JOEPIE! Nog meer goed nieuws! Mijn hond is weer terecht! Ze woont bij mijn ouders (buitengebied) en afgelopen donderdagavond was ze niet thuisgekomen/ontsnapt. We vreesden al het ergste. Dat ze een kat achterna gegaan was en aangereden door een auto of in een mollenklem terecht was gekomen of een vergiftigde rat te pakken had genomen of ergens opgesloten zat of ergens in een wei zou liggen of... Brrr... Zondag kregen we de tip om het asiel te bellen en dat heb ik vandaag dus meteen gedaan. Ze hadden wel een hondje wat op mijn omschrijving leek, dus ben ik meteen langsgegaan om te kijken of ze het was. EN DAT WAS ZE! Joepie, joepie, joepie! \/ Mijn vader meteen gebeld, want die is echt hartstikke gek met het beessie, en dat maakte zijn dag meteen goed! Kan wel janken! Heerlijk! Zwangerschap versterkt mijn emoties echt wel! Whoei! Hmmm.. Kinderopvang... Heb ik nog helemaal niet over nagedacht. Maar goed dat ik wat regelmatiger op dit forum kom! Heb me wel al aangemeld voor kraamzorg. Papieren had ik meteen de dag erop binnen.
1-12 1. Linda76 2. Jeannie 3. suus2007, (28 jr) 2e kindje, vrij 27 apr echo 4. meisje26 5. barbabintje (Esther), (29 jr) 1ste kindje, 20 wkn echo 4 juli 6. caruli, (25 jr) 2e kindje, 19 juni controle gyn 7. Iloon, (25 jr) 3e kindje 8. pukkieukkie, 1 dec, 1e kindje 9. Bo20, (20 jr) 1e kindje, 13 juli 20 wkn echo. 2-12 10. Boontje, (27 jr) 1ste kindje, 17 juli 3de x VK, 1 augustus 2de echo 3-12 11. Sofine79, (28 jr) 1ste kindje, 22mei 1 ste echo, 2e echo 10 juli 12. Jufffie, (23 jr) 1ste kind, loopt bij de gyneacoloog. Al 3 echo's gehad! 4-12 13. Lolaatje, (33 jr) 1ste kindje, 24 april echo, 2 mei VK, 15 juni 2e echo alles goed!, 6 juni VK 14. AnnieP, (32 jr) 1e kindje, 3 mei 1e echo 15. peetje22, (23 jr) 1e kindje 16. elsa 5-12 17. ingepinge 6-12 18. Essebes, (27 jr) 1e kindje, 2 juli VK, 24 juli 20 weken echo 19. Nollie, (32 jr) 19 juli 20 weken echo 7-12 20. Claartje79 8-12 21. Ayse, (31 jr) 1e kindje 22. Lentefee, (32 jr) 4e kindje 9-12 23. heleentje80, (27 jr) 1ste kindje, 7mei echo 24. sam28, (28 jr) 1e echo op 8 mei om 20.15 tweede afspraak bij de vk is 15 mei 25. Loopy 26. frederike80, (27 jr) 1e kindje, 11 juni controle vlos, 27 juli 20 wkn echo 10-12 27. Kelly, 1ste kindje, 14 mei intake VK, echo gehad prima hartje. 28. Juffie, (23 jr) 1e kindje, 2 mei 1e echo gyneacoloog 10.40 uur! 11-12 29. Kreeftje72 30. Babel 12-12 31. Malaika, (31 jr) 1e kindje, 1 augustus 20 weken echo 13-12 32. Arka, (23 jr) 1e kindje, 24 mei derde echo 33. bianca1979, (27 jr) 1e kindje, 1 mei intake VK, 29 mei echo, 30 mei 2e afspraak VK (hartje) 34. ikkie, (28 jr) 1e kindje, 9 mei eerste afspraak VK, 23 mei eerste echo, 13 juni hartje gehoord! 