de fles…dus tot strakkies..

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Oja…per wanneer gaan we definitief over naar de mama’s…?

16. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.538
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Inge, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Femke. Geniet maar lekker van haar en van je kraamtijd.

Afgelopen nacht heeft dochterlief ons beter laten slapen, alleen van 3.30 - 6.00 uur was ze wakker en toen heeft ze lekker bij ons in bed gelegen. Ik heb haar toen even gevoed en daarna hebben we lekker doorgeslapen tot 9.00 uur. Net even boodschapjes gedaan en nu is het alweer tijd voor haar volgende voeding.

Vanavond weer kraamvisite, dus vanmiddag maar weer proberen om zoveel mogelijk rust te pakken.

17. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ik denk als iedereen is bevallen en dat is nu toch wel zo volgens mij. dus van mij mag die open als iedereen het er mee eens is.

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Pareltje..wat gaat een dag snel voorbij hè..

Momhairy...het topic is al open...
    zal even de link zoeken...

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
  20. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180