He meiden, Pfff, vandaag weer effe een slechte dag. Vorige week weer de hele week gewerkt en gisteren werd mijn vriend 31. Dus visite en laat naar bed. Vervolgens vroeg wakker, dus ik ben weer aan het spugen gegaan vandaag. Nu gaat het wel weer. Heb eindelijk kopje thee en broodje binnen gehouden. Verder hebben we zelf ook nog niets gekocht. Wel al veel gekregen aan sokjes en rompertjes en knuffeltjes. Misschien gaan we morgen ergens bij een babypark/dump/groothandel kijken. Wel leuk op vaderdag...Ik heb voor mijn vriend namenboekjes gekocht en die krijgt hij morgen. We zijn al druk aan het bedenken, maar vinden het erg lastig. Vooral veel moeite met een jongensnaam. Vavanvond weer druk, want dan komen al onze vrienden om verjaardag te vieren. Wel heel gezellig natuurlijk! Oh, de griek klinkt trouwens wel erg lekker..... Caruli, lieve foto! Juffie, ik denk aan je maandag! Gerda, wat een spektakel... Balen van jullie auto maar gelukkig was iedereen ongedeerd? Liefs Olga
weet ik niet ik weet wel dat geen tonijn mag hebben die vacuumverpakt is of was het nu in blik ik weet het niet meer zeker eet het gewoon helemaal niet meer verder heb ik van inktvisringen nog nooit wat over gehoord
ik heb wel weer moeite om naar filet americain te kijken vind dat zo lekker he maar het mag niet meer bij de eerste had ik tegen me moeder gezegd: zodra ik bevallen ben wil ik filet americain, Met uitjes :x en ja hoor ze kwam er meteen mee aanzetten dus ga het haar nu ook vragen
HAHAHA dat is wat ik ook al al die weken roep: Zodra de kleine er is wil ik een lekker broodje filet amerikan en een grote beker cola hahahah.
Pfff... Wat een gezellig kletskluppie! Ik weet niet wanneer je je kleintje kunt voelen, maar ik merk nog niks hoor. Wel had de verloskundige tijdens de termijnecho gezegd dat de placenta mooi tegen mijn rug aanlag, zodat we de baby duidelijk zullen gaan voelen. Verder hebben we ook nog geen kleertjes of kinderkamer gekocht. Wel hebben we wat knuffeltjes en slabbetjes gekregen. Voor mijn gevoel is het ook eerst zien, dan geloven! We zullen tegen die tijd nog wel zien... Morgen geven we onze vaders het boekje "Opa voor beginners". Vond ik wel toepasselijk, want het is voor allebei hun eerste kleinkind. Voor mijn man heb ik de papa-variant gekocht. Ben benieuwd naar de reacties. Groetjes, Nelly
ik heb vandaag goed geshopt! van mijn moeder heb ik een super lief pakje gekregen. voor mn ventje heb ik da rompertje gekocht met ''papa is de allerliefste'' ik heb zelf 4 zwangerschapsbroeken gekocht (alles by the way bij prenatal) en die broeken waren afgeprijst van 29,95 voor...5 euro! ik heb gewoon 4 dezelfde maar voor dat geld! ze zijn zwart en netjes...ik heb altijd zo'n moeite met nette lange broeken...ik ben zelf 1.75...en meestal is het hoog water maar deze zitten super! wij weten voor een jongen en een meisje beide al een naam...zelfs de doopnamen al...maarja dat zijn gewoon vernoemingen dus dat was makkelijk
Ik heb vandaag voor mijn verjaardag een hele lieve knuffelbeer voor in de kinderkamer gehad. Superzacht en precies in de kleuren die ik wil.. Verder ben ik verwend met een IKEA-bon, dus kan ik ook nog wat leuke hebbedingetjes shoppen... Vanavond krijg ik nog visite. Dat vind ik wel gezellig. Niet te druk maar ook niet dat het helemaal stil is. Maar goed ook, want ik ben ontzettend verkouden geworden... Bah... manlief heeft een lekker soeppie gemaakt, die ga ik nu lekker eten...
ooooooow waterlelie, was je daaaaaaaaaarom zo hard aan het soppen! Gefeliciteerd met je 30e verjaardag! En nog vele jaren gewenst met je man en kleintje! Groetjes sanneke
waterlelie van harte.. kijk mn kereltje, alweer 1 jaar + 1 maand oud.. heb vandaag twee voedingsbeha's gekocht bij de Hema, best goedkoop, en jeetje dames wat zitten die lekker en zo super zacht! Echt een aanrader hoor.