14-12 35. linny0903, (26 jr) 2e kindje, 11 juni 2e echo 36. jettje, (30 jr) 1ste kindje ,11 mei 1ste echo 37. puksem 15-12 38. gerda79, (28 jr) tweede echo 29 mei 39. Moetsyyy, (26 jr) 1e kindje, tweede echo 17 mei 16-12 40. Augustus, 1e kindje, 4 juni VK 17-12 41. Hairdresser, (25 jr) 1ste kindje, 15 mei echo 42. AdrianaB 43. Azra, (26 jr) 1e kindje 18-12 44. Krullebol, (31 jr) 1e kindje, 8 mei echo 45. Olga, (27 jr) 1e kindje, 2e echo 6-6 46. Linmar, 1e kindje, 15 mei echo 47. Happygirl81, (25 jr) 1e kindje 19-12 48. bipat, (33 jr) 1e kindje 49. misskeita 50. mayke1980 51. maartjeh, (26 jr) 1e kindje 13 mei echo 20-12 52. sanneke, (26 jr) 1e kindje, 1 mei echo (album) 53. Missy78, (29 jr) 1e kindje, 7 juni echo 54. dianne, (19 jr) 1e kindje 55. fientje29, 3 mei echo 21-12 56. Johana79, (27 jr) 1ste kindje 57. Memmie 58. Brrr, (25 jr), 1ste kindje 23-12 59. Marit , (28 jr) 1e kindje, 15 mei echo 60. Salapio, (27 jr) 1e kindje, 20 weken echo 13 augustus 24-12 61. moontje34, (32 jr) 1ste kindje, 15 mei echo 62. soraya, (26 jr) 2e kindje 63. djaminah, (26 jr) 1e kindje (3e zwangerschap) 64. nelly, (27 jr) 1e kindje 25-12 65. Jose777, (39 jr) 3e kindje (1ste vr mn vriend), 14 mei VK - 1 juni echo 26-12 66. Jeslin, (31 jr), 2de kindje 67. Mercedes, (28 jr), 2e kindje 68. Dreams, (19 jr) 1e kindje 69. Miep en Miep, (29 jr) 27-12 70. French, (25 jr), 1e kindje, 10 aug 20 weken echo 28-12 71. Lizzie84 (22 jr) 1ste kindje 23 mei 12.00 intake en 1ste echo. 72. Mammabeer 73. Lisette, (31 jr) 1e kindje, 19 juni combi.test. 29-12 74. Tess2704, (36 jr) 30-12 75. bloem 1972 76. Lindy, (19 jr) 1e kindje 8 aug 20 weken echo 79. Moon85, (21 jr) 1ste kindje (3de zwschap 3 engeltjes)(diabetes) * 16 juli 9de echo * 15 aug 20 weken echo 31-12 77. Inge1975, (31 jr) 2e kindje, 21-5 vk 16.40uur 78. Kreeftje1984, (22 jr) Eerste zwangerschap en gelijk een tweeling Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute]+ haakjes weghalen aan begin van de tekst en het einde van de tekst. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Zo. Nu kloppen mijn gegevens ook weer. En nu stop ik weer even met spammen in dit topic... hihi... Hoezo is dit forum verslavend?
Fijn nelly dat je hond weer terecht is! ik heb even pauze..en zit lekker aan een waterijsje..heerlijk...
HoiHoi, Even een tijdje niets gepost vanwege onwijze drukte en hectiek.Maar hier gaat alles gelukkig lekker door. Maar nu ik het berichtje van Es lees moet ik er weer aan denken. Het kinderdagverblijf. Weet er iemand wanneer je dit moet aanmelden? Ik hoop dat ik nog niet te laat ben, want het zou gaan om twee dagen.
hier in het westen/randstad moet je erg vroeg zijn voor het aanmelden bij kinderdagverblijven, moet je echt al rond de 12e week regelen. Hoe dat in andere delen van het land is weet ik niet...
