December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djaminah

    Djaminah Actief lid

    23 mei 2007
    276
    1
    0
    Utrecht
    Ik ga niet mee naar de mama's... Ik voel me niet eens mama :( ik heb namelijk een postnatale depressie. Ben maandag begonnen met medicatie en dat is heel zwaar. Ik kan mijn arme dochtertje niet eens om mij heen verdragen, daarom verblijf ik nu bij mijn moeder. Gelukkig mag mijn vriend thuisblijven van het werk, dus Seven Phyllis is in goede handen. Hopelijk kan ik over een paar weken weer naar huis.

    Iedereen bedankt voor de steun en het gezellige geklets de afgelopen 9 maanden, hou dat vol! Wie weet kom ik over een paar maanden weer meekletsen.

    Liefs,
    Djaminah
     
  2. waterlelie

    waterlelie Fanatiek lid

    17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Lieve Djaminah,

    Ik vind het heel erg om te lezen dat je een postnatale depressie hebt. Dat lijkt me heel zwaar! Ik kan me niet voorstellen hoe dat voelt, maar ik hoop uit het diepst van mijn hart dat je snel de draad weer op kan pakken en alsnog van Seven Phyllis kan genieten en weer mee wil kletsen.
    Ik hoop dat je hiervoor goede hulp krijgt!
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht en een heel dikke knuffel van mij!
     
  3. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Och Lieverd...wat erg...lijkt me verschrikkelijk...en je kan er zo weinig aan doen..
    Hoop dat je heel snel opknapt..en dat je weer snel bij ons komt kletsen..
    Hele dikke knuffel voor jullie alledrietjes...
     
  4. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hallo December-mama's.

    Aangezien iedereen bevallen is van jullie maand en jullie nu allemaal in het mama topic verder kunnen kletsen ga ik deze sluiten.

    Heel veel klets plezier in jullie ander topic.

    Kwebbel moderator
     

Deel Deze Pagina