bij mij kon de VK afgelopen maandag t hartje ook niet vinden, en thuis met de angelsound vind ik m altijd direct, gek he haha
oo veel plezier in center parcs.. ik wil ook zo graag een weekendje weg.. @waterlelie..jeetje wat dat reiki wel niet met je kan doen ik wist niet dat dat zo`n impact kon hebben @kelly ik hoop dat de ZH nu ff voor je voorbij is @ misskeita.. wat gaaf zeg je echo en wat leuk dat hij nu een paar daagjes voorloopt raar hoe het kan lopen ha........ weet je wat ik zo apartvind na al jullie verhalen te hebben gelezen? ik heb mijn echo in mei gehad en de volgende afspraak is 3 juli pas maar volgens mij gaan jullie veel vaker ofniet?
hallo meiden het is bijna weekend! @Linny: wat heb je alle kinderen te eten gegeven gisteren? @brrr: no worries, binnenkort zie of hoor je het hartje hoor! @waterlelie: ook no worries, volgens ouders ligt het altijd aan de juf en nooit aan iets anders. reden waarom ik na een praktisch voltooide pabo heb beloten nooit meer voor de klas te gaan staan @mamabeer: grappig, heb je nu al een eigenwijs kind! weet iemand hoe het met jufffie is? nou, ik ga aan het werk! allemaal een goeie vrijdag! liefs, loopy
Ik maak me ook niet zo druk hoor. En na het lezen van jullie reacties helemaal niet meer, het komt dus wel vaker voor. Mijn VK had me van te voren ook gewaarschuwd dat het even kon duren en dat ze het mss niet kon vinden. Ze baalde natuurlijk wel en vond het niet leuk voor ons. Maandag een nieuwe poging!
Goedemorgen... Djamina: Wat een mooie echo's en een mooi buikje al. Brr: Toen ik alvast belde naar de verloskundige zei ze niet eerder dan bij 14 weken een afspraak te maken i.v.m. het horen van het hartje. (Sta nu nog onder de gyn. en heb het al zien kloppen) Dreams: Lekker naar CP, geniet ervan ! Alle meiden een heel fijn weekende, ben zelf ook vrij alleen vanavond nog een late dienst.
goedemorgen meiden djaminah: meid mooie buik foto hoor en duidelijke echo's zeg geniet ervan dreams: veel plezier in cp
ik moet zo ook gaan werken en heb absoluut geen zin.... pff kan weer voor maar 1 lesje die kant opcrossen soms ha
@maartjeh: ik krijg inderdaad geregeld echo's, maar dat is ivm met mijn ziekenhuisopnamen door uitdroging. Ik lig nu al bijna 8 weken op bed. De extra echo's zijn wel een leuke compensatie!
Goedemorgen, Voel me niet echt lekker vandaag, weer erge hoofdpijn en steeds misselijk. Heb me net ziekgemeld op het werk want had anders een avonddienst en trek het nu toch even niet. Gister wel even naar de ikea geweest met een paracetamolletje ging het wel aardig, we hebebn allerlei leuke schattige dingen gekocht HEERLIJK! zo leuk is dat al dat spul en zoooo lief Moet het nu alleen ontgelden met vreselijke hoofdpijn weer...maar goed we doen het vandaag lekker rustig aan. Meiden have a nice day Liefsss
@maartjeh: ik heb twee extra echo's in het ziekenhuis gehad wegens (bruin) bloedverlies, week 7 en week 9. En naast de normale termijnecho heb ik er zelf nog eentje gekocht, bij ons in Utrecht (Echobureau) kost dat 35 euro dus dat is nog te overzien. Je krijgt een cd'tje met de foto's mee, wel 20 ofzo! En je bent weer helemaal gerustgesteld en daar gaat het mij om
whoeeee ik ben vandaag 12 weken! ik heb net nog met de angelsound geluisterd en het hartje klopt goed ik had er in het begin ook moeite mee om het hartje te vinden maar als je eenmaal weet waar je moet zoeken is het een stuk makkelijker...je moet het ook met een volle blaas doen en heeeel laag zoeken...ik zit ook tegen mijn schaambot aan. oja en het wilt niet zeggen dat het iedere keer lukt.
dankjewel dames ik heb nog even gecheckt voordat ik vertrek rond half 2 boh heb zon rugpijn ! morgen alweer 13 weekjes zwanger, gaat toch wel snel die tijd iedereen een fijn weekend Groetjes dreams
misskeita: jij ook al zo lang op bed meid ik lig nu ook al vanaf 7weken zwangerschap op bed en tussen door een paar weken zh maar idd de echo's die je regelmatig krijgt zijn wel leuk lekker veel foto's hihi kreeftje: beterschap meid doe het maar rustig aan french: mooi he hartje horen en idd het kan af en toe even duren voordat je hem gevonden hebt maar elke keer gaat het steeds makkelijker en sneller geniet ervan dreams: 13 weken alweer de tijd vliegt echt he jij ook alvast een fijn weekend ook voor de rest van de dames hier
ik wil ook angelsound! Alleen mag niet van man lief. Want dan zit ik de hele dag te luisteren. En als ik niks hoor raak ik in paniek. Net zw-bh gekocht.. echt mega sexy en schrok van de maat die ik nu heb
@Kreeftje: Vervelend dat je je zo naar voelt. Hoop dat er snel verbetering in komt voor je. Ik wil ook wel zo'n Angelsound, maar als de echoscopist al geen hartje gaat luisteren omdat het zo hinderlijk is voor het kindje op dit moment, vraag ik me af of een Angelsound volkomen veilig is. Ik denk ook dat ik veel te vaak ga luisteren... Ik ga zo eens lekker met manlief (die vanmiddag vrij heeft) naar de braderie hier in het dorp. Gewoon er even uit na gisteren. Misschien hebben ze nog wel leuke dingen. Gelukkig knapt het weer nu aardig op.
Hoi! Ik laat wel nooit iets van me horen, maar toch ben ik meestal wel bij met lezen. Ik vind het erg leuk om dit forum te volgen, veel dingen zijn altijd erg herkenbaar! Ik heb vorige week het hartje heel snel horen kloppen en over een aantal weken willen we graag een pretecho laten doen. Gelukkig kan dat hier vlakbij (ik woon in de stad Groningen). Toch even gauw een "bannercheck", leuk om te zien hoe snel de tijd vliegt. Iedereen een fijn weekend en succes met alles.
Ja mijn baby is echt eigenwijs vandaag weer moeten zoeken met de angelsound ik hoop dat ie bij de pretecho niet zo eigenwijs is als bij de eerste want toen ben ik 3 keer terug geweest omdat ie alles voor het gezicht had liggen benen handen echt alles hoop dat we nu een beter beeld krijgen. @moon85 Mijn man vind het wel leuk hij vraagt zelfs of ik ff naar hem z´n hartwil luisteren
haj meiden net een afspraak gemaakt voor 20 wkn echo mag een weekje eerder komen dan zou ik 19 wkn en 3 dagen zijn die week der op hadden ze geen plaats.. bof ik even 8 augustus om 15.00 kan nu al niet meer wachten
aa das wel geluk hebben pfffff sommige mensen ha die zou je gewoon achter het behang willen plakken soms............