Lieve dames, Sorry dat ik gister niks van me liet horen maar ben zo in de war en ben zo down. Ik zal proberen om rustig te blijven en te vertellen wat er aan de hand is! Zondagavond heb ik heerlijk lang onder de douche gezeten, mezelf ingesmeerd en hemd en een boxenshort aangestrokken en ben mn bed ingegaan omdat ik last had van mijn buik/darmen. Ik viel ik slaap en opeens werd ik wakker omdat er iets tussen mn benen nat aanvoelde. Ik stond op en zat verbaasd te kijken van hoe kan dat nou dat ik in mn broek heb geplast. Ik ging naar de wc en plaste een volledige plas. Ik dacht bij mezelf dit klopt niet. Ik rook aan de natte boxenshort en het rook niet naar urine en ook niet zeur naar afscheiding. het had een zoete geur. Ik dacht bij mezelf zo ruik ik niet misschien ligt het aan mijn bodylotion (Burberry) die ik van mijn zusje heb gehad. Ik ging weer slapen. Volgende ochtend had ik een afspraak bij de gyn. Ik moest mn plas inleveren. Mijn bloeddruk was normaal 120/60 maar er was een sprankje eiwitten te vinden in mn urine. Ik werd er zo zenuwachtig van en dacht van dit klopt gewoon niet! Na een half uur werd ik omeroepen door een andere gyn. want die van mij is op vakantie. Zij vertelde mij dat de eiwitten waarschijnlijk van de afscheiding kwam. Verder heeft ze een echo gemaakt en bleek te zijn dat de bloedprop nog steeds even groot was als de vorige keer ondanks mijn heftige bloedverlies. Verder vond ze dat er wat minder vruchtwater te zien was. Ze vroeg me of ik natte ondervroeken had en ik herinnerde me wat de vorige avond was gebeurd. Ik vertelde haar het verhaal en toen moest ik snel met mn benen wijd een inwendig onderzoek ondergaan. Ik moest elke keer hoesten en ja hoor ik verlies nog steeds vocht. datw erd ongevangen en onder de microscoop bekeken en het was echt vruchtwater. Ik werd opeens duizelig en klapte dicht. Ze ratelde aan een stuk door en ik moet wekelijks een maand lang onder controle blijven. Ik trok het ff niet en heb stiekem 2 keer vervolg afspraken gemaakt om de 1,5 week ipv 1 week. Dit wordt et veel voor me! Nou dit was mn verhaal en ik ga nu 3 l proberen naar binnen te werkenw ant zo kan het vruchtwater aangevuld worden.... Ik blijf bidden.... Liefs, Jufffie
Hoi Allemaal, Zo ook weer eens op het forum. Had heel lang geen internet vanwege de verhuising, maar zo als je kunt zien nu eindelijk wel. Jeeh. Ik zal al weer een hoop nieuwe namen. Welkom allemaal. En ik ben blij dat het goed gaat met moon en caruli. Ik ga vanaf nu weer lekker meelezen.
jeetje juffie, wat een schrik zul je gehad hebben zeg, en nog steeds hebben. hoe kan het dat je vruchtwater verliest, zit er dus een scheurtje in de vliezen? sterkte meid.
Jeetje Juffie, Vind het zo naar voor jullie. Ben blij dat we in ieder geval een berichtje van je hebben. Iedereen was zo zenuwachtig voor je. Helaas is het dus nog steeds onduidelijk. Is je kindje wel goed gegroeid? En weten ze waardoor je vruchtwater verliest? Moet de bloedprop net als bij Caruli vanzelf weggaan? Sorry voor de vele vragen. Ik snap het als je ze niet wil/kan beantwoorden. Heel veel sterkte. Neem je rust en drink inderdaad maar wat litertjes water. Hier kun je je hart luchten he... Liefs Olga
@juffie: ik duim voor je! Ik studeer nog net klaar met me ene studie en zou na de vakantie beginnen met de volgende, ga ik ook gewoon doen hoor! Dat is twee dagen in de week een paar uurtjes naar school en 3dagen S'avonds stage.
Jeetje juffie wat naar zeg, ik duim voor je dat alles goed gaat!! kom op he??? en denk aan jezelf [-o< Nou meiden ik ben weer helemaal verliefd, we heben net weer een echo gehad helaas geen fotootje meegekregen want er was iest mis met het uitprinten maar dat mag mijn pret niet bederven ik ben weer helemaal HAPPY! Wij hebben 2 drukke beebs, de een was aan het springen zwieren en zwaaien en de ander zwemde heerlijk in het rond...alles was dus goed! Nu was dit mijn laatste bezoek bij de VK wij gaan nu helemaal over naar de gyn (dit was natuurlijk een extraatje vandaag) wat wel leuk is dat de verloskundige graag contact wil blijven houden en ik mag er over 6 weken weer heen gewoon even babbelen en ze geeft me altijd hele nuttige info dus daar ben ik wel ee ingenomen. Nogmaals hier is kreeftje helemaal in de zwijmel Nou en nu op naar 3 Juli....dan gaan we weer naar de gyn. Liefsssss
@Iloon...fijn dat alles goed was bij de vlos! en de Doomoo seat kun je even op googlen..dan vind je m wel! Hij kost ongeveer 110 euro volgens mij.. @kreeftje..al terug van je echo? @Essebes..tja kinderwagens..welke... nou ik vind de stokke nog steeds geinig.. De Mutsy, Quinny speedi en de urban jungle ... Maar dat kan natuurlijk nog veranderen.. @nelly..wat knap dat je 2 banen hebt! ik werk voor mezelf nu 4 dagen en 3 avonden..en wil dit straks 2 dagen en 1 avond gaan doen.. @French..wat een goeie aankopen heb je weer gedaan! superkoopjes! @Juffie..heel veel sterkte meid..ik duim ook voor je hoor! @Essebes...als je googled op buikbanden krijg je wel leuke links.. daar staan ook volgens mij wel effen kleurtjes tussen! Ik heb vandaag een heel leuk blad gekocht.. Babystuf..daar staat echt alles in aan kinderwagens enz.. Ik vind het echt een goed blad! misschien een tip.. Nou ik ga effe wat eten..tot laters..
Essebes...hier alvast een link voor de buikbanden... http://www.buikbanden.nl/ en kreeftje wat fijn dat alles goed was..blijf maar lekker zwijmelen hoor!
jufffie ik zal vanavond een kaarsje branden voor je, hopelijk komt alles goed. misschien wel verstandig om je ziek te melden en geen rare dingen te doen?
@ miep miep: dank je wel....had al gezocht..en wij gaan hem wss aanschaffen voor de beeb, lijkt me enorm praktisch
@ juffie Heel veel sterkte en hopelijk komt alles goed. @ kreeftje Fijn dat alles goed was met de 2ling!
@ marit Hij is wit met ahornkleur (das hout kleurig) En zilvere handgrepen. En veel hangruimte (dus veel kopen haha) Marco vond hem ook mooi gelukkig! Na de 20 weken echo gaan we hem bestellen .. levertijd was 1 week. En eerder durf ik nog niet aan.. moet eerst zeker weten dat het kindje in okidoki is.
@juffie heel veel sterkte en hopelijk gaat het allemaal goed. @kreeftje geweldig dat je een mooie echo hebt gehad. Blijf maar lekker in de wolken.