@ingepinge, groep 3,4,5? lijkt me heftig! of is het niet zo'n groot klasje? en mag ik vragen waarom je zo lang wacht? ik kon het echt niet meer voor me houden. Na mijn zwangerzijnbericht zijn er al 3! moeders die rond dezelfde datum uitgerekend zijn. Echt geweldig. Vanmorgen vertelde het zoontje van de 3e moeder het, zeiden de kinderen: "ALWEER een. Juni is echt een maand dat er veel nieuwe baby's in de buik komen" hihi, moest hier wel een beetje om lachen. Heb maar niet gezegd dat het waarschijnlijk al maart was dat ze erin kwamen. @Lindy en dreams, fijn dat jullie echo goed was! geniet ervan dat je even geen zorgen hebt of het wel goed zit @maartjeh, ik hoop voor je dat het allemaal goed mag gaan en dat je gauw terecht kunt voor een echo. 3 juli duurt inderdaad nog wel lang anders. En balen dat je weer alleen zit, heb je niemand om tegenaan te lullen verder? Het was op school vandaag weer errug warm en was heel moe ah eind van de dag. Had ook flink koppijn, heb uiteindelijk een pcm genomen en die helpt gelukkig goed. Ga vanaaf maar vroeg naar bed, want morgen heb ik feest, dan ben ik 5 jaar getrouwd! Eerst de hele dag werken dan lekker uit eten en dan naar pirates 3. Groetjes en weltrusten allemaal!
@ sanneke Ja is ook best wel heftig, zeker in het begin. Maar het is heel erg leuk en je leert er gewoon super veel van, lekker adaptief zijn (soms echt heel vermoeiend, maar wel een uitdaging!). De groep is niet zo heel erg klein hoor en we zijn ook een redelijk grote school. En t is net wat waterlelie zegt, kinderen rond die leeftijd zitten echt nog in hun eigen belevingswereldje. Dat merk ik ook heel erg met kleuters, die vinden zoiets als trouwen en baby's ook leuk maar ze lijken het ook zo weer vergeten! Hihi heeft ook wel weer wat schattigs!
Maar gaat meer omdat je wel 2 tot 3l per dag naar binnen krijgt. Ik dacht ook ach valt wel mee.. maar je bent sneller uitgedroogd dan je denkt Volgens mij zo lang als nodig. Ik ken iemand die is 20weken en gebruikt het nog. Ik kan nu echt nog niet zonder. Nu heeft de dokter het van 3x daags naar 1xdaags gedaan maar weet niet hoe ik dat moet doen. Woensdag maar aan de gyn vragen of zij het wel voor 3x daags wil voor schrijven.[/quote:8khe4zs0] Hoe kan dat nu? op mijn doosje staat maximaal 4X per 24 uur. (maar als je dat doet (4x) max 2 dagen. gehoord van de verpleegkundige) Ik gebruik het s'ochtends en s'avonds ik krijg ook direct 6 doosjes dus 30 pillen[/quote:8khe4zs0] Geen idee... volgens mijn gyn kan het geen kwaad. In de bijsluiter staat ook dat je het maar 10dagen mag of in overleg met arts. Ik mag zelfs primperan er bij gebruiken. Maar ik krijg maar 20 pilletjes per x en als ik weer wil moet het perse via de dokter of gyn anders krijg ik het niet van de apotheek.
Hey dreams, goed van je echo zeg! Hopelijk ben je nu wat geruster. Zelf verga ik van de buikpijn echte steken die ook doortrekken naar de rug, billen en benen. Maar mocht vandaag naar het hartje komen luisteren en dat klonk goed en regelmatig. De baarmoeder ligt wel al hoog en waarschijnlijk zit het de andere organen in de weg (of andersom) en zullen dat de steken zijn. Weet soms alleen niet meer hoe ik moet gaan zitten, elke houding doet zeer!
wij hebben vandaag de 2e echo gehad omdat de eerste niet zo duidelijk was ivm het termijn, t was echt super leuk en we mochten een dvd meenemen en nu kunnen we t thuis nog eens na kijken, we hebben m al wel 10x gezien het was een hele opluchting om weer te zien dat alles goed is..natuurlijk horen we t hartje wel vaker met de angelsounds en dat neemt een heleboel onzekerheid weg.
Oh wat cool, een DVD! Ik zit ook te twijfelen over de Angelsounds, maar het lijkt me zo eng als je het niet kan vinden... ben geen expert op dat gebied natuurlijk. Zijn jouw ervarigen alleen maar positief...?
Lindy en Dreams...wat fijn zeg een goeie echo! Maartjeh..niet te druk maken hoor! gewoon morgen de vlos bellen en een echo aanvragen.. Ik ben net klaar met werken.. en ben het nu echt wel zat..dus ga zo lekker onderuit effe tv kijken.. tot morgen..
