Kan niet wachten tot ik de angelsound binnenkrijg. Ik heb nl. een abbonnement genomen op kinderen en daar kreeg je er 1 als welkomstgeschenk....maar ik heb hem nog steeds niet binnen...zal er maar eers achteraan gaan.
@ bowie Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben bezig met baby kamertje leeg te halen. Wat een rommel heb ik daar allemaal neer gezet zeg.. pfff. Maar moet wel leeg m'n ouders gaan volgende week het laatste deel voor me schilderen. Verder gaat het hier prima! Misselijkheid helemaal weg.. nu getroffen door schimmel infectie
@Essebes....ja leuk blad is het hè! enne tja we hebben dan wel een goeie smaak vind je niet.. Die je daar opnoemt lijkt mij ook wel totaly gaaf zeg! Beterschap met je hoofdpijn! @Bowie..welkom! gezellig dat je mee komt kletsen! En al lekker veel echo's gehad!Das helemaal super! @Moon85..drukdruk..maar straks helemaal klaar! das ook wel heel fijn! enne balen dat je schimmelinfectie hebt.... Hier is mijn mams vanmorgen geweest.. en we hebben de hele bovenverdieping effe aangepakt.. en ook al wat opgeruimd..4 vuilniszakken al weg.. Dus het schiet op.. maar ligt nog genoeg rommel...... Mijn vriend is vandaag jarig ..maar gelukkig houden wij nooit geen echte verjaardagen.... Vanmiddag moet ik werken..dus fijne dag allemaal verder..tot laters..
Zo heb net ook een afpraak gemaakt voor een pretecho die hebben we op dinsdag 14 augustus JOEHOee Ben erg benieuwd.
moon- balen he zo'n schimmelinfectie ik heb t ook te pakken en me vriend ook we zijn er gelukkig achter gekomen dat dat t was vandaag bij de huisharts. want meneer was bang dat ik ik een soa had en vreemd was gegaan mannen hebben dus ook last van hormonen blijkbaar
Ik heb ook een tijdje terug al een abonnement genomen, heb hem ook nog steeds niet gehad. Misschien krijgen we hem bij het eeste nummer ofzo?
wat mij weer overkomen is... mijn baby had ineens trek in een Mac Chicken! tja wat doen je dan he *grijns* meiden allemaal sterkte met de ongemakken zoals hoofdpijn, schimmel, buikpijn en dat soort dingen. nog een maand of 5 en dan zijn we alles vergeten
@ bowie: welkom! enne 5 december is idd geen leuke datum om te bevallen, is erg dubbel met sinterklaas. Mijn dochtertje is van 5 december 2004 en wat baal ik dat ze net op die dag geboren is, het is zooo dubbel..kind snapt er helemaal niks van zoooveeel kadootjes Nu ben ik 1 december uitgerekend en hoop ook dat ik niet op 5 december beval
@ linny Hihi hier heeft man lief het ook. Die was er niet blij mee maja kunnen wij ook niks aan doen toch @ miep Gefeliciteerd! (soms vraag je je af waar al die rommel vandaan komt zeg)
@Bowie: welkom Meiden ik heb een vraag voor jullie, ik heb nu weer een aantal dagen ik alles er weer uitmik, (braken dus) Heb het een paar keer eerder gehad maar met drie dagen was het over. Wat eten je als je alles er weer uitmikt? (bosvruchten water ijs werkt dus niet! haha) (ik gebruik wel emesafene)
sorry dianne, ik heb geen tips voor. verderop op dit forum is geloof ik wel een speciaal hoofdstuk over zwangerschapskwalen... misschien daar nog tips?
ik heb een rol beschuit naast het bed liggen en voordat ik eruit kom eet ik eerst 3 beschuitjes en blijf ik een half uurtje liggen het werkt bij mij bij de misselijkheid + braken je moet eigenlijk zorgen dat je kleine beetjes over de dag eet en altijd zorgen dat je iets in je maag hebt.
@Loopy Wil je niet van die lekkere plaatjes op het forum zetten? Je brengt me op hele verkeerde ideeen! =P~ Ik heb nu ook wel trek in een patatje maar ik moet me beheersen. Mag van mijzelf maar 1 keer per week me te buiten gaan... Hmmm, misselijkheid, daar weet ik jammer genoeg alles van. Ik slik elke avond voor het slapen gaan een tablet Emesafene en dat helpt me aardig de nacht door. Als ik 's ochtends heel misselijk ben, neem ik nog een tablet (maar dan ook alleen als het echt nodig is) Verder eet ik kleine beetjes en niet te vet, te gekruid enz. Melk kan ook een veroorzaker worden... En als ik me niet misselijk voel, dan eet ik de raarste dingen... Vooral als er medeforummers lekkere plaatjes op het forum zetten.. Vandaag was gelukkig weer een 'gewone' dag werken. Ben blij dat die woensdagmiddag vrij nog bestaat. Ook al ben ik pas om half 4 thuis. Het feit dat de kinderen om 12 uur de hort op zijn is heerlijk. Even opruimen en hoofd op orde... En vanavond weer gewoon (en saai) vroeg naar bed.....
Dankjulliewel voor alle welkompjes! Leuk hoor! Wat vervelend zeg, al die zwangerschapskwaaltjes. Ik heb echt mazzel (ff afkloppen): heb echt nergens last van gehad! Ik denk dat ik zo'n dag of vijf extreem moe ben geweest en dat was het. Op één ding na dan: enorm pijnlijke borsten (nu nog wel maar ben er meer aan gewend). Een collega van mij heeft ook zo'n last gehad van misselijkheid, die viel alleen maar af ipv dat ze aankwam....
Welkom Bowie! Wel grappig, we lopen gelijk. En bij mij is t nog net ietsie erger hoor, ik ben zelf op 7 december jarig, dus tsja... maar goed het komt wanneer het komt en vast niet eerder of later. Meiden, doordat ik jullie koopverhalen had gelezen kreeg ik ook zo'n zin om iets te kopen.. Dus een luiertas besteld bij olliewood! Ik had hem zondag besteld en net kwam iemand hem al brengen en het is zo'n snoepig ding! Met allemaal van die leuke frustels en zo'n klein verschoningsmatje... Daar ligt dan strakjes mn kleine frummeltje op!
Inderdaad leuk Ingepinge, dat we tegelijk lopen! Dan is het bij mij inderdaad iets minder erg, ik ben 30 december jarig dus daar zit dan weer wat tijd tussen! Koopziekte is bij mij ook toegeslagen hoor, al een week of twee geleden . Al Gekocht: babykamer, kinderwagen, box, maxi cosi . En ik hoop a.s. dinsdag er achter te komen of het een jongetje of een meisje gaat worden want vanaf dat moment ga ik echt los!