Maartjeh, Misschien kan ik je een beetje geruststellen. Ik had ongeveer om de twee weken wel een beetje bloedverlies. Soms dat was het rozig, soms dan was het een klein propje en een beetje slijm, soms was het een spoortje bruin. Vaak kreeg ik het als ik een drukke dag had gehad, veel had gedaan (blijkbaar teveel) of had gesexed. Ik heb het er ook veel met mn VK ovegehad en die kon niet echt een oorzaak vinden, behalve dan dat je baarmoeder heel erg doorbloed is, dus als je een verkeerde beweging maakt of je vrijt, dan is de kans al groot dat er wat beschadigd. Dat is natuurlijk eng, maar niet super gevaarlijk. En het betekent natuurlijk ook niet dat je baby niet gezond zou zijn. Ik zou als ik jou was gewoon rustig aan doen. Dat is lastig, maar het is ook een beetje voor je eigen gemoedsrust. En meteen als het bloeden erger wordt bellen naar je VK! Niet wachten hoor, want je bent geen zeurpiet. Je zijn er immers voor om je te helpen! Veel succes meid!
@ dreams: fijn dat alles goed was en superr dat je verder bent dan je denkt Hier ook al positiekleding gekocht, want heb as vrijdag een bruiloft in Den Haag van mijn zus Draag nog gewoon mijn eigen BH's en dat met cupmaat E hihi
Hmm vraag me nou toch wel een beetje af waar ik ook alweer aan begonnen was..? Het buurjongetje van 1 is namelijk heel HARD aan het huilen...!
iedereen met goede echo..... joepie! maartjeh; we houden goede hoop hoor! dreams.... last van dementie whahahaha dat heb je he tijdens zwangerschap! ik doe soms ook van die rare dingen, vergeet echt vanalles of haal dingen door elkaar! we weten waar het goed voor is vandaag gewerkt, was gelukkig geen drukke dag. alleen een vervelende ellenlange vergadering gehad bah! vanavond lekker rustig aan. Morgen met mannetje kinderwagen bestellen! Zondag gaan we het kamertje bestellen, vonden we een mooie gedachte op vaderdag.... krijgen het kamertje van mijn schoonmoeder en schoonvader die helaas 4 maart j.l. is overleden. geniet van de avond!
wat een gezellig topic is het hier! ik denk dat ik hier maar eens wat meer ga komen...ik ben ook een dec mama (28 dec ) ik heb vandaag mijn 12 wekenh echo gehad...nou ja bijna 12 weken en het was echt super! ik heb kei mooie echofoto's gehad...er staat er 1 in mn album.
Maar gaat meer omdat je wel 2 tot 3l per dag naar binnen krijgt. Ik dacht ook ach valt wel mee.. maar je bent sneller uitgedroogd dan je denkt Volgens mij zo lang als nodig. Ik ken iemand die is 20weken en gebruikt het nog. Ik kan nu echt nog niet zonder. Nu heeft de dokter het van 3x daags naar 1xdaags gedaan maar weet niet hoe ik dat moet doen. Woensdag maar aan de gyn vragen of zij het wel voor 3x daags wil voor schrijven.[/quote:2am1b094] Hoe kan dat nu? op mijn doosje staat maximaal 4X per 24 uur. (maar als je dat doet (4x) max 2 dagen. gehoord van de verpleegkundige) Ik gebruik het s'ochtends en s'avonds ik krijg ook direct 6 doosjes dus 30 pillen
haj meiden bij de vk was super ging heel goed kleintje is nu bijna 5 cm groot. en sparteld in het rond. dit is de echo. Mijn vader en moeder en zusje weten het nu ook wat een opluchting is dat zeg. me vader en moeder moesten huilen. vooral me vader en die is helemaal niet zo emotioneel aangelegd. heel apart. verder heb ik veel last van mijn darmen helaas dus veel kiwi`s eten.
dames gefeliciteerd met jullie echo leuke fotos. Wat was het warm op werk bij ons zooo pfff ik ben blij dat ik thuis ben. Ik gebruik nu al po kleding zitten erg lekker. Ook mee groei bh zien zien er niet echt leuk uit maar ze zitten wel lekker. Noch paar weken werken dan lekker op vakantie we gaan naar Turkye heb er erg zin in.
