Ja daar heb ik ook last van, hihihi. Ik heb ook maar vast m'n excuses aangeboden voor alle onredelijke dingen die ik de komende maanden ga doen. Zojuist met de verloskundigenpraktijk gebeld, en ze wilden me eigenlijk pas in de week van 1 mei laten komen. Het is me toch gelukt om er een weekje af te praten en nu kan ik 25 april terecht! Dan krijg ik ook meteen een echo. Spannend!
Mijn man heeft vandaag voor mij naar de HA (tevens VK) gebeld (ik kon niet bellen ivm mijn werk) en heeft even gevraagd hoe dat zat met de eerste keer daar naar toe, wat ze doen enzo. Blijkt dat er gewoon een gesprek wordt gevoerd van bijna 20 minuten, gewoon alles bespreken mbt de onderzoeken die gaan komen en wat voor mogelijkheden er zijn mbt bevallen ed. Wel goed geregeld dus. Misschien dat ik dan ook wel een echo krijg, dat was mn man vergeten te vragen. De afspraak wordt vervroeg trouwens ivm vakantie van de verloskundige. Vind ik niet erg natuurlijk Oh en nog een nieuwtje: veel mensen zullen me wel voor gek verklaren en dat ik heel erg op dingen vooruit loop (terwijl er nog een hoop mis kan gaan) maar we hebben vandaag de kinderkamer gekocht! Een hele mooie kast, commode en wandplank! Via Marktplaats, ziet er supermooi uit! Ben zo blijjjjjj
Ik hoop het voor je, dat je dan ook meteen de echo krijgt! Als je huisarts zelf een echo apparaat heeft, dan zal dat wel zo zijn. Het was bij mijn vorige zwangerschap zo'n geruststelling om het hartje te zien kloppen, en om mijn dochter te zien zwaaien. Hihihi, je bent er inderdaad vroeg bij met de babykamer! Maar als dat goed voelt voor jou en je hebt een mooie koop gedaan, dan heb je groot gelijk. Mijn lichaam begint zich al aardig in te stellen op zwanger zijn. Op het moment heb ik vooral last van te kleine bh's en iets dat wel op bandenpijn lijkt. Een beetje vroeg, maar zo lijkt het echt te voelen. Ook heb ik het idee dat mijn buikje onderaan al heel iets boller begint te worden. (Is pure verbeelding natuurlijk )
Ik kom jullie ook een beetje gezelschap houden af en toe. ik heb vanmorgen getest en zoals te zien in mn album positief. Kan het nog niet helemaal geloven.
GEFELICITEERD! jullie zijn alweer met z'n 3-tjes... ik hoop dat er nog veel gaan volgen. Geniet van alles wat nog komen gaat!
Gefeliciteerd Sann! Welkom bij ons clubje En MamaNorah, inderdaad ben ik er vroeg bij maar ja, we hebben zo lang moeten wachten op dit goede nieuws, dus ik ga er nu lekker van genieten. Hou wel in mn achterhoofd dat het nog mis kan gaan, maar dan weet ik iig dat we wel zwanger kunnen worden, en dan hebben we het maar vast voor de volgende zwangerschap (hoewel ik natuurlijk hoop dat dit allemaal goed gaat). Ik heb een zeer goeie koop gedaan dus wat dat betreft ook helemaal blij met de kamer (EN niet duur EN precies wat we zochten!) Hoe voelt bandenpijn trouwens aan? Een beetje gelijk aan ongesteldheidspijn? Ik heb momenteel niet zo veel buikpijn meer. Meer het gevoel alsof mn buik wat opgezet is, maar omdat ik niet de dunste ben zie je verder nog niets aan mn buik Ben nog steeds zo'n een michelin vrouwtje als eerst
Sann, welkom hier! En natuurlijk nogmaals gefeliciteerd. Voel je je al anders? Nou fijn toch? Je hebt groot gelijk. Wat voor kamer heb je uitgezocht? De pijn voelt bij mij als steken, of scheuten vooral bij m'n liezen. Alsof er een elastiekje heel erg aangespannen is. En dan vooral bij inspanning of verandering van houding. Of het echt al bandenpijn is dat weet ik natuurlijk niet, maar ik dacht het te herkennen van m'n 1e zwangerschap. Gek hoeveel dingen ik daar al van vergeten ben. Hihihi. Soms ook maar goed ook. Hebben jullie het al aan mensen uit je omgeving verteld? Mijn ouders weten het. Die zijn op dit moment bij m'n broer in Peru en op mijn moders verjaardag had ik haar aan de telefoon. Toen begon ze er over dat ze in februari naar Singapore gingen en had ze het er over dat ik dan maar beter niet net uitgerekend kon zijn. Tja, toen heb ik haar maar verteld dat dat even iets eerder ging gebeuren... En vanmiddag bij m'n nichtje kon ik ook bijna m'n mond niet houden. Maar 't is me toch gelukt. :-#
Ik had al een aantal dagen behoorlijk last vna misselijkheid en een hele opgezette buik dus vermoedde het al wel een beetje. Verder ben ik heel erg moe, maar dat kan ook te maken hebben met een nogal stressvolle week. De afdeling waar ik werk wordt opgedoekt en morgen is mijn allerlaatste werkdag na 10 jaar. Best triest dus
Decembermama's, van harte gefeliciteerd! Ik ben zelf een novembermama en daar is het al behoorlijk druk. Dat wordt het hier hopelijk ook nog! Geniet er lekker van!
Jeetje al weer December mama's. Ik weet nog goed dat ik me inschreef bij de oktober mama's. De tijd gaat snel. Meiden gefeliciteerd en genieten hoor de eerste maanden zijn zo om.
Oei, dat lijkt me inderdaad moeilijk zeg. Hopelijk had je een mooie laatste werkdag daar. Lekker rustig aan doen hoor, en rust nemen waar je kan. Ik heb zo'n branderig gevoel rond m'n baarmoeder. Mmm. 't Zal er wel bijhoren!
Ik mag me ook toevoegen aan deze pagina! Vanmorgen voor de 2e x positief getest en raak! Ik ben (als alles goed gaat) 6 december uitgerekend. Nu begint 't echt spannend te worden!
gefeliciteerd aankomende decembermama's. Wat gaat de tijd snel. Vorig jaar om deze tijd had ik een positest in handen.... Geniet van de tijd die komen gaat en december is best een mooie maand om je kleine te gaan bewonderen.... Karin