Wie van jullie heeft de beeb al gevoeld? We zitten allemaal rond dezelfde weken.. En hoe groeit jullie buikje? Ik heb het gevoel dat die van mij een beetje aan de kleine kant is..
@ lentefee Bij sommige blijft het soms wel 9 maanden de misselijkheid. Ik hoop dat je daar niet bij hoort. @ bo20 Ik ben bijna 11 weken dus zal de kleine nog niet voelen. Buik is wel al lekker gegroeid
@ lentefee; Ik heb het vooral 's avonds. Niet echt een misselijk gevoel maar meer een beetje weeïg gevoel. Heb er in het begin helemaal geen last van gehad, maar rond de 12 weken kwam dit een beetje op.
Goedemorgen meiden, Gister naar jan smit geweest was een spetterend optreden en gezellig! maar was blij dat ik weer in bed lag...heb een heerlijke nacht DOORGESLAPEN! Vanmiddag moet ik werken van 3uur tot half 10 daar heb ik minder zin in maar goed @waterlelie Wij hadden een leuke uitbetaling op onze rekening gehad en daarom hebben wij gekozen toch maar een nieuw kamertje te nemen moet wel zeggen dat deze kamer ook aardig in de aanbieding was hoor, maar nogmaals wij moeten natuurlijk 2x een ledikantje en matrasjes etc...dus dan tikt het wel aan hoor Maar voor de rest doen we het niet zo gek alles beetje bij beetje kopen. @mamabeer Thanx voor de tip, het zal idd ook op sommige momenten best onhandig zijn met die kinderagen maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een kinderwagen waar ze naast elkaar kunnen, ik vindt dat achter elkaar persoonlijk maar niets qua ruimte is het wel beter dat ABSOLUUT. We hebben hem niet voor een gek prijsje dus de moeite waard om het uit te proberen. Aangezien ik ook erg kieskeurig ben en deze wagen mijn voorkeur kreeg hebben we hier voor gekozen maar benm wel benieuwd hoor @maartjeh Ik hoop dat het bloedverlies meevalt, en dat het gewoon een bloeding is van een adertje snap dat je je er erg onzeker door kan voelen, ik duim voor je dat de bloeding iets ''onschuldigs'' mag zijn. Met de rest iedereen goed? ik lees tenminste leuke dingen! Nou meiden have a nice day 8) 8) Liefsss Nou meiden verder alles goe dmet iedereen?
dank jullie meiden voor de steun Het was vanochtend toen ik opstond ineens net was het al gestopt met bloeden Het was ongveer uhhmmm tja hoe leg ik dat uit...... Het leek denk ik meer bloed dan het was..... We hebben wel vrijdag avond gevreeen en gister heb ik nergens last van gehad wel heel de dag druk gewerkt... ik ben niet meer misselijk zo af en toe nog eenbeetje
maartjeh, zal waarschijnlijk dan niet veel aan de hand zijn, als het bloeden daarna stopt mag je ervan uitgaan dat er iets beschadigd was waardoor je bent gaan bloeden.. moon85 nou bedankt negen maanden misselijk, bleh moet er niet aan denken, bij mn vorige drie kids was het na 10 weken over.. ik heb drie jongens, zal dit dan een emid worden? hihi bo20, heel af en toe voel ik een lief klein schopje, dit is wel mn vierde kinde en dan voel je het toch wel sneller dan bij een eerste.
O, gezellig Dreams, ik prop me we in je koffertje, hihi! Oef morgen alweer je echo, gaaaaaaf! Bo20, ik heb soms het idee dat ik iets voel, maar vraag me af of dit nou echt al m'n beebje kan zijn? Volgens mij kan je het pas verder in je zwangerschap voelen toch? Jeetje Maartjeh, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Ik hoop dat het helemaal over is en niet meer zal gebeuren. Vervelend Lentefee & Waterlelie dat jullie nog steeds zo misselijk zijn, maar zoals Moon zei, ja het kan 9mnd duren...Maaaaaar daar gaan we gewoon niet van uit meis! Ik hoop dat het snel ophoud. Bipat ik weet zeker dat je schoonvader hartstikke trots zou zijn! Weet je al wat voor wagen je uit gaat zoeken? Liefs Es
Zou iemand mij misschien kunnen vertellen hoe ik foto's verklein? Ik wil zo graag ook wat buikfoto'tjes plaatsen in m' n album, maar hij geeft aan dat m'n foto's te groot zijn, en ik ben niet zo'n wizz kid....
jawel hoor essebes je kan je baby best al voelen, alhoewel het voor een eerste kindje wel erg vroeg zou zijn, meestal bij een eerste tussen de 18-22 weken, tweede rond 15/16 weken, maar iets eerder kan ook, ligt ook een beetje aan hoe je buikwand is.
