Confronterend is dat toch, hoe dicht geluk en verdriet tegen elkaar aanliggen. De een is nog op een roze wolk, de ander wordt daar ruw vanaf gehaald...Wel goed om lief en leed met elkaar te kunnen delen! @Lapeldoorn en Sann: heel veel sterkte, ik vind het echt heel erg voor jullie. Ik hoop dat jullie droom snel alsnog zal uitkomen. @Caruli:ik hoop dat alles goed is gegaan?
Hier gaat alles goed overigens...was erg misselijk, maar vandaag even niet meer. Ik heb 8 mei mijn eerste gesprek met de gyn, ik ben erg benieuwd! Ik ben dan 8 weken, dus volgens mij kan er dan ook een eerste echo worden gedaan...ik geloof het pas als ik dat hartje hoor kloppen
He Krullebol, wij lopen precies gelijk op en ik ga ook 8 mei naar de gyn. Spannend he! Dan wordt er denk ik een inwendige echo gemaakt; kan haast niet wachten. Wel wel eens zien dat er echt wat zit! Maandag a.s. komt iemand van Moeders voor Moeders bij me langs. Gaan jullie daar ook aan mee doen? (misschien is die vraag al eens gesteld) Liefs Olga
hoi allemaal ,,ik ben blij te horen dat er meer vrouwen zijn die klachten hebben en die het allemaal nog spannend vinden ,, of het eigelijk nog niet beseffen,ik kan ook haast niet wachten tot de echo,,,ik krijg de echo op 7 mei ,,6 dagen na dat mijn mijn jarig is ,, en aanstaande vrijdag ochtend komt er bij mij iemand van moeders voor moeders,, ben benieuwd,,, voor de telefoon zei ze dat we weer een zwangerschaps test gaan doen,,ik heb er inmiddels al 2 thuis liggen groetjes gerda
meiden haal mij ook maar van de lijst ik heb gisteren te horen gekregen dat het niet goed zit moet nu wachten of het vanzelf komt had gisteren wat bloedverlies maar nu helemaal niks meer vrijdag terug voor nacontrole om te kijken of alles goed weg is en over hoe we nu verder gaan met ivf enzo wat voel ik me k*t lapeldoorn sterkte meid! ik was pas 7 wk maar toch een hele droom valt in duigen eindelijk na 3 jaar positief en nu dit ik weet het even niet meer meiden veel plezier met jullie zwangerschap
Lieve Caruli, wat is dit oneerlijk, kan wel janken... Meid...weet even niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte de komende tijd! Hele dikke knuffel! Nollie
Heeee, wat erg Caruli! Jeetje, dit is echt zo verschrikkelijk voor jullie. Eerst al zo lang erop moeten wachten en nu dit. Ik wens jou en je man heel veel sterkte en hoop natuurlijk dat je weer zwanger mag raken met IVF. Maar ik kan me voorstellen dat je eerst alles weer op een rijtje wilt hebben voordat je weer een ietsie pietsie vertrouwen hebt gekregen dat het misschien nog een keer kan lukken. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Het laat je er wel bij stil staan hoe kwetsbaar die eerte weken zijn. Niemand wil daar natuurlijkt e veel aandenken of bang voor zijn, maar toch. Nu al drie meiden hier met een miskraam. Liefs Olga
Oh Caruli, Ik vind dit zo er voor je. Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met het verlies. En ja kan me heel erg goed voorstellen dat je droom induigen valt. Dikke kus van mij
Wat erg Caruli. Ik weet gewoon niet wat ik kan schrijven. Ik vind het zo erg voor jullie. Hier heb je zo lang op gewacht en nu opeens in één klap voorbij. Heel veel sterkte.
@Caruli: ik lees je berichtje net toevallig. Gatverdamme wat een ongelooflijk rotnieuws, echt niet te geloven. Ik vind het zo erg voor jullie. Heel erg veel sterkte gewenst! Dikke kus.
Och jee Caruli, wat vreselijk meid. Ik heb er even geen woorden voor. Heel veel sterkte. Lapeldoorn, ook veel sterkte.
Lieve lieve Caruli Wat een vreselijk nieuws. Daar hadden we niet op gehoopt met zn allen. Ik wil je ook namens meiden van een ander forum, waaronder Nies, Grien Hielkje, Aoife en vele andere meiden, heel veel sterkte toewensen. Veel liefs Irisje
wat een grote groep zeg met december mama's jammer dat er al 3 af moeten vallen..denk dat we allemaal erg met ze meeleven! ik voel me opzich wel goed heb helemaal geen buikpijn...af en toe kleine krampjes omdat ik nu al last heb van opstipatie moet ook zeggen dat ik erg lui ben en een groot deel van de dag met laptoppie op de bank hang om bijv. op deze site te lezen enzo..verveel me een beetje maar heb nergens zin in..misschien ook herkenbaar? ook heb ik al echt een opgezette buik! lijkt mij erg vroeg woensdag de 25e moet ik naar de verloskundige ben benieuwd wat zij ervan zegt.Ik ben natuurlijk ook erg onzeker enzo net zoals iedereen maar in me achterhoofd heb ik het gevoel dat t allemaal wel goed zit! vreemd he..durf er ook niet op te vertrouwen..wat een raar gevoel he zwanger zijn!
Lieve Caruli, zag je berichtje. Wat enorm verdrietig....Jullie hebben er zo hard voor geknokt en dan dit.....wederom is het leven niet eerlijk. Zo wreed is je droom weer kapot gemaakt....heel veel sterkte! Liefs, Me2
Heel veel sterkte meiden. Ik vind het echt heel erg dat jullie dit mee moeten maken. Knuffel van Sofine
Caruli, heel veel sterkte gewenst. Ik vind dit heel naar voor je. Lapeldoorn ook veel sterkte voor jou.