@French: Mooie echo foto je ziet ook al zijn of haar rugewervel. @Dreams: Ik heb hem bij de babyvieuw in oirsbeek laten maken was echt heel leuk ze praate ook heel leuk over de baby en heeeeel veel uitleg geven ze maar volgens mij doen ze het bij elk pretechoburo wel goed want heb van vele gehoord dat heerlen het lichtpunt of zoiets ook goed moet zijn. @Djaminah: Soms vind ik het hartje ook ff niet met de Angelsounds ben vandaag een half uur bezig geweest met zoeken hij of zij had zich verstopt maar als je het dan vind is dan zo mooi he Ik moet wel zeggen hoor hem met de dagen beter
goedemorgen meiden, Wat een geklets hier zeg..kon amper alles onthouden......Sorry daarvoor ZAl strax mijn huisarts maar eens bellen ivm de misselijkheid misschien krijg ik dan ook wel wat en aners moet ik het mijn gyn even vragen. Moet zo werken gelukkig heb ik een korte ochtenddienst tot 11 uur dus dat is wel lekker Nou meiden storm vandaag nog wel even binnen. Liefsssss
hallo vanochtend geen bloedverlies ben wel beetje blij\ hoop dat het zo blijft gister avond was hier alweer onweer dus had de compu maar ff uitgedaan
Goedemorgen! kreeftje..hopelijk krijg je wat voor de misselijkheid! Maartjeh..fijn dat er vanmorgen niks was..en niet te druk maken hoor meid! vandaag weer een dagje werken.. moet weer de hele dag en vanavond ook weer. heb wel pauze tussendoor hoor.. En mijn telefoon is niet helemaal goed.. dus moet ik morgen echt even naar vodafone busines center.. Want dat moet natuurlijk goed werken! Verder heerlijk geslapen.... Nou fijne dag allemaal..ik kom tussendoor wel binnenwippen!
[quote=" Geen idee... volgens mijn gyn kan het geen kwaad. In de bijsluiter staat ook dat je het maar 10dagen mag of in overleg met arts. Ik mag zelfs primperan er bij gebruiken. Maar ik krijg maar 20 pilletjes per x en als ik weer wil moet het perse via de dokter of gyn anders krijg ik het niet van de apotheek.[/quote] Ik moet ook bellen als ze op zijn maar ze doen absoluut niet moeilijk als ik nieuwe vraag. Naja even bellen je kan het altijd proberen!
mogge ladies! hebben jullie lekker geslapen? voor de leeftijdsgenootjes hier: ze draaien de hele week jaren 80 muziek op radio 2! (zingt: wake me up! before you go go)
Echos mag je niet kopiëren daar smelten ze van (aldus ziekenhuis). Alleen inscannen dus ... De VK daar vertelde dat ze al regelmatig huilende dames terug had zien komen ik zou het risico dus niet nemen (maar Waterlelie lukt het dus wel ... mmpf ... raar?! Hoewel, misschien is het meer een scankopieermachine we hebben op school er ook een paar met groen licht i.p.v. wit misschien anders?). Nou ja ... ik zou het dus niet aandurven ... Je kunt er wel een foto van maken (als je een digitale camera hebt) Gefeliciteerd Dreams en Lindy!! Ook gefeliciteerd Sanneke ... Sterkte Maartje! [/b][/list]
Over die angelsound, die heb ik zelf ook, ik luister twee tot drie keer per week naar het hartje en kan het altijd direct vinden, alleen in het begin is het even zoeken maar als je eenmaal weet waar je moet zijn lukt dat wel.. leuk detail: gisteren bij de VK geweest en die kon het hartje niet vinden, terwijl ik hem altijd direct heb.. heb toen weer een echo gehad, ooooh wat is ons Rupsje groot geworden! alweer mn zesde echo gehad
Goedemorgen ladies! Tjee wat kunnen we hier toch kletsen zeg. Ben even een paar dagen niet geweest en zo'n 35 pagina's om terug te lezen! Hier gaat alles lekker z'n gangetje. Ben gelukkig minder moe en kan 's avonds nog iets doen en val niet meer uitgeteld op de bank. Ook bij mij begint het buikje te komen, ben ook niet de slankste en merk dat het vetrolletje meer omhoog komt... Draag al volop positiekleding, niet omdat het echt nodig is, maar vooral omdat het zo heerlijk is dat de banden van rokken/broeken niet in de weg zitten! @kreeftje: gaat het weer een beetje? Sterkte in ieder geval. Ik heb momenteel keelontsteking en heb meer moeite met eten en het idee dat alles er meteen weer uit kan komen. Gelukkig kan ik het wel binnenhouden.