hallo allemaal alles is goed met iedereen op wat klachten na moest weer ff terug lezen. ik hoor iedereen over draagdoeken, ik zelf vond dat helemaal niets en vind een baby bjorn veel comfortabeler nadat ik van me eerste verschillende draagzakken heb geprobeerd, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk, wat wel leuk is dat je van sommige een hangmatje kan maken voor in de box fijn he de angelsounds! t kan echt niet missen als je een heel snel kloppen hartje hoort dan is t je kindje die van jezelf hoor je echt heel langzaam, is echt een groot verschil. hier is t een gekkehuis zitmet 3 kids omdat me vriendin plotseling naar t ziekenhuis moest..doe t met veel plezier hoor en t zijn echt schatten, maar je gaat toch echt merken dat je zwanger bent op dit soort momenten pffffffffffffffffffffffffffffffffffff liefs lin
Wat een eikelstreek om te zeggen dat wij het makkelijk hebben. Laat ze zelf dit werk doen. Dan zien ze snel dat het allemaal niet alleen maar vakantievieren is. (gnagna) Ik moet nog 5 weken. Ben net terug van schoolreis en heb zwaaaaaaaare benen. t weer was gelukkig geweldig. Toen we 's middags in de auto's stapten om weer terug te gaan begon het te regenen... wat een heerlijkheid. hoe lang jij nog dan? groetjes sanneke
nou vandaag weer een druk daggie...! Ik ben ook onwijs moe! pffff lijkt wel of alle ouders deze week nog een gesprek over hun kind willen of zo.. Wij moeten na deze week nog vijf weken, dus nog ff doorbijten!
zo zo er is weer veel geschreven zeg! heb de laptop weer terug dus kan weer wat meer hierop kijken en antwoorden ik heb niet alles gelezen had er echt geen zin in alles specifiek te lezen wel las ik volgens mij bij caruli dat je namen aant bedenken bent voor een meisje heb ik al ver voor mn zwangerschap zelfs ver voordat ik mn vriend kon een naampje , egt al jaren heb ik die in gedachten namelijk *Danisha* @ Miep en miep leuk he die sokjes, het cadeaupakket is niet echt een big surprise maar zaten bij mij 2 rompertjes in, een slabbetje, lepeltjes en bekertjes plasticen nog wel iets ben paar dingen vergeten, oh ja een doosje! ik had er meer aan dan die van etos @ mamabeer wat leuk zeg een nieuw kamertje Morgenmiddag ga ik lekker naar centerparcs joehoeee! dalijk mn koffer even verder inpakken OHJA EEN AANRADER OP RTL7 VANAVOND OM HALF 9 : THE SHAWSHANK REDEMPTION Groetjes dreams
heb vandaag trouwens een ontzettend mooi pak gekocht voor de bruiloft van me nicht volgende week vrijdag bij we , waar ik normala nooit kom maar echt supermooi ow en de digitale camera is weer gemaakt dus na het weekend kan ik eindelijk ook echo foto's erop knallen Groetjes dreams
@maartjeh je kunt de hartslag ook op de pc opnemen en als je daarna je eigen hartslag pakt dan kun je ze verglijken die van mij beebie gaat echt snel net een stoomlocomotief
Hoi Dames, Even een vraagje... Ik ben vanmiddag bij de VK geweest en alles was goed. Ze heeft geprobeerd het hartje te luisteren en dat lukte niet! Ik ben morgen 13 weken. De VK zei dat het niet zo vaak voorkomt. Ze heeft echt wel een kwartier geprobeerd maar tevergeefs. Mijn baarmoeder heeft ze wel gevoeld en dat was goed. Hebben jullie bij de VK al het hartje gehoord en hoe ver waren jullie toen? Ik mag maandag a.s. weer terug om het nogmaals te proberen en dan moet ik een volle blaas hebben. Als het dan niet lukt moet ik naar een collega-praktijk voor een extra echo. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Haai Brrr, ik heb met bijna 14 weken zwangerschap het hartje mogen luisteren, maar m'n verloskundige zei van te voren wel, niet schrikken als we het niet meteen horen of als we het misschien zelfs helemaal nog niet kunnen horen, ze waarschuwde mij hier dus voor dus dat betekend lijkt mij dat het niet altijd te horen is?! Ik kan me voorstellen dat je hier niet gerust op bent, probeer je niet te druk te maken meis, heel veel succes maandag & laten we er vanuit gaan dat je dan meteen het hartje te horen krijgt! Liefs Es
heeey Brr ik had mijn afspraak in de 11e week mijn vk zei ook van ik ga proberen het hartje te luisteren en ze zei ook niet schrikken als je het niet hoort het is allemaal nog ieniemienie met 12 weken + 2dagen had ik de echo en had ik het nogmaals gehoord ze zei dus van niet schrikken is nog klein dus maak je gene zorgen Groetjes dreams
he jeetje Brrr das wel ff schrikken Ik hoop voor je dat het maandag goed te horen is Ik heb nu dan de angelsound maar ik kan ook het hartje nog niet vinden... Maar maak me er nog niet zo heel druk om helemaal niet als ik dit zo lees
Dreams..is toch leuk zo'n pakketje!of niet dan! enne Heel veel plezier op Centerparcs! brr...niet te druk maken hoor, maandag hoor je m vast! ik heb lekker naar lost gekeken.. was spannend!
