Hoi allemaal, Ik denk dat ik wel wil proberen om borstvoeding te geven. Het lijkt me inderdaad heel intiem en een soort rustmoment samen. We zien wel of het lukt... Gisteren nog bij prenatal warenhuis geweest met mijn vent. We hebben daar echt twee uur als kleine kinderen rondgelopen. Zo leuk al die spulletejes. En mijn vent zat niet eens te mopperen of ik nou al eens klaar was. Leuk pakje en jasje gekocht en hele lieve slofjes en een shirtje een mobiel. Ook bij wandelwagens gekeken en ons oog laten vallen op de Bugaboo Gecko. We moeten echt een hebben die klein in te klappen is voor in de auto en ons halletje. Wel een dure, maar ik denk dat mijn schoonouders ons sponsoren, dus dat zou leuk zijn. Ik heb nu helemaal de smaak te pakken, maar heb ook vaak het idee van 'misschien zie ik ergens anders ook iets heel leuks'. Ben ook benieuwd hoe het met Juffie is. Ik hoop dat ze wel met goed nieuws terug komt. Verder moet ik me ook echt gaan verdiepen in dagverblijven. Het gaat dan om 1 dag in de week en verder willen beide oma's wel een dagje oppassen. Liefs Olga
Hallo allemaal, Na een zware dag werken en stress, kreeg ik bij de verloskundige een heel mooi cadeau voor mij en mijn man; het geluid van een mooi kloppend hartje op de luidspreker. Het was even zoeken, maar wat een geluid zeg. Schoot helemaal vol... Verder moet ik beter voor mijzelf zorgen. Ik maak me te druk en daardoor ben ik zo ontzettend moe. Ook drink ik veel te weinig, dus moet meer water nemen. Het is zo, gaf het zelf toe.. Ik maak me ook veel te druk om mijn werk en dat zou niet moeten. Maar ja... Soms is het niet anders. Ik zou niet weten hoe ik het rustiger aan kan doen. @Juffie Hoe is het allemaal gegaan? Ik ben heel benieuwd. Ik hoop voor je dat het allemaal goed nieuws is. @Caruli Hoop voor jou dat het morgen ook positief uitpakt!
djamih, ja baby-olie gebruik ik ook voor de angelsound en werkt prima kreeftje, ik weet niet of het handig is met twee verschillende pompen te werken, maar denk dat jij sowieso een duo-pomp nodig hebt hangtieten van BV? ach k ben de 30 al gepaseerd dus een beetje hangen mogen ze best haha Meiden ik weet niet hoe lang ik weg blijf, ik ga mn pc opnieuw instaleren dus bye bye
sanneke ik hebapotheek gevraagd ik mocht alleen kinderneusspray gebruiken dus die maar gekocht. Ik hoop dat wat helpt...ik voel me beroerd.
Echt leuk om al die shopverhalen te lezen! Dan krijg ik er ook zoo veel zin in! Wij gaan ook a.s. vrijdag denk ik naar babypark. Misschien neem ik mn moeder mee, haha misschien wil ze wel wat sponseren! Oh jee wat ben ik slecht!
Ik zag net op marktplaats de kinderwagen die wij willen voor 300 euro aangeboden, helemaal compleet en bij mij in de buurt. Nu ga ik twijfelen...Aan de ene kant denk ik, 'scheelt wel veel geld', maar aan de andere kant met bekleding enzo vind ik het wel lekker als het helemaal nieuw is. Enne...heel slecht...maar als mijn schoonouders willen sposoren denk ik 'doe dan maar een nieuwe'. Ohh erg ben ik he! Een box wil ik wel proberen op marktplaats te vinden. Even schuren en een likje verf en koop toch wel een nieuw kleed voor erin. Ben een beetje zenuwachtig wat betreft Juffie. Hoop zo dat het gewoon goed gaat met de baby. Olga
Wij hebben een tweedehands Quinny gekocht. Het scheelde heel veel geld en hij was compleet met wieg en toebehoren. Alles was nog in een goede staat en heel schoon. Op wat krasjes op het frame na ziet het er allemaal uit als nieuw... Ik vond het ook zonde om het dubbele uit te geven aan een nieuwe. Van dat geld kunnen we een hoop andere dingen doen... Maar eh.... Doe wat je niet laten kunt...
