mijn 20 weken echo is ook gepland! 25 juli mogen we komen ! 1 dagje nadat we terug zijn van vakantie! ben er zo benieuwd naar! na alle verhalen van de angelsound, begin ik ook enthousiast te worden! ik denk erover om 'm toch aan te schaffen..... verder alles goed hier! weinig klachtjes, alleen nog steeds wel wat moe, maar veel minder als een tijdje terug! have a nice day!
Hallo! Ik was al een tijdje aan het meelezen, maar nu meld ik me ook bij de decembermama's! Wij verwachten onze eerste kindje op 24 december. Afgelopen week zijn we naar de verloskundige geweest voor een termijnecho en de uitgerekende datum klopte precies. Nu moet ik er toch echt aan wennen, dat zwanger zijn. Ik heb namelijk helemaal geen last gehad van zwangerschapskwaaltjes. Moe en prikkelbaar was ik eerst ook al rond mijn menstruatie. Het enige bewijs was dat ik niet ongesteld werd (joepie!) en twee positieve tests. Maar ik voelde me niet echt zwanger. Verder zijn er ook veel miskramen in onze omgeving geweest, dus ik ben vrij nuchter naar de verloskundige gegaan. En toen werd ik toch met de neus op de feiten gedrukt. Gel op mijn buik, echo-ding erover en op het scherm verscheen een bewegend minimensje. Ik was helemaal stil. Ik ben echt zwanger! Heerlijk! Nu durf ik er ook van te genieten. 's Avonds moet ik toch al echt mijn broek losknopen, dus er gebeurt wel degelijk wat in mijn lichaam! Mijn moeder wilde me meteen al mee naar allerlei winkels sleuren voor positiekleding, maar ik improviseer voorlopig wel gewoon met stiekjes. Heb namelijk een enorme hekel aan winkelen voor kleding voor mezelf. Maar toch zal ik een keer moeten, he! Ben trouwens wel benieuwd of we het hartje te horen krijgen bij de controle begin juli. Zat geen geluid bij de echo, maar je zag het hartje wel kloppen. @mamabeer: Wij zijn ook op 25 mei stiekem met zijn drietjes getrouwd! Bij mij hadden ze de laatste pas mijn trouwjurk een stuk in moeten nemen en toen ik hem twee dagen voor mijn bruiloft kwam ophalen, zat hij te strak, dus toen hadden ze hem weer uitgelegd. Mijn moeder en ik keken elkaar aan, zo van: het ligt aan het innemen he, en niet aan het zwanger zijn!
@ mamabeer Haha wat schattig! Nee ik raak veelste snel in paniek dan. Zkr nu ik al 3 kleintjes verloren ben. En krijg toch vaak echo's dus kan ik het ook horen @ caruli Wat schattig zo met je dochtertje! En wat een leuk shirt heb ik ook en ook buikband daar van Hihi zullen we 2ling spelen? 8)
dank je hihi heb ik bij miss etam gehaald eigenlijk kun je er ook nog een rood shirtje onder aan en ik heb hem ook in het zwart/wit en een zwart shirt voor eronder
@ caruli Ja want ik zat vanmiddag even te kijken en toen deed ik hem aan. En zag je me bh das ook niet zo sexy haha. Maar ze hadden leuke kleding vond ik. Was ook bij h&m geweest maar dat vond ik niet veel. Ja gelukkig wel. Ben zo blij als ik de grens over ben. Sinds de laatste echo ben ik pas echt gerust en durf ik te genieten. Bleef zo ontzettend bang. Ik hou deze datum aan kindje ligt wel een dag voor in groei. Maar dat kan nog erger worden vanwege m'n diabetes. Vaak grote en snel groeiende babies. 1 voordeel hoef niet tot 40 weken of langer
thanks lindy hihi ik moest het er even uitgooien ik gooi tegenwoordig gewoon alles op de hormonen welkom hier nelly wat leuk zeg
Zo heir even weer ee reactie, moest toch net nog naar de winkel om eten daar kwam ik niet echt onderuit ben even doorgelopen het dorp in en heb weer 4 leuek rompertjes en 2 babypakjes gekocht met bijpassende sokjes oja en nog leuke spuugdoekjes. Zo langzamerhand maar alles beetje bij beetje kopen maar ben blij dat ik weer thuis ben mijn hoofdpijn is nog steeds niet weg dus blijf toch nog maar even rustig! Voel me erg belabberd op het moment....zal het dinsdag ook even vragen bij de VK want we mogen nog 1x bij haar komen voor een extra echo @caruli Schattige foto hoor en een mooi shirt inderdaad zal binnenkort ook maar eens weer op kleding jacht. Een vraagje??? Welke maat rompertjes/kleertjes kun je eigenlijk het beste aanschaffen heb nu een paar van 50/56 en 2 van 62 en de babypakjes zijn van 56. Moet er nogal wat hebben En aangezien het winterbabys worden (voor ons allen trouwens) moeten er ook met lange mouw komen.
