December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Moon, heb je ook een plaatje ervan?

2. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    maartjeh; hoe is het eigenlijk nou met jou?

Heb je nog last van bloedverlies?

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marit

Zal morgen ff kijken of ik hem scannen kan ofzo.

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    meiden het lijkt wel of ik vocht verlies.
    alleen dit ruikt niet zoetig ofso.
    schrok wel ff zeg,, pfff..
    het is net als ik ff opsta en zo,.,.
    kan dit gewoon afscheiding zijn ?

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ lindy

Tuurlijk kun je afscheiding hebben.

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    het is alleen waterig..
    loop me zelf waarschijnlijk weer gek te maken..
    denk namelijk ook dat ik een blaas ontsteking heb
    morgen maar even naar de HA,., want heb z`n last van me blaas
    misschien is dat het wel,
    pfff,, ben weer stress kip aan het spelen.. :oops:

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    moon85 :
    we zijn trouwens even ver :)

8. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    @Juffie
    Heb je even een pb gestuurd. Het kaarsje brandt ook hier bij mijn Mariabeeldje... Ik blijf met jou en alle anderen hier meehopen. Doe rustig aan en denk echt nu even aan jezelf!

Pfffff... Ben bekaf. Heb vandaag mijn verjaardag gevierd op school. Dan merk ik echt dat ik 30 kinderen heb. In lesverband is het anders dan in de vrije situatie.
    Ik ben verwend met de cadeautjes, maar verder heb ik toch echt moeten rennen om ze bezig te houden. Ik heb haast niet gegeten en gedronken en daar moet ik nu tol voor betalen.
    Nou ja, in ieder geval hebben ze het leuk gehad en hadden we supermooi weer...

Hoe zorgen jullie ervoor dat jullie genoeg vocht binnen krijgen? Ik heb geluk als ik aan de halve liter kom, maar dat is natuurlijk veel te weinig. Kreeg gisteren van de verloskundige ook op mijn kop....
    Ik vergeet het gewoon...

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ik drink steeds als ik in de buurt ben van een kraan en op mn schoolbureau staat standaard een glaasje water die ik veel leeg drink en direct aanvul.

@juffie, sterkte!

Wat betreft de a.b.: heb geen aanwijzingen dat het echt a.b. zijn. Had vanmiddag weer flink last van opgeblazen gevoel. mn darmen zoeken echt een ander plekkie.

heb vandaag van 8 tot 8 op school gezeten, we hadden een mega lange vergadering (was gepland, dus ik kon me erop instellen) en net thuis nog een uur mn rapporten zitten afronden. Ben ik nu gelukkig wel helemaal klaar mee, pfffffffffffff wat een dag. Heb koppijn en zal straks wel lekker onrustig slapen. Onee, niet aan denken, dan gebeurt het juist. Ik ga straks heeeeeeerlijk slapen...

weltrusten allemaal
    groetjes

10. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Kreeg vandaag een leuke mededeling :) mijn "schoonzus" (ben niet getrouwd) heeft aangeboden om 2 dagen per week op te passen!

Zelf heeft ze al twee kindjes en werkt parttime. Ze wonen in Nieuwerkerk a/d IJssel en mijn vriend werkt in Rotterdam, dus die rijdt er toch elke dag langs. Vond het echt super lief van d'r!

11. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hey das lief dat je er naar vraagt
    geen bloedverlies meer gelukkig..
    alleen nog bruine afscheiding ook gelukkig niet meer elke dag..
    wel hele waterige afscheiding maar verder voel ik me ook helemaal fit dus nergens geen last van..
    Ik maak me natuurlijk mog wel een beetje zorgen
    met de angelsound kunnen we het hartje nog niet echt vinden
    Maar afgelopen zondag dachten dat we hem even hadden maar het was ook zo weer weg..

12. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hoi meiden.

wat een rot bericht juffie..... blijf hopen dat het beter gaat....

en zie dat het bij de rest van de damens ook allemaal goed gaat...of ik heb wat gemist...

ik kom niet zo heel vaak meer op het forum omdat ik me af en toe een beetje gek liet maken door de verhalen die ik las over dat het mis kon gaan.
    erg slim he..

maar ben nu ruim 14 weken en voel me buikje iets groeien al... dus de kleine groeit(als het goed is)

25 juni afspraak bij de vk en hoop dat ze het hartje gaan luisteren.

nog een hele fijne dag moedertjes en doe rustig aan xxx

13. Niet meer actief

maartjeh, probeer eens in ee rechte lijn vanaf je navel naar onder te gaan, ter hoogte van je schaambotje, van daaruit ga je met de angeslound naar links en rechts, zoek elke centimeter af...zo moet je het hartje wel vinden.
    ik vond het voor het eerst met tien weken en kan het nu iedere dag vinden binnen twee seconden.