Ja, ik twijfel echt. Ik denk dat ik even bel om van de week te kijken hoe hij eruit ziet. Die wij willen is 630 euro + nog een maxicosy van ongeveer 150 euro erbij is al zowat 800 euro. Wat een geld he! Maar ja, als schoonouders willen betalen.... Ze zijn nu op vakantie en mijn vriend zijn moeder had al wat voorwerk verricht volgens mij, want ze had gisteren opeens zoveel kennis over verschillende mogelijkheden. Olga
Ja, zo denken wij er ook over. Bovendien hebben we niet zo heeeeeeeeeeeeel veel centjes Wij lenen ook veel van mn zus. Wieg is de familiewieg, heb ik zelf ook nog in gelegen en het ledikantje is het familieledikantje van mn schoonfamilie. Verder gaan we voor mooie marktplaatsspullen (en misschien wat nieuws). Heb net iets te vroeg gejuicht over mn uitstekende gevoel. Heb flink opgezwollen darmen die alles opzij duwen. Voelt echt tof (mnh) Hoop bye the way dat het goed is met juffie. Weltrusten allemaal, groet
Sanneke, succes met je darmen. Wij hebben allebei geen familiewieg o.i.d. Dat vind ik wel jammer eigenlijk. Hoe gaat dat eigenlijk? Heb je een ledikantje op de babykamer staan en eventueel een wiegje op de slaapkamer bij ouders? Ik wil het kindje wel de eerste weken bij ons op de kamer. Kan dus ook gewoon het ledikant bij ons zetten dan...(als het past) Of is het handiger om op beide plekken een bedje te hebben? Olga
He, nu staat de wagen er niet meer op voor 300 euro, maar moet je bieden. Er is al 300 euro geboden natuurlijk, dus zal nu ook wel duurder uitkomen. (maar nog steeds goedkoper als nieuw)
ingepinge..wat ben je slecht.. nou lekker mams meenemen hoor! Is toch gezellig samen shoppen! Waterlelie ..wat fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gehoord! Tja en kinderwagens zijn echt wel duur hè... maar hier ook hetzelfde verhaal..we krijgen m..en anders hadden we ook nieuw gekocht hoor.. Sanneke sterkte met je darmen! Olga hier gaat het kindje gewoon in zijn eigen kamertje.. ik zit wel te denken aan zo'n doodoo seat..lijkt me ook wel handig..
haj meiden kom ff buurten zo heb ik ff geluk dat ik nog een broertje van 3,5 jaar oud heb ik krijg alles van mijn mams.. de wagen het kamertje alls kan ik overnemen hij is straks uit zijn bedje tegen de tijd dat mijn kleine geboren is en de wagen gebruikt ze al bijna niet meer . voor de rest van prulletjes en kleertjes ga ik natuurlijk wel allemaal zelf kopen
Zo Lindy, is je broertje wel een heel erg laat komertje... Wat grappig, dan kan hij straks lekker met zijn neefje of nichtje omgaan. Wordt hij op heel vroege leeftijd al ´oom´. Fijn toch, dat je al die spullen kan overnemen!
Oh die bedoel je, ik zag ze ook bij prenatal. Ik kreeg al heel rare ideeen. Lijkt wel een soort vervanging voor een wipstoeltje, of niet. Ziet er inderdaad wel heel leuk uit. Olga
Ik ben weg hoor. Ga even koppie thee drinken, heb wat vocht te kort geloof ik...en dan lekker slapen straks. Morgen weer vroeg op. Slaap lekker allemaal! Sweet dreams, Olga
ja deze bedoelde ik... Volgens mij vinden ze het heel fijn.. ik heb een klant en die heeft er ook eentje..en dat babytje vind het echt super..
Het ledikantje komt op z'n kamertje (of haar kamertje; ik heb het gevoel dat het een jochie is) en de wieg heeft wielen dus die kunnen we zetten waar we willen, maar in de eerste periode is het de bedoeling dat ie wel bij ons op de slk komt. Ik ben wel altijd snel wakker van elk geluidje dat ik hoor en dat zal straks wel helemaal zo zijn, dus dan kan ik de wieg ook nog snachts in de woonkamer zetten (onze slk zit aan de wk vast). En evt. ook op zn eigen kamertje. bedankt voor de darmsterkte, haha, t is al weer wat beter, maar echt zo'n opgeblazen gevoel. Maar meestal heb ik dat midden in mn buik en nu echt aan de zijkanten. Ben ook bang voor (niet lezen als je gauw gaat kokhalzen)... inwendige aambeien want ik ontdekte wat slijm bij mn ... en het was de afgelopen dagen ook al wat donkerder van kleur. maar het gekke is dat ik verder nog heel lekker naar de plee kan en ook nooit harde ... heb. Zo, dat was weer een smakelijk verhaal. Wie heeft er nog meer last van die aardbeien (gehad)? Of zal ik de enige zijn? groetjes