Moon: Je hebt de 20 weken echo op mijn verjaardag - mooie dag hoor Nollie: Mooi buikje! Kreeftje: Vervelend die hoofdpijn - heb er zelf ook veel last van. Na een drukke dag bijvoorbeeld ... Zal het dinsdag ook wel aankaarten bij de VK ... Dreams: Fijn weekend! Nelly: Welkom en gefeliciteerd met je mooie echo! Caruli: Wat een lieve foto! Hier gaat alles prima - drukke dag gehad gisteren door de eindexamenuitslagen van mn mentorklas. Echt een dag vol emoties en 's avonds met een vriendin afgesproken om te gaan eten in de stad. Was erg gezellig, maar ook erg laat. En nu pluk ik daar de vruchten (hoofdpijn en moe) van. Gelukkig kan ik vanavond ook lekker laat naar bed - vriend van mn treed op met zn band en dat is op een uurtje rijden ... dus het wordt weer nachtbraken (en dat terwijl ik altijd een onwijs uitgaans/avondmens was) ... Morgen heb ik de reunie van mn middelbare school en ga er naartoe met een aantal vriendinnen waar ik nog steeds contact mee heb. Ben erg benieuwd. Woon namelijk in een andere plaats en kom dus nooit toevallig mensen van school tegen ... Zo ga ff een tukkie doen [/b]
@ kreeftje Ik heb alles 56 omdat ik een grote baby verwacht haha.( zul je zien is hij/zij klein ) En verder heb ik ook al veel 62/68 @ salapio Haha grappig! Zo te horen ben je erg druk (geweest). Slaap lekker!
Ik weet of heb gehoord dat tweelingen meestal klein zijn als ze geboren worden dus dan koop ik gewoon alles maar van gemengde maten Was benieuwd wat jullie het meeste aanschaffen wat betreft maat.....
hihi je was me net voor.....nou dan koop ik ook gewoon wat kleertjes in maat 50. Zal wel goedkomen laat het kopen maar aan mij over (zal mijn vriend ook vast over mij zeggen..hahaha)
Haha ik had koop verbod gekregen van man lief tot week 12 8) Hihi nou dan koopt moontje toch gewoon stiekem.. en neemt oma het mee naar haar huis Ik hoef nog maar 2 pakjes en 2 boxpakjes dan ben ik daar klaar mee. En rompertjes heb ik veelste veel maar ja is allemaal zo schattig.
Ja echt schattig! Nee ik ben nog niet klaar dus heb nog wel wat te kopen maar dat is helemaal niet erg hoor Zag vandaag ook echt schattige pakjes en die moesten gewoon mee een ecru pakje en een witte tsja weet nog niet wat het wordt dus dan zijn dat mooie neutrale kleuren. Maar begin nu mooi elke keer wat te kopen als ik wat zie danheb ik strax ove rpaar maand de kast al goed gevuld....hahaha....
@Nelly welkom! gefeliciteerd met je zwangerschap. Gelukkig hebben ze bij mij de jurk niet groter of kleiner moeten maken ik had er wel een korset onder en op de avond ging het uit nou dat zat wel ff wat strak Weet iemand misschien waar je echt mooie zwangerschapskleding krijgt heb tot nu toe alleen maar van die oma kleding gezien en van die tenten Mogen zwangere vrouwen soms niet een beetje sexy zijn?