Ok Thnx Loopy. Dat zou betekenen dat ik dus al wel een beetje laat ben, stom stom ik heb er gewoon ook nog niet echt bij stil gestaan. Ik zit zelf in het onderwijs maar dit soort dingen... Ik denk dat ik maar gewoon eens een keertje ga kijken welke indrukken ik daar krijg en dan een keuze maken...
hallo allemaal ,, ben ik weer even ,,ik heb een korte pauze dus ik denk even lezen wat jullie hebben geschreven over borst of flesvoeding,,allemaal bedankt alvast. ik weet het zelf nog niet zo goed,mijn man wil graag dat ik borstvoeding ga geven ,,maar zelf weet ik het echt niet je hoort van alles over borst voeding dat het pijnlijk wordt op een gegeven moment,en dat het kolven pijn doet,,en ze zeggen als je klaar bent met borst voeding krijg je hang borsten. en fles voeding is makkelijk ,,maar ja ik heb gelukkig nog even de tijd om na te denken. lijkt me ook moeilijk met mijn werk ik werk ongeveer 55 uur per week op zijn minst,,en soms nog meer,,en dat is nu soms best zwaar. en kinder dag verblijf gaan we niet doen ,,ik ben thuis de kostwinner ,dus mijn man is de hele dag thuis en hij zal alles op zich nemen maar dat doet hij met alle plezier,, ben nu best een beetje jaloers op hem ik straks hele dagen werken en hij bij onze baby,,,maar ik ben er de eerste 10 weken gelukkig de hele dag bij. en ik ben inmiddels een beetje bekomen van de schrik,onze auto gaat woensdag naar de expert,,we zijn heel erg bang dat hij total los wordt verklaard en dat we hem niet terug krijgen ,, nou dat was even het nieuws iedereen veel succes als jullie morgen naar de vk moeten ps hebben jullie trouwens honden ik heb er drie en zelfs de honden doen anders tegen mij ,,eentje loopt me de hele tijd achter de kont aan wil veel aandacht ,,ze voelt vast dat ik me anders voel.. fijne avond allemaal ps ik heb ook een groeiboekje besteld bedankt voor de tip
zo zo weer veel geschreven hier zeg ! weer terug in limburg weer weg uit centerparcs @ miep en miep ; hij vond het hele leuk @ caruli; ik heb nog niet de tijd gehad erin te kijken haha zo ik ga even alles verder lezen
@ gerda Ja wij hebben ook een hondje. Eerst wilde ze niet meer op m'n buik liggen maar nu komt ze toch weer. En is nu heel knuffelig en vraagt veel aandacht. Soms doet ze net of ze niet lekker is dat ze opgepakt word. We gaan de box al wel bij 30/32 weken neer zetten dat ze er aan kan wennen. We praten ook tegen haar over de baby. Ben wel heel benieuwd hoe ze zal reageren. Ze is altijd mega lief voor kinderen.. behalve die van onze buren.. die staan steeds voor de poort te blaffen. Was ze er laatst achter aan gerend blaffend hihi.
Hey meiden, Een vraagje als je borstvoeding gaat geven welke borstkolf is dan het beste? sowieso heb ik veel goeds over de avent gehoord. nu kan ik een ste kopen dat gaat dan om de gewone kolf set en ik kan 1 kopen dat gaat dan om de IQ duo. Ik heb er geen idee van...
kreeftje, de duo is geschikt voor als je beiden borsten tegelijk wilt gaan kolven, handig voor als je echt veel wilt kolven...en dan heb je nog electrische en handmatige, ik ga voor de electrische van avent denk ik.. onze hond was gisteren ook weg! wij wandelen, weg beest.. nergens meer te vinden. ik gelijk politie gebeld, hadden ze net een melding binnen gekregen, en kon mn hond gelukkig weer ophalen bij mensen thuis. Wat bleek: men zag onze hond lopen en richting de weg lopen, en men dacht ow wat gevaarlijk, we houden de hond hier.. Hond weet de weg en wou gewoon achter ons aan lopen, omdat ze wat was achter gebleven met wandelen. als die mensen haar dus niet hadden tegen gehouden, was ze gewoon achter ons aangelopen, stomme mensen.
