Nou wij dachten ook dat we nog wel even konden wachten op zich kan dat ook wel, maar ja we hebben nu wat dubbele kosten met de 2 kleintjes op komst en de babykamers waren nu mooi in de aanbieding dus we dachten we zijn gek dat we dan meer gaan betalen
is mijn eerste echo ja miep en miep ben zo benieuwd heeft dan ook echt lang geduurd dan ben ik 11 weken en 5 dagen, bijna 12 maak me ook zorgen en ben allang blij als alles in orde is boh ik kan ook absoluut niet buiten zitten maar nu ook onweer hier morgen naar het strand Groetjess
Kreeftje ...je hebt groot gelijk hoor! En alles wat je al hebt hoef je dan niet meer! Ik ga ook zeker niet het duurste kamertje kopen hoor.. Dreams..nou dan is het helemaal spannend! de 1e ..het is echt heel apart..vond ik.. ik was op van de zenuwen! Maar het is zo'n fijn gevoel als ze dan zeggen alles is goed! Oh heerlijk...onweer...en waar zitten jullie ongeveer..?
Jaa het lijkt me ook helemaal geweldigg! jammer dat ik erna nog maar ene heb. misschien toch ook een pretecho'tje erbij bah onweer is zo eng maar die regen tegen het raam is wel even gezellig hihi ik zit in zuid limburg haha straks komt me neef op bezoek met zn kleine meid ongeveer 10 maanden nu, kan ik alvast even genieten Groetjes
Hier begint het toch donker te worden! Het rommelt ook al in de verte, dus we kunnen ons hier opmaken als ik het nieuws moet geloven. Het zijn zware buien. Loopy, wil je geen plaatjes van ijsjes meer plaatsen? Ik had zo'n zin in ijs gekregen, dat ik van die ouderwetse splitten heb gehaald! Mijn man snapte er niets van hoe ik daar nou op kwam....
wow! dikke onweer stroom uit alle lichten uit..telefoon doet et niet meer niks meer owja de tv alleen de laptop valt dalijk ook uit haha en ik weet niet hoe het weer aanmoet grr kan ook niet bellen om het te vragen haha daar zit je dan in de hitte ventilator ook buiten werking
Ik heb nog nooit pompoenen soep gegeten maar het klinkt lekker heb het receptje opgeslagen Ik heb al een afspraak voor een pretecho gemaakt 16 augustus ga ik ik vond het zo leuk bij de eerste vooral omdat ze veel uitleg geven.
@ mamabeer ; och wat leuk hoeveel moet je daarvoor betalen? aah net lekker een frisse, koude douche genomen en centerparcs geboekt voor volgende week lekker zwemmen en in de jungle en paardrijden GEWELDIG ! Groetjes
@Dreams..misschien gaat het net als bij mij..en mag je nog wel een keertje extra.. veel plezier straks met je achternichtje! hier in Overijssel nog steeds niks hoor.. en heb even op de buienradar gekeken.. maar komt ook niet veel hier... @mamabeer..leuk dat je al een afspraak hebt voor een pretecho.. ik denk er ook aan om het toch te doen.. @Dreams ..lekker hoor volgende week even ertussenuit!heerlijk!
aaa vang hier is wat energie van mij ja permanente make-up ken ik wel deed dat geen zeer? verder wel gelezen niet onthouden slecht ha hier rommelt het eenbeetje moet nog wel ff droog blijven want het is de intocht van de wandel4 daagse anders is het zo sneu voor die kids zo komen zo hier door de straat
pretcho wil ik idd ook laten maken lijkt me wel heel leuk zal zo weer ff op buienradar spieken dreams gaat weekje weg lekker hoor beetje jaloers
@ Miep en Miep ja ik vind het ook heerlijk even genieten en weg van hier hihi en de echo eerst maandag om me op te verheugen morgen even zeeland bij niet al te slecht weer ah me neef is gearriveerd zie ik ik spreek jullie snel dames Groetjes
ik heb vandaag ook even gebeld om afspraken te maken voor de pretecho's...wij krijgen 12 juli (ruim 18 weken) en 7 september (ruim 26 weken) een 3d echo...wij laten het doen bij babyview en daar kost een 4d pakket (2 x 3d echo met dvd en foto's) 160 euro...wel veel geld maar lijkt ons wel superleuk ! ( www.babyview.nl )
ow nee toch niet he he wat een vervelend weer blijft maar regenen morgen gelukkig weer het zonnetje in limburg ik had laatst een stukje meegekregen over zwangerschapscursussen maar niet helemaal onthouden nog dames die een cursus gaan doen? en zo ja welke? ik kan echt geen keuze maken
Hoi meiden, weer lekker veel gekletst hier zo na een daggie. Hier is t lekker afgekoeld pfff scheelt wel ff zeg! Zijn er by the way al meiden die een 20 weken echo hebben gepland? Weten jullie misschien hoe lang deze gaat duren? Ik moet binnenkort bellen voor een afspraak. Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat nou allemaal gaat!
ik heb de papieren klaar liggen maar ik moet nog even bellen voor een afspraak voor de 20wkn echo. Wij willen ook een pretecho laten maken...idd leuk voor later Het wordt hier heel erg donker in de lucht
Misschien koelt t dan een beetje af! Was zo drukkend vandaag! Johana; heb je ook al een beetje geïnformeerd bij verschillende praktijken voor een pretecho? Vraag me af of het bij elke praktijk hetzelfde gaat of dat de een het wat uitgebreider doet dan de ander?
tnxx meiden en aangezien ik van mezelf ook al veel spek heb, krijg ik al een mooi rond buikje en jaa de 3e ZS gaat sneller qua groeien he
@maartjeh...het deed geen pijn hoor die permanente make-up! en het is echt supermakkelijk! Hier wordt het gelukkig ook iets koeler.. dus alle ramen en deuren zijn los! Ik heb ook nog geen afspraak gemaakt voor de 20 weken echo.. moet eerst 25 juni nog heen..en daarna kan ik de afspraak wel maken.. Ik heb 3 adressen gekregen waar ik heen kan voor de 20 weken echo. want die doen ze niet zelf bij de vlos.. En bij die adressen kun je ook een pretecho laten maken..