December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hey dames nog ff weer een vraagje?
    Hebben jullie hier ook last van:
    Als ik 10 minutjes niet te doen heb verveel ik me grandioos net als een klein kind die niet "weet wat ie nu weer moet doen"
    Maar tegelijk ben ik ook heeel erg onrustig ik kan bijna geen 10 minutjes stil zitten.
    Ook mijn lichaam voelt heel erg onrustig aan, ik kan het niet presies omschrijven hahahaha.
    Maar hebben jullie hier ook wel eens last van?

2. Niet meer actief

tja kelly mij was het niet opgevallen dat ik onrustig ben maar mn vriend zei vorige week nog: zit eens één minuut stil je blijft aan het wiebelen, en ik betrapte me er gisteren zelf op dat ik weer aan het wiebelen was haha.
    Maar overdag ben ik erg moe dan ga ik echt even liggen soms als dat lukt...

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik heb ook zoiets vreemd

Eigenlijk ben ik enorm moe, maar ik wil ook vanalles doen en ik wil niks doen dat eindigt zo:
    geen zin om te werken, geen zin om te slapen, geen zin om te lezen,...
    In alles en niks zin.
    Mijn man wordt er horendol van :)!
    Ooo wat zijn dit toch heerlijke tijden :-D

4. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    JJJJAAAA dat is wat ik bedoel hahahahah
    ik WIL dit maar ik heb geen zin, ik WIL dat maar ik heb geen zin.
    waaahhaaaahahaha lekker lastig is dat he

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi,

Ik heb het zelf niet in de gaten, maar mijn vriend zegt de laatste twee dagen wel dat ik erg onrustig ben en niet stil kan zitten. Ja, wat wil je als je net weet dat je eindelijk mama gaat worden....

Ik heb zo'n zere borsten...au au au.

Olga

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wiets, heb je zelf ook een HSG gehad? Of andere meiden hier? Het was erg pijnlijk moet ik zeggen en de gyn was helemaal niet persoonlijk en binnen twee minuten weer weg. (niet mijn eigen gyn)

Olga

7. Niet meer actief

welkom olga :D
    gefeliciteerd met je zwangerschap

ps ik heb hsg gehad
    maar dat was tijdens een operatie dus heb er op dat moment niet veel van gevoeld ;)

8. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Die teken herken ik ook ja, en soms doet het echt soort van zeer. En nu heb ik heel erg last van mn onderrug... ik werk in de kinderopvang, zal er ook wel mee te maken hebben denk ik.

Ik denk dat ik morgen ga bellen voor een afspraak voor volgende week bij de gyn.

... vind het doodeng ...

9. babel

babel Actief lid

25 aug 2006
    110
    0
    0
    Ik voel me soms ook net zo'n klein kind... ZOO ongeduldig. Heb ook overal zin in maar als puntje bij paaltje komt heb ik geen zin om ook maar iets te doen. En als ik iets doe dan ben ik zo snel verveeld. Zo ken ik mezelf helemaal niet, ik ben altijd heel geduldig en bijna nooit verveel ik me maar nu. Nu weet ik gewoon niet eens wat ik met mezelf aan moet..
    Dus heel herkenbaar allemaal

Hebben jullie trouwens ook nog steeds dat je denkt: Heb ik het niet gedroomd ben ik echt zwanger. Ik ga misschien wel 100 keer per dag naar mijn test kijken en dan nog denk ik weleens dat hij misschien wel vals positief is :rolleyes: (terwijl die echt duidelijk is)

10. augustus

augustus Niet meer actief

Dag meiden,

Welkom alle nieuwe zwangere...

Caruli succes vandaag met je echo....

Pfff ik ben alleen maar moe, moe, moe en nog eens moe. Het onrustige herken ik niet echt. Laat mij maar de hele dag slapen. Op mn werk van ik tegen een uur of 4 gewoon bijna in slaap. De tranen staan me dan in mijn ogen van moeheid.

Heb gister toch maar even de VK gebelt voor een afspraak, omdat het erg druk is. Ga 7 mei voor mijn intake en 9 mei voor de echo...*spannend* Tegen de echo kijk ik enorm op, heb tot nu toe alleen maar " lege" echo's gehad.

Fijne dag allemaal...