meid ik ben ook zo gek op filet american hihi.. moeilijk he,, hier is het prima alleen veel last van krampen en steken. bijna de grens over .. voel me al stukken beter ben weer vrolijk.. en heb super goed geslapen dat scheelt veel gekletst hier ,, ga het even na lezen hooor hihi
Hallo meiden, Allemaal al goed bezig Heerlijk is dat Wij zijn vandaag ook aan het shoppen geweest bij de prenatal hebben we beddegoed gehaald alles met fikse korting en dat is altijd mooi natuulijk Ook nog wat lieve rompertjes gehaald en zo kopen we dan alles beetje bij beetje. En vanmiddag hebben we de kinderwagen gehaald, wat een gaaf ding echt helemaal geweldig al was het een nieuwe we zijn er erg blij mee! Van de week gaan we met de kamer beginnen te verfen, morgen al even een beginnetje maken. Het was dus een druk en productief dagje ik ga nu lekker douchen en helemaal nix meer doen RELAXEN! @waterlelie GEFELICITEERD! @lentefee Wat een schattig koppie zeg, mooi ventje hoor. @french Dat is wel een koopje die broeken zeg mooi dat je zo geslaagd bent! ik zal er volgende week nog even om zien vandaag te druk gehad met andere dingen kopen @mamabeer en kelly Mmmm filet american =P~ Meiden sorry dat ik niet op iedereen reageer, heb het niet zo goed onthouden Oja recente fotos in mijn album....... Nou meiden nog een fijne avond. Liefssss
@ Waterlelie...Gefeliciteerd! @Gerdag..wat erg zeg..maar gelukkig alleen maar materiele schade! @Olga..is er koopzondag morgen dan? @nelly..leuke verassing heb je gekocht hoor!zullen ze vast heel leuk vinden! @French...dan heb je echt een koopje..ik heb vanmiddag ook geshopt .. en ben zeker 300 euries lichter... @lentefee...wat een mooi kereltje! en ik heb gister meegroeibeha's gekocht..die zitten ook lekker! @Kreeftje..wat fijn dat de wagen helemaal naar de zin is! En nog lekker geshopt!super! ik ben met mams naar zwolle geweest.. en heb een broek en shirt gekocht bij missetam.. een shirt bij promiss.. en nog 2 Noppies spijkerbroeken..wat zitten die geweldig zeg! echt super en ook nog een Noppies riem! een korte en een langere spijkerbroek! En de riem die is echt lang..dus die kan je blijven dragen.. stond erg leuk! Ze zijn wel duurder..maar dan heb je ook echt wat hoor! Echt een zwangerenwinkel! Ze wisten precies wat mij goed zat! En ook nog een paar wolky's gehaald voor mijn werk.. Dus ben echt goed geslaagd..echt super hoor! ik ga zo even een filmpje kijken denk ik.. net pizza gegeten..klein stukje maar.. kan niet zoveel meer op.... fijne avond allemaal!
hoi meiden zo er is weer een hoop geschreven ik heb sinds vandaag een zw dagboek durf het nu pas aan om er in te gaan schrijven hopelijk mag ik er nog maanden in schrijven namen: zijn wij ook al over uit maar verder hebben we nog niks gekocht of gedaan misschien kom ik morgen nog even kijken en anders fijne zondag en tot maandag
Geen cola? Ik moet juist van de gyn regelmatig een flink glas cola wegdrinken. Teveel is niet goed, maar in het geval van extreme misselijkheid kan cola juist je redding betekenen Volgens mijn gyn kan het in ieder geval zeker geen kwaad als je maar geen flessen wegdrinkt. En ja, met die filet heb ook ik echt moeite. Wat is dat lekker! Nog maar een paar maandjes. Ik heb het er graag voor over
Nou weer volop gekletst hier. zit hier even met me laptopje een kwartier van internet te genieten ik had me vanmorgen even een stressbui niks lukte, mijn haren niet liet alles vallen haha heb een nieuw truitje gekocht echt leuk waar mn buik flink in kan groeien dat gaat nu ook beginnen verder kon ik niet alles bijhouden @ olga ; gezellig veel plezier @ salapio dankje
ik heb van cz een namenboekje gekregen best ene leuke zetje zebra heet die voor jongens én meisjes morgen vaderdag. dames die iets hebben gekocht voor de aanstaande papa's? ik heb een beker waarop staat voor de liefste papa en een boek van ouders van nu Groetjes dreams