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hai lieve meides,

Jeetje Juffie, wat erg allemaal zeg, ik heb echt onwijs met je te doen! koppie op hoor meis. Als je het op kan brengen wil je ons dan wel een beetje op de hoogte houden? Hoe gaat het nu met je Beebje? Veel kracht toegewenst.

Miep & miep, bedankt voor de link, lief van je! Ik ga vanavond snel kijken (moet nu naar m'n werk) Ik heb dat blad van babystuff ook, fijn blad idd! Je hebt qua kinderwagens wel een beetje de zelfde (dure) smaak :) Ik heb van Urban Jungle ook een leuke gezien zeg, bruin met zwart & goud, zit een soort patroon op van Louis Vuitton, maar deze was ook behoorlijk prijzig! Moeilijk, moeilijk, moeilijk...

Hairdresser, leuk dat je er weer effies bent, ik probeer ook niet teveel de verhalen te lezen waarin het misgaat (niet dat ik m'n kop in het zand steek hoor) ben me d'r ontzettend bewust van, maar ik snap wat je bedoeld..

Djaminah, zooooo da's goed nieuws zeg, super!

Waterlelie, jeetje mina, 30 kinderen? Pfff , ik sta niet voor de klas hoor, weet niet hoeveel kids normaal is, maar 30 lijkt me erg veel!

Lindy, geen zorgen dat is afscheiding.

Effies een beetje zeuren hoor, ik heb me toch een partij hoofdpijn, zou zooooo graag een heel pakje saridon tegelijk opeten, ben gewoon een beetje misselijk van de steken in m'n hoofd...Wat mochten we nou wel? hebben kinderasperine toch? Ik heb sinds m'n zwangerschap nog geen enkel tabletje op maar vandaag weet ik niet of ik dat nog volhou, ik ga eerst maar weer even flink veel water drinken.
    He zo dat moest er even uit, bedankt voor het aanhoren van mijn beklag...
    Ik ga me klaarmaken voor m'n werk, fijne dag vandaag mama's in spe!

XX Es

15. Niet meer actief

essebes, je mag paracetamol tijdens de zwangerschap gebruiken, naar mijn weten is dat het enigste wat geen kwaad kan.

asperine is gevaarlijk, het verhoogt de kans op een miskraam met 80%.
    Ik snap sowieso niet dat asperine nog word verkocht want ook bij kinderen is het gevaarlijk.

16. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Lentefee, nog net ff je bericht gelezen, fijn om te weten dank je wel! Er was mij verteld dat kinderasperine mag, maar dat ga ik dus even niet doen! Dank je

XX

17. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Hallo allemaal!
    Ik lees al een week of twee mee met alle verhalen (wist in eerste instantie helemaal niet dat deze site bestond!) en heb nu toch besloten om me aan te melden en samen met jullie naar december toe te leven!
    Ik zal me even voorstellen: ik ben 31 jaar, absoluut, ongelooflijk gewenst zwanger (ik denk in ronde 5 ofzo was het raak) en mijn vriend en ik zijn enorm blij met ons kindje op komst!
    Ik ben uitgerekend op 5 december (ik hoop natuurlijk niet dat het ook op deze datum komt, is zo zielig met sinterklaas. Als t zo is dan stop ik het gewoon nog een dagje terug :)).
    Ik heb al een aantal echo's gehad (in week 7, in week 12 en in week 14 voor nekplooimeeting: was goed) en nu ga ik de 26e een pretecho laten maken, ik kan er geen genoeg van krijgen om mijn kindje te bekijken. Hopelijk zie ik dan ook wat het gaat worden, ik ben zo benieuwd!
    Groetjes

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo bowie, welkom! en gefeliciteerd met je zwangerschap!

ik heb trouwens ook hoofdpijn, maar het is ook echt hoofdpijnweer vandaag. bah

19. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    @ Carluli:
    Als je het jammer vind dat je geen dvd kan krijgen van je echo met 20 weken (denk dat dit wel een hele stomme vraag is hahah natuurlijk vind je zoiets jammer)
    Dit is misschien een leuke tip..........neem een video camera mee ....klinkt mischien raar maar in ons ziekenhuis kunnen ze ook geen dvds maken en mijn vriendin heeft zich bij de 20 weken echo gewoon een camera meegenomen en toen het scherm gefilmd.
    Zo krijg je toch je echo op film ;)

Wij wilde het al met de eerste echos doen maar helaas was de baterij leeg ....tja ben nogal vergeetachtig de laatste tijd.
    Maar het schijnt prima te werken dus vind het wel het proberen waard.

20. Niet meer actief

kelly: bij ons in het zh doen ze dat normaal wel bij een normale screenings echo van 20 weken
    maar bij ons word het een uitgebreide mede door hematoom en omdat het via cryo is gegaan
    en dan doen ze het niet
    maar als alles goed is mag ik daarna nog een keer komen voor een echo met dvd (zei de ass dus daar houden we haar aan :) )

welkom bowie ;)

Deel Deze Pagina