Het is beter om geen kaneel (coumarine) te eten - is niet bewezen dat het schadelijk is maar zijn wel indicaties voor en wordt dus afgeraden. Er zit kaneel in ontbijtkoek ... http://www.gezondvgz.nl/%7B5e470067-ebf ... 8f92b43%7D
Meiden de 2e echo staat in mijn album, de 2 beebs zijn nu mooi beide in beeld. De scheiding kun je ook goed zien , ze zitten beide apart in een kamertje zeg maar. De echo 19 juni zal nog duidelijker zijn! Deze is op de buik genomen vandaar dat het nog een beetje onduidelijk is. Jammer dat je de hartjes niet op zo'n echo kunt zien bewegen...hihihi
ahh dus de ontbijt koek blijft in het vervolg uit mijn boodschappen mandje gaaf die echo zeg heel apart
* kraamzorg(aangevraagd) * kinderopvang (= voor mij ook niet nodig) * info zw yoga en zwemmen(ook aangevraagd) * uiteraard al naar de VK geweest( jep idd hier ook al) * Huisarts is op de hoogte(ja ook dat) * :-s(verder zou ik het ook ff niet weten
loopy: jee nu maak je me wel lekker hoor ik wil ooooooookkkkkk ps de artsen zeggen trouwens dat ik een 2ling baarmoeder heb omdat de bloeding ook de bm oprekt maar ik heb me een buik tis ook wel 2e zwangerschap maar toch... wil je hem zien kijk dan in mijn album (niet schrikken he ) ja warm is het zeker ik lig boven op bed maar denk dat ik zo naar de bank verhuis want tis hier snik heet pffff
zo ik heb ook erg last van de warmte op werk pffffff. Kreeft wat een mooie echo ziet er erg leuk uit. peetje mooie fotos van je buik.
olga..sterkte meid..vreselijk hoor dat je zo naar bent.. kreeftje wat een mooie echo! caruli....wat een mooie buik!super! * kraamzorg...nog niet aangevraagd.. * kinderopvang...nog niet over na gedacht... * info zw yoga en zwemmen..ook nog niet over nagedacht.. * uiteraard al naar de VK geweest..ja hier ook! * Huisarts is op de hoogte...Gebeld..dus die weet het ook! * Verzekering.....ook nog niet op de hoogte.... tja..ik weet het...moet alles nog regelen.... Enne ik heb gister 3 stroopwafels opgesnaaid... dat mag dus ook niet meer.....goed dat we dat ook weer weten.. want ze waren toch wel erg lekker... is er ook nog iemand hier die geen groente eet? want ik eet dus geen groente... wel fruit..
Geen groente? Oei! Ook geen tomatensaus (geconcentreerde tomaat is 'gezonder' dan gewone tomaten)? Of rauwkost? En als je bijvoorbeeld spinazie klaarmaakt met gebakken uitje, veel knoflook, eventueel voor vleeseters spek en room? Dus spinazie roerbakken? Dit is trouwens geen kritiek - weet niet eens of het onmisbaar is tijdens een zwangerschap of dat er alternatieve manieren zijn om aan de voedingsstoffen uit groente te komen, maar ik kan het me moeilijk voorstellen - ik vind groente echt de max (al zou je dat niet zeggen met mijn patatobsessie) ... Ik eet zelf geen vlees, maar vul dat aan met vis, noten, tofu, vegaburgers, ei, kaas, etc. Wellicht is dat ook te doen wat betreft groente?
Op voedingscentrum site geven ze als alternatief voor groente: groente a la creme of tomatensap (iew)
Nee helemaal geen groente.. heb ik nog nooit gedaan..ja tot mijn 2e jaar..toen werd ik te dik voor mijn longen.. en moest ik op dieet..daarna heb ik het nooit meer gegeten.. ik vind het ook vreselijk stinken.. aardappels vind ik ook erg vies..maar die eet ik 1 keer in de week met een potje appelmoes... knoflook eet ik ook niet..uien ook niet...eieren lust ik ook niet.. tja..wat lust ik wel....niet veel.. Ik heb het tegen de vlos gezegd..en die zei dat ik dan gewoon wel extra vitaminen moest nemen.. en als ik maar wel fruit nam.. Dus tja ik weet het ook eigenlijk niet.. ze zei er niet zoveel over..
nou waar ik nu al drie dagen last van heb is dat ik s avonds echt geen hap door me keel krijg. En dan word ik s ochtends wakker met honger niet normaal! Hebben meer hier last van?
Dan zal het wel niet zo erg zijn denk ik ... Zo weinig lusten lijkt me wel lastig zeg. Maar geen knoflook - o men o men, ik ben verslaafd aan knoflook =P~ Wel uitkijken met gewone vitaminepillen - zit te veel vitamine A in. Hoe laat heb je de echo ook alweer?
* kraamzorg(aangevraagd) * kinderopvang (= voor mij ook niet nodig) * info zw yoga en zwemmen(ga ik niet doen) * uiteraard al naar de VK geweest( jaa wij ook al) * Huisarts is op de hoogte(ja de onze ook) * Graits babydozen heb ik ook aangevraagd
salapio....ik neem de Femnatal van davitamon..dat is die voor zwangeren.. Vroeger nam ik altijd spirulina..maar die mag je niet meer nemen als je zwanger bent.. Enne ....nog 3 en half uur.....dus het schiet op.......om 10 over half 6... ik heb nog helemaal geen info of wat dan ook aangevraagd.. ik wou eerst op de echo wachten.... daarna ga ik los...zoals mijn vriend het noemt...
hihi maarre stroopwafels mgen dus ook niet als ik het goed begrijp? dan is het maar goed dat ik dat pak aan mijn vriend mee heb gegeven
lang duurt dat ha als je moet wachten miep en miep ik heb trouwens ook al gratis babydozen aangevraagd