Mij is het al een aantal keer gelukt door te openen in paint en opnieuw op te slaan (maar weet niet waarom dat zou werken). Ook kun je hier op de site foto's verkleinen (zie menu)
http://www.zwangerschapspagina.nl/imgresize.php (Hier dus) Maartjeh: Wat vervelend meid, hoe gaat het nu? Als je je zorgen maakt gewoon de VK bellen hoor! Maar kans is ook groot dat het inderdaad te maken heeft met de goede doorbloeding enzo. Sterkte!
Hallo allemaal Ik ben 14 wken weer wat gaat het snel. En ik voel me steeds beter niet meer misselijk niet meer moe eindelijk weer genieten. kreeft leuke kamer ik heb zelf noch niks gekocht. Ik ga na me vakantie rond neuzen. maartjeh doe rustig aan komt goed.
hè maartjeh..hopelijk valt het mee meid.. en is het gewoon niks hoor! ik zou gewoon de vlos even bellen hoor! ik ben gelukkig niet vaak meer misselijk.. en mijn buikje groeit ook al best lekker.. Ben nog wel moe.. fijne dag allemaal!
@ Bo20 heb de beeb wel al gevoeld, maar voor mij is het dan ook de 3e ZS enne buikfoto staat in album
maartjeh dat is schrikken hopelijk valt het mee.. voor de rest hier vandaag erg moe....gisteravond een beetje later gemaakt dan normaal....en wat onrustig geslapen...maar goed..vanaaf op tijd naar bed
Dank je Salapio, ik ga zo ff vogelen. En Lentefee misschien zijn het wel m'n darmen maar het voelt toch net ff anders... Ik ga u ff naar Rotterdam, kom zo weer even neuzen hier! xx
je kan je foto's verkleinen door ze te openen in paint...dan klik je op afbeelding en dan op uitrekken/hellen...dan verklein je ze bijvoorbeeld naar 50% (horizontaal en verticaal)...bij kenmerken (ook bij afbeelding) kan je dan zien of de foto genoeg verkleind is (niet bij kenmerken je aantal pixels veranderen want dan knip je gewoon een stuk van je foto af)...je kan je foto zo opslaan of de foto even met een andere naam opslaan (dan heb je origineel nog in een groot formaat)...ik hoop dat het een beetje duidelijk is want ik vind het makkelijker om te doen dan uit te leggen
Goedemiddag allemaal ik heb dit keer wel goed door kunnen slapen maar uhm lag dan wel pas 5uur in mn nest dus heb tot 1uur geslapen nog niet echt een goede nachtrust eigenlijk @ kreeftje; wat een gezellig kamertje zeg voor die twee kleintjes! @ maartjeh; ik hoop op niks ernstigs, maar zal ook wel niet zo zijn! @ Essebes; ik pak wel een extra groot koffer dat het buikje ook genoeg plaats heeft hihi! ja over precies een dag lig ik in het ziekenhuis de echo te krijgen pf ik vind het zo spannend allemaaal, voel nu wel een beetje zenuwen ronddwalen Liefsss dreamsss
Ben bijna 14 weken en ik ben ook nog steeds misselijk 'sochtends, niet elke morgen maar het si er nog steeds....De enorme moeheid en slapeloosheid snachts is ook nog niet weg, maar ik klaag niets. Ben al lang blij dat alles deze keer goed lijkt te gaan. Ik draag zoieso al veel stretch kleding dus weet niet of mijn buikje al echt groeit (voornamelijk mijn darmen volgens mij die opgezet zijn). Ik denk al een week dat ik de beeb voel, rare bubbeltje, plopje, links onder mijn navel, maar dit is mijn eerste en mijn placenta ligt aan de voorkant dus kan bijna niet zo vroeg al. Ik heb ook een AngelSounds gekocht, maar durf hem niet te gebruiken. Ben toch bang dat het niet goed voor de beeb is, evenzo met 3/4D echo's. Recent Brits onderzoek zegt wederom dat je nooit meer echo's moet laten doen dan noodzakelijk is omdat de effecten op lange termijn niet bekend zijn....
haj meiden ik kom tweer even buurten met mij gaat het wel, was vanmorgen weer misselijk heb ook lopen spuugen. had te laat gegeten., verder valt het wel mee morgen 2e echo. ben wel weer beetje zenuwachtig. wij willen wel een pret echo laten maken. denk dat wij ook z`n pakket nemen. ben benieuwd morgen dan horen jullie weer van me .. dikke knuffel voor iedereen