Groetjes

11. Wiets

Wiets Lid

8 apr 2007
    78
    0
    0
    Olga: ik heb zelf geen HSG gehad. Ik was in de eerste ronde gelijk zwanger... Ik weet wel dat het erg gevoelig is. Bij ons is de gynaecoloog altijd 10 minuten tot een kwartier bezig. Er wordt ook altijd uitleg gegeven wat er te zien is. Vind 2 minuten ook wel erg kort moet ik zeggen... Maar als het onderzoek maar goed is uitgevoerd.
    Wel erg gaaf dat je spontaan zwanger bent na een HSG. Wat een wondermiddeltje is dat contrast toch! De eileiders worden dan heel vaak weer open gespoten, waadoor ze beter toegankelijk zijn.

Ik ben ook onrustig, maar vaak te moe om wat te doen. Alhoewel ik deze week wel 's avonds later naar bed ga dan 18:30 uur... ;)
    Word nu ook steeds vaker misselijk. Dan weet je tenminste dat er iets gebeurt in je lichaam...

Caruli succes met je echo!

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Het onrustige herken ik ook wel een beetje. Er komt gewoon niets uit m'n handen. Het enige waar ik mee bezig ben is m'n zwangerschap!
    Maar aan de andere kant ben ik opeens super geduldig als het om m'n dochter gaat! Opeens kan ik veel meer van haar hebben. Hihihi, 't zullen de mama-hormoontjes zijn.

@babel: in het begin keek ik ook telkens naar m'n test. Ik geloofde het gewoon niet! Ondertussen begin ik het te geloven, en dat komt ook door de misselijkheid enzo. Maar de tampons staan nog steeds in de wc :oops: , die laat ik staan tot ik de echo heb gehad. Lekker bijgelovig. :) Ik verwacht ook nog steeds bloed bij 't afvegen.

13. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Nou, vannacht had ik het hoor, bloed bij het afvegen... ik voelde gewoon dat ik het licht aan moest doen en dat het niet goed was.

Had gisteravond al heel erge last van mn onderrug... Vannacht 2,5 uur wakker gelegen van de krampen in mn buik, niet goed dus. Heel hard gehuild vannacht, en nu zit ik met een steen in mn maag... wat moet ik doen?

14. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Hallo dames,

Ik laat niet zovaak wat van me horen omdat ik het heel erg druk heb met studeren en stage lopen en daarnaast ook nog eens werken! pfffff want een hectische leven!
    Binnenkort neem ik ontslag en ik ben dan bijna klaar met stage. Heeeerlijk ga ik lekker alleen maar genieten van mn zwangerschap en bijkomen van alles!

Ik begin sinds een paar dagen echt misselijk te worden en moet gauw wat eten, maar zodra ik gegeten heb ben ik weer misselijk!
    Verder heb ik echt van die pijnlijke steken in mn baarmoeder zo nu en dan.... Mijn borsten doen pijn!

Nou volgende week dinsdag dus precies over een week heb ik mn eerste echo bij de gyneacoloog! Ik kan niet wachten!

xxx
    Jufffie

15. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Kelly we zijn even ver en mn buik is nog zo plat als een dubbeltje!

16. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    hallo ik mag me ook bij jullie aansluiten :) als alles goed gaat word ik ook een december mama!14december ben ik uitgerekend 25 april gaan we voor het eerst naar de vk en dan weten we misschien wat meer.leuk om me jullie mee te lezen .is weer een beetje afleiding en tijdverdrijf ik heb nog niet alles gezelen van de 21 paginas hoor hhahah maar wil wel tussen het rijtje komen te staan!
    liefs lin

17. Wiets

Wiets Lid

8 apr 2007
    78
    0
    0
    lapeldoorn: Is het bij het bloedverlies gebleven bij het afvegen of meer? En wat voor kleur? Misschien kan je contact opnemen met de VK/gynaecoloog... Kan me voorstellen dat je een steen in je maag voelt... Sterkte in ieder geval!

18. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Helderrood en ook in de wc, vannacht ook een soort van bloedpropje in de wc. Mn gevoel zegt me al dat het voorbij is... weer...

19. Wiets

Wiets Lid

8 apr 2007
    78
    0
    0
    Jeetje... Ik duim toch voor je... Zou wel even contact opnemen... Heel veel sterkte nogmaals...

20. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    oh meis ik zou ff de vk bellen dan heb je zekerheid!

Hier gaat alles goed begin soms wat misselijk te worden!
    En moe moe moe!
    haha maar zoals ik hier lees hoort dat erhelemaal bij!
    Morgen om 12.05 onze eerste echo ben super nerveus!
    Je blijft toch een beetje bang of het wel goed zit .
    En of het er 1 of 2 zijn die kans hebben we namelijk ook nog!

Deel Deze Pagina