Zou die duo voor mij ook geschikt zijn denk je aangezien ik nu 2 beebs bortsvoeding ga geven? Ik kan namelijk 1 overnemen van mijn kennis (is nog als nieuw) voor een klein prijsje en dit zijn er dan bij: twee borstpompen + 5 bewaarbekers +2 adapters om borstpompen op bewaarbeker te zetten. + 5 deksels voor op bewaarbekers Ik zou dan alleen nog even flesjes moeten kopen. Is dit een aanrader of niet?
Ik hoopte op nieuws van juffie...maar nog niets?! *Ik duim nog steeds* Hier alles goed ..voel me nog steeds prima en ben ook echt aan het genieten van mijn zwangerschap. Voel me echt een beetje trots. Het is hier ook de bedoeling om borstvoeding te gaan geven als het lukt uiteraard. Wat een noodweer hiet zeg..jemig.....
Even een ander vraagje (miss al gesteld), maar gebruiken jullie een speciale gel voor de Angelsounds? Vond het zo duur! Zou baby-olie goed genoeg zijn?
@ Johana; ja dat weer, morgen schijnt het weer 26 graden te worden of zo.. Je weet gewoon niet meer wat je aan moet doen. Ben blij dat we nog niet hoogzwanger zijn pff..! Nou ik ben even gaan informeren bij verschillende kinderdagverblijven. Kreeg bij veel te horen dat ik gewoon al een beetje laat was. Heb me nu onder voorbehoud opgegeven, anders was ik bang dat ik veel te laat zou zijn. Ga van de week nog bij twee langs en dan maak ik een definitieve keuze.
Hoi, ik reageer voor ik alles gelezen heb, dus misschien heb je de tip al gehad. Ontbijtkoek is ook n erg goeie 'scherpedingenverpakker'. Hopelijk is het stukje er nooit ingeweest... groetjes sanneke
neusspray mag niet! Alleen die voor kinderen geloof ik. Probeer vannacht een doorgesneden ui bij je bed, doet ook wonderen. STinkt wel een beetje, maar dat moet je er maar voor over hebben... Een maand of 2 geleden was er een heel topic over buikvoelers, wat je daaraan kan doen. Stonden wel goede tips bij. Ik zou zelf denk ik iets zeggen in de trant van: oei, ik schrik ervan dat je zomaar aan mn buik voelt. Liever even vragen volgende keer. Verder wil ik graag BV proberen, maar als dat niet lukt, dan maar niet! Mijn man is ook praktisch de hele week thuis, dus die gaat ook de verzorgende taak op zich nemen, al zijn we nog aan het zoeken wat we precies gaan doen met werk en oppas. Ik ga iig niet naar een KDV omdat ik liever een gastouder inschakel. Ik ben dus ook hoofdkostwinnaar, maar wil dit zeker niet mn hele leven blijven... 'k voel me trouwens uitstekender dan uitstekend. niet meer moe, en verder nergens last van. k bedacht vandaag opeens: oja, ik ben zwanger! Kan niet wachten tot het moment dat ik iets ga voelen. Ik ga weer kappuh, mzzl allemaal groetjes sanneke
@gerda volgens mij krijg je van borstvoeding echt geen hangtieten. ik heb bij de eerste geen borstvoeding gegeven en het is toch allemaal wat anders gaan zitten ze waren wel met de zwangerschap wel 4maten gegroeid toen dus misschien dat het daar ook aan ligt. Ik heb van vele gehoord dat het allemaal best meevalt