Jaaa we zijn weer op controle geweest. Mijn bloeddruk was goed: 125/70 Verder was ik 1 kilo bijgekomen..dus dat is wel netjes We hebben vandaag het hartje gehoord en dat was super De beeb ligt nu ter hoogte van de navel, dus groeit goed Wel gaf de VK aan dat ik extra gecontroleerd word op glucose, dat ivm mijn gewicht en omdat er suikerziekte in de familie voorkomt. Als ik 30 wkn ben,moet ik dan 1 keer naar de gyn voor extra controle en onderzoekjes. 17 juli mag ik weer teriug komen
Hoop dat ik het allemaal heb kunnen onthouden ... Borstvoeding - ja!! Als het lukt natuurlijk, maar het lijkt me zo onwijs gaaf om mn kindje aan de borst te hebben! En als er wordt gezegd dat het beter/gezonder is dan wil ik dat ook op zn minst proberen. (andere leuke bijkomstigheden: gratis, afkolven kan zodat papa ook kan voeden, goed om weer 'in shape' te komen). Juffie hoe gaat het met je? *duimduimduim* Caruli fijn dat je weer wat dingen kunt gaan doen! Ik hoop dat het allemaal stabiel blijft/beter gaat. Kinderwagen ... ja helemaal achterlijk wat er wordt uitgegeven aan kinderwagens, commodes, kleren, wiegje, etc. Maar ben zelf geen haar beter - wil erg graag de bugaboo - is mooi en stevig en fijn om mee te wandelen. Mn schoonzusje heeft zo'n bakfiets en dat lijkt me ook helemaal te gek, maar daar hangt dus echt een achterlijk prijskaartje aan (1500+200 regenkap+400 verzekering ) ... Vanochtend bij VK geweest - hartje horen kloppen echt helemaal te gek! Mn lief en ik moesten allebei een traantje wegpinken echt zooooo gaaf! Vlak voor we op vakantie gaan (ws rijden we zo na het VKbezoek naar Frankrijk) nog een afspraak en een dag na terugkomst 20 weken echo. Nu nog vier weekjes werken. Heb zo'n 150 werkstukken na te kijken deze week en volgende week beginnen de toetsen en dat wordt ook nog even afzien. Pfff ... hopelijk leren ze en beetje goed - anders ook nog herkansers ... Maar ... over 3 uurtjes rij ik lekker met een vriendinnetje naar het strand voor een verse haring met zuur en uitjes en pootje baaien in de zee.
@loopy ik wist niet dat dat bestond een maxi cosi voor op de fiets is wel handig dan ik heb zelf ook geen rijbewijs zou het leifste nooit me rijbewijs willen halen ben zo bang in auto´s @caruli jammer dat ze je nog steeds geen zekerheid kunnen geven volgens mij ben je helemaal op van de spanning gaat dat hematoom ook niet meer weg tijdens je zwangerschap? heb het echt met je te doen. Maar beebje doet het goed gelukkig
hey meiden, Veel gepraat hier, ik heb het echt niet onthouden Hoe zou het toch met juffie zijn Wat betreft een kinderwagwen wij hebben hem van MP hij stond er voor een leuk prijsje op en daar heb ik voor kunnen overnemen een nieuwe werdt ons toch wat te duur en deze wagen was ook echt naar ons zin en ja nu we een tweeling krijgen moeten we dus ook een grote kinderwagen Wij hebben wel een nieuw kamertje besteld maar deze was fiks afgeprijsd dus dat was wel weer mooi en natuurlijk dan de tweeling korting de kamer was nog goedkoper dan dat wij een kinderwagen nieuw zouden kopen dus die keus was snel gemaakt..en de wagen zit er nog als nieuw uit! @caruli Die onzekerheid is echt niet fijn! wel mooi dat j ebeeb het goed doet daar ben ik echt blij om je hebt een sterke vechter daar in je zitten Meiden die echo's hebben gehad en hartjes hebben gehoord GEFELICITEERD het blijft leuk! Ik mag vanmiddag voor een extra echootje JOEPIE weer zin in ben benieuwd of het allemaal van binnen goed gaat met de 2 kleintjes. Pff heb me toch steeds last van mijn rug, en ook af en toe mijn heupen die wat zeer doen. Hebben jullie ook last van steekjes? ik heb ze soms in mijn buik en soms in mijn zij is dat de baarmoeder die groeit of is het bij mij nu extra omdat ik er 2 krijg?
Barbabintje, thanks voor de uitleg! hahaha, jij ook al zo'n wildebras vroeger, ik was net een knul hoor, bomen klimmen, vikkie steken en ga zo maar door.. (nu niet meer hoor ) Caruli, super om te horen dat je kleine het goed doet! En je mag ook al wat meer gaan doen, allemaal positief toch? Fijn hoor meis. Heb je al bepaalde wagens op het oog Miep & Miep? Salapio, lief hoor, jullie hebben alletwee een traantje weggepinkt...mooi he?! Geniet van je harinkje! (neem je d'r ook 1 voor mij mee?) Kreeftje, goed hoor dat je flink afgeprijst hebt kunnen kopen, maakt het altijd nog veel leuker vind ik altijd! Ik voel ook overal steekjes en pijntjes, maar misschien komt dat ook wel een beetje omdat ik nu gewoon een ontzettend stijve hark ben (gestopt met fitness), steekjes in m'n buik & zij, ik denk altijd dat dat bandenpijn is? Niet? O,ja ik las dat er al meiden zijn die zo'n afkolfapparaat (ben ff de naam kwijt) willen kopen, lijkt me niet zo verstandig om dat nu al te doen, best prijzig volgens mij, en borstvoeding geven lukt niet altijd bij iedereen, ik wacht iig even af tot ik zeker weet of het lukt. Liefs Es
hey wat goed zeg allemaal super nieuws geweldig dat zijnde berichten die je wil horen alleen nog geen bericht van juffie?
