mijn schoonvader heeft vandaag zijn laatste werkdag en dat gaat hij met de vut dus we gaan zo ff daarheen om het huis enzo eenbeetje te versieren is wel handig dat hij nu met de vut gaat hebben we tenminste een super hulp voor de babykamer te behangen etc... nog ff geduld m&m heb je niets wat je nog ff kan doen om de tijd te doden?
oh wat gezellig..lekker een feestje vandaag! En is toch heerlijk ...zo'n hulp! Mijn paps is ook zo heerlijk handig.. heeft ons hele huis verbouwd..! enne tja of ik nog wat te doen heb.. nou niet echt..ga zo denk ik even dummelen in de tuin....
dat heb je goed maar let wel op dat je weer op tijd wakker wordt ha.. hier is de zon weg en komt een frisse windje er voor in de plaats is wel ff lekker
ik zit net ff naar je banner je te kijken maar je loopt precies een week achter op mij met de zwangerschap en ook qua echo want die heb ik vorige week donderdag gehad wat toevallig
Tja ik ga in de schaduw zitten.. want de zon kan ik echt niet meer tegen.. en mijn vriend komt tegen half 5 thuis..dus die maakt me wel wakker.. Nou dat is zekers toevallig dat we precies een week verschillen..! Klopte bij jou de datum ook wat ze uitgerekend hadden met je echo?
bijna de huisarts had een paar dagen verschil maar het scheelde niet veel wel spannend hoor de 1e echo ik wist totaal niet wat ik moest verwachten
Volgens mij kan je gewoon ontbijtkoek en andere dingen met kaneel erin eten. Ik had het nagevraagd bij de VK en zij zei dat kaneel (coumarine) alleen in abnormaal grote hoeveelheden gevaarlijk zou kunnen zijn. Ik eet het gewoon dus en let alleen op dat ik geen heel pak ontbijtkoek op een dag naar binnen werk
hier zeiden ze eerst ook 19 december.. maar toen later toch 26 december.. Dus ben wel heel benieuwd of het klopt.. en hopelijk niet minder als 11 weken.. Ik vind het ook zo spannend! Deden ze bij uitwendig of inwendig.. dat alleen al vind ik spannend...
nou dat van stroopwafels wist ik echt niet heb vorige week 2 verpakkingen gegeten (dat waren er 16 in totaal) Ik weet niet wat me bezielde. Als ik ergens zin op heb dan eet ik het gewoon tot dat ik er misselijk van wordt. Kan er gewoon niks aan doen
bij mij eerst uitwendig geprobeerd maar toen zag ze hem niet goed dus ook inwendig ( daar was ik eerst een beetje bang voor) Maar weinig van gevoeld en op het apparaat zagen we hem toen zo mooi dan neem je dat rare gevoel heel graag voor lief.. verder was alles super alleen bloedprikken ging mis ze zat waarschijnlijk niet helemaal goed dus ik heb nu nog steeds een blauwe arm
Zoals ook te lezen valt in de link, is de schadelijkheid van coumarine (kaneel) ook helemaal niet bewezen. Kleine hoeveelheden (dus een plak ontbijtkoek) zal niet zo heel erg zijn, grote hoeveelheden (denk aan appeltaart) wel... Ik ben persoonlijk iemand van het zekere voor het onzekere ... misschien overdreven, maar dan slaap ik tenminste een beetje beter
Tja dat lijkt mij ook niks.. maar net als je zegt..als je het ziet dan ben je het vast vergeten.. Bloed prikken heb ik ook al gehad.. ik ben heel moeilijk te prikken..en de vlos wou het proberen.. maar ze durfde het toch niet aan na meerdere malen de armen afgebonden te hebben.. Dus ik moest naar de poli..en tja daar ging het 1 keer mis..maar dat is voor mijn doen netjes.. Wat vreselijk dat je nu nog blauwe armen hebt.. misschien ook de volgende keer naar de poli om te prikken....
Tja ik heb nogal veel buikvet... dus ik hoop maar dat het uitwendig kan hoor.. wat raar hè..eigenlijk...ik bedoel...het is heel normaal..maar het is toch een schaamte gevoel....
ja idd ik voelde dat hij verkeerd zat maar toen had ze al het eerste buisje eraan en het ging steeds langzamer lopen het bloed ging bijn hyper ventileren van de pijn terwijl ik daar normaal geen last van had ook de prik voor de suiker deed ze zo zonder te waarschuwen hop in mijn vinger grrrrrrrr
\ ja dat schaamtegevoel had ik ook, ik kon me er geen voorstelling van maken hoe het zou gaan en mijn vriend zou ernaast zitten dus ja maar op het moment zelf viel het reuze mee
Die prik voor de suiker heb ik nog niet gehad.... lijkt me ook niks.. naalden......helemaal niks voor mij.....(heb wel 5 tatoo's maar das anders.. ) Wat vreselijk zeg dat ze gewoon doorging met bloed prikken.. volgende keer echt wat van zeggen hoor!
wow wat is hier weer enorm veel gekletst na gistermiddag zeg weer 6 pagina's verder heb het een beetje proberen te volgen @ kreeftje wat geweldig die echo erbij! Mooie foto @ Salapio thanks, denk dat ik me dan wat beter voel inderdaad maak me zon zorgen nog een paar daagjes wachten en ik wil ook op zwangerschapscursus maar weet ook niet welke ! en die kraamzorge is toch binnen een paar minuten gepiept ik had van mn vk het nr gekregen van de beste bij mij in de buurt waar zij ook heel tevreden over is pfff weer zo misselijk vandaag zeg Groetjes