@ lentefee wat een heerlijk knulletje zeg nou ik ga me snel klaarmaken dalijk nog even bowlen hier in center parcs iedereen nog een fijne avond en tot snel hier trouwens ook al de 20 weken echo gepland, de 14e augustus, nog 2 maandjes Groetjes dreams
1-12 1. Linda76 2. Jeannie 3. suus2007, (28 jr) 2e kindje, vrij 27 apr echo 4. meisje26 5. barbabintje (Esther), (29 jr) 1ste kindje, 20 wkn echo 4 juli 6. caruli, (25 jr) 2e kindje, 19 juni controle gyn 7. Iloon, (25 jr) 3e kindje 8. pukkieukkie, 1 dec, 1e kindje 9. Bo20, (20 jr) 1e kindje, 13 juli 20 wkn echo. 2-12 10. Boontje, (27 jr) 1ste kindje, 17 juli 3de x VK, 1 augustus 2de echo 3-12 11. Sofine79, (28 jr) 1ste kindje, 22mei 1 ste echo, 2e echo 10 juli 12. Jufffie, (23 jr) 1ste kind, loopt bij de gyneacoloog. Al 3 echo's gehad! 4-12 13. Lolaatje, (33 jr) 1ste kindje, 24 april echo, 2 mei VK, 15 juni 2e echo alles goed!, 6 juni VK 14. AnnieP, (32 jr) 1e kindje, 3 mei 1e echo 15. peetje22, (23 jr) 1e kindje 16. elsa 5-12 17. ingepinge 6-12 18. Essebes, (27 jr) 1e kindje, 2 juli VK, 24 juli 20 weken echo 19. Nollie, (32 jr) 19 juli 20 weken echo 7-12 20. Claartje79 8-12 21. Ayse, (31 jr) 1e kindje 22. Lentefee, (32 jr) 4e kindje 9-12 23. heleentje80, (27 jr) 1ste kindje, 7mei echo 24. sam28, (28 jr) 1e echo op 8 mei om 20.15 tweede afspraak bij de vk is 15 mei 25. Loopy 26. frederike80, (27 jr) 1e kindje, 11 juni controle vlos 10-12 27. Kelly, 1ste kindje, 14 mei intake VK, echo gehad prima hartje. 28. Juffie, (23 jr) 1e kindje, 2 mei 1e echo gyneacoloog 10.40 uur! 11-12 29. Kreeftje72 30. Babel 12-12 31. Malaika, (31 jr) 1e kindje, 1 augustus 20 weken echo 13-12 32. Arka, (23 jr) 1e kindje, 24 mei derde echo 33. bianca1979, (27 jr) 1e kindje, 1 mei intake VK, 29 mei echo, 30 mei 2e afspraak VK (hartje) 14-12 34. linny0903, (26 jr) 2e kindje, 11 juni 2e echo 35. jettje, (30 jr) 1ste kindje ,11 mei 1ste echo 36. puksem 15-12 37. ikkie, (28 jr) 1e kindje, 9 mei eerste afspraak VK 38. gerda79, (28 jr) tweede echo 29 mei 39. Moetsyyy, (26 jr) 1e kindje, tweede echo 17 mei 16-12 40. Augustus, 1e kindje, 4 juni VK 17-12 41. Hairdresser, (25 jr) 1ste kindje, 15 mei echo 42. AdrianaB 43. Azra, (26 jr) 1e kindje 18-12 44. Krullebol, (31 jr) 1e kindje, 8 mei echo 45. Olga, (27 jr) 1e kindje, 2e echo 6-6 46. Linmar, 1e kindje, 15 mei echo 47. Happygirl81, (25 jr) 1e kindje 19-12 48. bipat, (33 jr) 1e kindje 49. misskeita 50. mayke1980 51. maartjeh, (26 jr) 1e kindje 13 mei echo 20-12 52. sanneke, (26 jr) 1e kindje, 1 mei echo (album) 53. Missy78, (29 jr) 1e kindje, 7 juni echo 54. dianne, (19 jr) 1e kindje 55. fientje29, 3 mei echo 21-12 56. Johana79, (27 jr) 1ste kindje 57. Memmie 58. Brrr, (25 jr), 1ste kindje 23-12 59. Marit , (28 jr) 1e kindje, 15 mei echo 60. Salapio, (27 jr) 1e kindje, 20 weken echo 13 augustus 24-12 61. moontje34, (32 jr) 1ste kindje, 15 mei echo 62. soraya, (26 jr) 2e kindje 63. djaminah, (26 jr) 1e kindje (3e zwangerschap) 64. nelly 25-12 65. Jose777, (39 jr) 3e kindje (1ste vr mn vriend), 14 mei VK - 1 juni echo 26-12 66. Jeslin, (31 jr), 2de kindje 67. Mercedes, (28 jr), 2e kindje 68. Dreams, (19 jr) 1e kindje 69. Miep en Miep, (29 jr) 27-12 70. French, (25 jr), 1e kindje, 10 aug 20 weken echo 28-12 71. Lizzie84 (22 jr) 1ste kindje 23 mei 12.00 intake en 1ste echo. 72. Mammabeer 73. Lisette, (31 jr) 1e kindje, 19 juni combi.test. 29-12 74. Tess2704, (36 jr) 30-12 75. bloem 1972 76. Lindy, (19 jr) 1e kindje 8 aug 20 weken echo 31-12 77. Inge1975, (31 jr) 2e kindje, 21-5 vk 16.40uur 78. Kreeftje1984, (22 jr) Eerste zwangerschap en gelijk een tweeling 79. Moon85, (21 jr) 1ste kindje (3de zwschap 3 engeltjes)(diabetes) * 16 juli 9de echo * 15 aug 20 weken echo Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute]+ haakjes weghalen aan begin van de tekst en het einde van de tekst. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.[/quote]