Heyy Brrr, niet ongerust worden ik ben 14 weken en de VK kon vandaag bij mij ook het hartje niet horen. Wel hebben we de kleine vandaag weer op de echo mogen zien, pfff die ligt dus echt geen seconde stil en liet zich absoluut niet meeten. Dus die zal het nog wel doen want als ie zo kan bewegen moet de rikketik het ook doen toch? hahaha Zo ben sinds gisteravond weer thuis, heb weer enkele dagen ziekenhuis mogen bekijken....pfff dat ben ik nu zo moe en de kans dat ik thuis mag bevallen word telkens kleiner.
@ Miep en Miep ; was zeker leuk. je hebt er best wel wat aan en bedankt zal wel genieten worden in center parcs dalijk even laatste spulletjes pakken @ kelly ; wat vervelend zeg dat je in het ziekenhuis lag en je misschien niet thuis kan bevallen iedereen verder succes met hun zwangerschap als ik dinsdag terug kom zal ik wel vele gemist hebben Groetjes dreams
Ook ik heb vandaag weer een echo gehad. Bij de vorige echo liep de groei van de beeb nog 2 dagen achter op 'schema', maar vandaag liep 'ie weer bijna 5 dagen voor. Volgens de gyn ben ik nu bijna 14 weken zwanger! Bij mijn eerste echo, ik was toen bijna 7 weken zwanger, kon de gyn het hartje al horen. Ze zei wel meteen dat dit hoogst ongebruikelijk was hoor. En het hoeft helemaal niets te zeggen als je het hartje niet hoort! Dus Brrr, hoop dat je maandag geruststelling krijgt (of een kloppend hartje horen, of een mooie echo!). Succes ermee iig!
He he dames, het is gelukt met de foto's. Slaap lekker allemaal, hopelijk vanaf nu alleen nog maar goede berichten in dit topic!
ik kon het eerst ook niet vinden met de angelsounds maar wat was nou meneertje of mevrouwtje had zich onder het schaambot verstopt met veel duwen en er tussen te wringen vond ik hem eindelijk
Goedemorgen! @kelly..hopelijk mag je nu de eerste tijd thuis blijven.. @Dreams..nogmaals veel plezier ...enne misschien is daar ook wel internet.. @Misskeita..wat fijn dat je een echo hebt gehad en dat het allemaal goed is! @Djaminah...mooi buikje!en mooie echofoto's! Straks eerst maar eens boodschappen doen met mams.. en daarna zien we wel.. Ga wel dit weekend op zoek naar een zwangerschapsbroek.. die van mij kunnen allemaal niet meer dicht... Fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal, Ik was helaas kwijt waar ik gebleven was met lezen, dus sorry als ik niet reageer op veel mensen. Wat een dag was het gisteren op mijn werk. Een en al stress. Aan het eind van de dag stond het huilen me nader dan het lachen. Net als andere dames hier werk ik in het basisonderwijs. Ik heb dit jaar (eerste jaar op deze school) wat moeilijke beslissingen moeten nemen qua kinderen die moeten verlengen. Bij een kind twijfel ik heel erg, maar vind dat zij ondanks haar grote problemen met lezen wel door moet. Ik laat er immers al 3 verlengen met een goede reden. Nu willen die ouders gesprek omdat zij vinden dat ik niet genoeg mijn best heb gedaan en niet genoeg hierover met ze gepraat heb. Pfffff krijg het er spaansbenauwd van. En ook heel veel andere ouders (net als bij Ingepinge) die opeens van alles bij hun kind opmerken. Dan ook nog heel veel dingen die op school geregeld moeten worden. =; Het is nu even genoeg... Maar oke, sorry dat ik dit geneuzel over mijn werk moest spuien. Jullie hebben er ook niets aan... Gisteravond had ik een oefenavond voor Reiki. Reiki is energie geven aan jezelf of aan anderen via je handen. Ik werd behandeld, maar ging helemaal uit mijn pan. Mijn lijf zat zo vol onrust dat ik het helemaal benauwd kreeg. Pas toen ik goed gegrond werd (met beide beentjes figuurlijk op de grond gezet) begon ik rustiger te worden. Daarna kon ik ontspannen. Degene die mij behandelde die schrok zich een ongeluk. Gelukkig waren er 2 Reikileraren bij. Vandaag voel ik me iets beter en energieker, dus de negatieve energie is gelukkig even weg. Vandaag komt een oud collega langs. Gezellig. Nu even het huis opruimen. Fijne dag allemaal ondanks het slechte weer.....