Pffff.... Hoe goed ik me gisteren voelde, hoe ellendig ik me vandaag voel. Moe, moe, moe... En mijn darmen... Pfff... Lijkt net of er een ballonnenwedstrijd gehouden wordt, de hele dag al. Mijn buik is ook aardig opgezet. Heb maar een stiekje door mijn knoopsgat gedaan. Aan het eten kan het niet liggen. Ik eet supergezond, veel vezels, fruit en groente. Zal wel bij de zwangerschap horen. Vanaaf maar eens vroeg naar bed, want morgenavond heb ik een etentje en ik heb geen zin om daar als een zombie te zitten. Wat doen jullie trouwens na de zwangerschap met jullie werk? Stoppen, minderen? Ik heb momenteel twee banen, 2x 20 uur en dat viel me voor de zwangerschap soms ook al zwaar. Zit erover te denken om een baan op te zeggen en de andere baan meer uren te gaan werken. Maar ik zou niet weten welke baan ik op zou willen zeggen! Ehm... Over werk gesproken, ik ga maar gauw weer aan de slag...
Ik heb een kamertje gezien en ben helemaal verliefd! @ kreeftje Heb ik ook die steekjes. Alles moet toch uitzetten @ nelly Ik werk 18 uur en blijf ik gewoon doen. Als ik weg ben is mijn man thuis en als hij weg is ben ik thuis. Soms moet hij wel langer werken maar dan gaat hij/zij naar mijn ouders die wonen min of meer om de hoek. @ essebes Ben ik met je eens.. ik koop dat pas als ik bevallen ben en zkr weet dat borst voeding lukt. Anders is het zonde van je geld.
de musty komt compleet op 850 euro ongeveer maar dan heb je ook alles...3 in 1 - regenhoes - paraplu - onderstel - luiertas. ik had vandaag weer een koopje! ik had 3 buikbanden bij de missetam voor...1,50! ja echt waar! 50 cent per stuk...normaal 12,95. haha mijn dag kan niet meer stuk!
Zo French da's echt een koopje, ik zoek me rot naar leuk gekleurde buikbanden, in 1 kleur en zonder tekst, leuke paarse, rose, groene oid, heb nu alleen maar zwarte, maar kan ze nergens vinden.... Dacht dat de Mutsy goedkoper was? Hmmmm heb volgens mij ook gewoon een dure smaak 8) Nelly, vervelend dat je je nu niet prettig voelt, hopelijk is het morgen beter! Ik werk nu vast 38u maar dat is meestal wel het dubbele aantal uren hoor, komt nooit voor dat ik aan de 38 uur zit hahaha, maar goed daardoor heb ik altijd wel extra centjes vd overuren en daar weet Essie wel raad mee \/ Ben nu ook flink geld aan het oppotten voor straks. Ik ga straks na m'n verlof ongeveer 30uur werken (maar daar ga ik dan echt NIET overheen hoor!) Kuskus Es
hoi meiden ik ben eigenlijk toch ook wel heel benieuwd hoe het met juffie is hoop maar dat alles nog goed gaat [-o< [-o< [-o<
@ caruli ; wat fijn dat alles goe dis met het beebje wat lekker dat je vroeger kon komen en nu maar aftellen tot de 20 weken echo , ik moet nog wachten tot 14 aug dat klinkt echt zoooo lang, maar het zal wel zo voorbij zijn in de zomer ik kan me totaal niet meer in de gesprekjes mengen hihi wel weer veel geschreven ben vandaag weer eens misselijk en mn oor zit al 2 dagen potdicht van het zwemmen zondag in cp echt vervelend verder een fijne middag iedereen Groetjes dreams
ik heb jufffie een PB gestuurd, dan krijg je in je mail een berichtje. hopelijk gaat alles goed. ik maak me eigenlijk wel zorgen
dreams, als je oren potdicht zitten, laat even nakijken, kan zijn dat t uitgespoten moet worden, had ik ook eens...water blijft dan achter het vuil hangen en dan hoor je weinig... benieuwd of we iets van juffie horen he meiden is het bij jullie ook zo warm? Vind het wel lekker maar het is ineens weer erg warm, de overstap is zo groot nu pfff...
ik werk 20 uur en benvan plan dat ook te blijven doen Ik kan de baby heelmakkelijk mee nemen gelukkig..
Nog steeds niets van juffie..ow jee...ik maak me ook een beetje zorgen.. Mbt tot aambeien...ik heb ze NOG niet...maar als ik zo doorga dan heb ik ze binnenkort wel...auwie Verder voel ik me nog steeds prima. Kinderwagen en buggy hebben wij ook al (tweedehands gekocht) wij hebben de quinny (driewieler)...