Ik kan beter stoppen met werken om het geklets hier bij te houden! Als ik me voorneem om op iedereen te reageren, ben ik na 10 berichten alweer kwijt wie wat had en hoe ik zou reageren. Sorry... Ik heb wel een paar mooie buikfoto's gezien! Gaaf hoor. Bij mij lijkt het alleen maar of mijn vetrol groter wordt. Nog niets moois en bols te zien... Jammer.... Vandaag heb ik het aan de kinderen verteld. Ze vonden het wel heel leuk, maar ik merkte ook dat de eigen wereld nog veel belangrijker is. Ze waren zo weer met andere dingen bezig.Toen ik vorig jaar groep 6 had ging ik trouwen. De kinderen hadden het nergens anders meer over! Maar goed. De ouders reageren tot nu toe ook heel leuk. Ik meen me te herinneren dat iemand vroeg of het kwaad kon of je de echofoto kopieerde. Dat heb ik op school gedaan (ook uitvergroot) voor de kinderen, maar alles goed gegaan hoor. Wel een tip. Maak wat meer kopieen, dan hoef je de foto maar 1 keer te belichten. Ik las ook dat Kreeftje volgens mij nog misselijk is.. Vervelend voor je. Ik zou even aan je huisarts vragen of je Emesefane mag. dit heeft bij mij heel veel geholpen. Ik ben nu alleen nog in de avond misselijk en anders de hele dag met spugen. Verder hielp bij mij beschuit met suiker eten wel, of vla, maar dat wordt je na een paar weken ook zo zat... ale: Vetrijk of zout eten kan de misselijkheid verergeren.
lindy gave echo foto net liet ik de honden uit en toen had ik het gevoel dat ik het voelde stromen eenmaal thuis gauw naar de w.c. maar er was niets nat ofzo heel apart wel was er een klein slijmpropje?maar kan ook opgehoopt oud bloed zijn ik weet niet goed wat het was......... ga morgen toch naar de VK bellen of ik een echo mag want anders moet ik nog tot 3 juli wachten
hier ok nog geen buikje te zien verder ook nog geen positiekleding gekocht wel al wat overgekocht van iemand hier op het forum aan kleding
@ Ingepinge: Ik heb groep 4. Dit voor het eerst. Hiervoor heb ik alleen groep 6 gehad met nog een uitstap naar groep 5/7 combinatie.
@ iloon ja heerlijk toch! beter paar dagen erbij dan eraf @ bipat ja zeg! ik vergeet alles zó snel opeens en ben soms zo in de war en afwezig haha weer flink gekletst hier hier ook de laptop kapoet, kan ook niet meer zó vaak komen kijken al een fout vd fabriek hoop dat ik hem snel weer terug heb Groetjes dreams
@ linduy sjiek zeg en fijn dat ze het nu weten mijn ouders vonden het niet zo geschikt en met mn moeder heb ik echt totaal geen band een hele slechte eerder gezegd maar vanmiddag was ik zo blij dus ik vroeg haar wil je de fotos zien? en zei zo waarvan? ik zei van de baby dus ze keek meteen en kreeg tranen in haar ogen dat was op zich wel lief me vader von d het ook mooi haha hij zei hij heeft alle vingertjes omhoog het is een jongetje 10 bier zegt die hihi ps: ik heb nog een vraagje ik wil een pretecho laten maken misschien mensen in omgeving limburg waar hebben jullie het laten doen en met hoeveel weken? Groetjes dreams
pfff meiden tako isweer weg hij was ff thuis om te eten nu komthij woensdag waarschijnlijk pas thuis en dan zit ik weer alleen en dan begin ik gelijk weer te piekeren en te doen heel slecht
Ik heb hier nog een kadobon liggen van babyvieuw van 25 euro, dat scheelt toch weer. Wil namelijk geen pretecho laten maken. Ik woon ook in Limburg..waar woon jij?